משנים את השפה בכביש: קמפיין דיגיטלי חדש של רנו ומותג mismas

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רנו ישראל יוצאת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם היזם, ואושיית הקריאייטיב והדיגיטל עידו גרינברג, העומד אחרי המותג mismas #משפטאחדביום. רנו ומיסמס משיקים קמפיין דיגיטל בשם “משנים את השפה בכביש” כדי להעלות את המודעות לשיח אחר, סבלני וסובלני, בכבישי ישראל

 

משנים את השפה בכביש: קמפיין דיגיטלי חדש של רנו ומותג mismas. בתמונה עידו גרינברג

 

כולנו ברשתות החברתיות וגם ברחוב, שמים לב לשיח מתלהם ומאשים יותר מאי פעם, כשלבחירות האחרונות, וגם לסבבים הקודמים יש חלק גדול מאד בדבר. הטמפרמנט החם והכועס הזה לא פוסח על כבישי ישראל ולצערנו, בריונות בכביש היא כבר תופעה שכיחה בישראל, אם באלימות מילולית בכביש, פיזית, עד קורבנות תאונות הדרכים. 

רנו ישראל חברה לשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם אמן רשת ישראלי עידו גרינברג, יוצר ובעל המותג @mismas, ומיתגה את הרנו קליאו החדשה במשפטים ובמילים של גרינברג, שהפכו בשנים האחרונות לאייקונים שרבים אימצו ללקסיקון הפרטי שלהם. 

 

משנים את השפה, מפסיקים את הבריונות בכבישים. עידו גרינברג והרנו קליאו החדשה

 

בתקופת הפעילות רכבי ה#קליאומיסמס, שני רכבי קליאו ייעודיים, אחד שחור אחד לבן, מעוטרים במשפטים, יסתובבו במהלך השבוע הקרוב בערים מרכזיות בארץ. כאשר המחשבה מאחורי המהלך, היא “לשטוף את כבישי ישראל במילים טובות”. רנו וגרינברג מזמינים את האנשים בכל אחת מהערים בהם יבקרו כלי הרכב, להצטלם עם הרכב – ולהפיץ את המסר – #משניםאתהשפהבכביש.

בין המשפטים המוכרים של mismas@ שיופיעו על הרכבים ניתן למצוא את: “מוגזמת”, “אם מישהו שואל – אני מישראל” “ואהבת לרעך כמו פיצה”, “טוב לעוף בעד עצמנו”, “מי שלא מעז – לא מגשים” ועוד. המהלך ילווה בקמפיין דיגיטלי רחב שינסה, ולו במעט, לגרום לכולנו לחשוב רגע לפני שאנחנו עולים על גדותינו בכביש.

גולשים שישתפו את התמונה שלהם עם הרכב יקבלו מארז סטיקרים.  


סמנכ”לית השיווק של קרסו מוטורס, שרית רדין: “כחלק מהשקת רנו קליאו החדשה, החלטנו לצאת במהלך לשינוי השפה בכבישי ישראל. חברנו למהלך “עם נשמה”, בתקווה להעלות למודעות את השפה שקצת הלכה לאיבוד. הערכים של רנו קליאו החדשה יושבים באופן סימטרי עם @mismas וזו זכות גדולה לנסות ולשנות ולו במעט את תרבות השיח בכבישי ישראל”.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eight − 8 =