מתיחת פנים לסקודה אוקטביה – המכונית המשפחתית הפופולרית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קבוצת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סקודה בישראל, מתחילה בשיווק האוקטביה החדשה

ארבע שנים לאחר חשיפת הדור השלישי, האוקטביה החדשה חוזרת עם מתיחת פנים, אבזור עשיר, מערכות עזר ובטיחות מתקדמות, ומחיר אטרקטיבי יותר מבעבר. 

האוקטביה החדשה מוצעת בשלוש רמות גימור (Ambition Style, Exclusive) ובשלוש גרסאות מנוע:
1.0 ליטר TSI ,עם 115 כ”ס, גיר DSG בעל שבע הילוכים – החל מ-127,990 ש”ח.
1.4 ליטר TSI, עם 150 כ”ס, גיר DSG בעל שבעה הילוכים. החל מ-133,990 ש”ח.
1.8 ליטר TSI, עם 180 כ”ס, גיר DSG שבעה הילוכים. החל מ-152,990 ש”ח.

מרכב הסטיישן (ספייס) מוצע עם מנוע 1.0 ליטר TSI, עם 115 כ”ס ועם מנוע 1.4 ליטר TSI, עם 150 כ”ס. החל מ- 132,900 ש”ח.

עיצוב מחודש לפגוש ולגריל
עיצוב מחודש לפנסים האחוריים. תאורת LED

האוקטביה החדשה ממשיכה את קו העיצוב המוכר של המותג אך מציגה מראה דינאמי יותר, בעל חזית חדה ואלגנטית. מכסה המנוע מעוטר בקווי עיצוב חדשים, הגריל מתוחם במסגרת כרום מאסיבית, לחזית נוספו פנסי ערפל קדמיים (החל מרמת הגימור ה- Ambition) וגם הפגוש זכה לעיצוב מחדש.

יחידות התאורה הקדמיות התחדשו בטכנולוגיית LED ופוצלו לשני חלקים שאחד מהם מוצמד לגריל הרכב בחיתוך חד המעניק לו מראה חדשני ומהוקצע. גם בחלק האחורי של הרכב עוצבו מחדש יחידות התאורה בטכנולוגיית LED. הגלגלים מצוידים כסטנדרט בחישוקי סגסוגת בקוטר 16″ (למעט מנוע 1.0 שמאובזר בחישוקי 16″ החל מרמת הגימור Style) ובקוטר 17″ ברמת גימור Exclusive.

בעיצוב הפנים של האוקטביה החדשה הושם דגש רב על צרכי הנהג, תוך שמירה על הקו האלגנטי, כשקווי העיצוב האופקיים מדגישים את תחושת המרחב.

להגדלה - לחץ על התמונה

ברמת הגימור Ambition, מוצעת כסטנדרט מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורים – נהג ונוסע, מערכת בקרת תאורה וגשם הכוללת תאורת Day time light, קיפול מראות חשמלי מחשב דרך MAXI DOT, מערכת מולטימדיה Swing בגודל 6.5″, שמונה רמקולים וכן אפשרות שליטה על הרדיו והסמארטפון מגלגל ההגה.

רמת הגימור Style מציעה מערכת מולטימדיה מדגם Bolero עם מסך מגע צבעוני 8″, אפשרות חיבור באמצעות USB ו-AUX, כניסת SD, דיבורית Bluetooth ומערכת SmartLink המאפשרת שיקוף תוכן הסמארטפון על גבי מסך הרכב הכולל – Apple CarPlay ו-Android Auto (זמין למכשירים הנתמכים). ברמת גימור זו קיימת גם אפשרות כיוונון גובה מושב הנהג והנוסע, תמיכת משענת הגב, וכן חלונות אחוריים כהים (Sunset).

רמת הגימור Exclusive מציעה חיישני רוורס ומצלמה מקוריים, דוושות להעברת הילוכים מגלגל ההגה והנעה ללא מפתח (Kessy).

רמת גימור אקסלוסיב

סקודה מציגה לראשונה מנוע 1.0 ליטר TSI, עם הספק של 115 כ”ס, המושגים בין 5,000 ל-5,500 סל”ד, עם מומנט מירבי של 20.4 קג”מ המושג בין 2,000 ל-3,500 סל”ד, תאוצה מאפס למאה ב-10 שניות בלבד וצריכת דלק משולבת של 21 ק”מ לליטר. במנוע זה משולב גיר DSG עם שבעה הילוכים.

לגרסת 1.4 ליטר טורבו TSI, הספק של 150 כ”ס, המושגים בין 5,000 ל-6,000 סל”ד, עם מומנט מירבי של 25.5 קג”מ המושג בין 1,500 ל-3,500 סל”ד, תאוצה מאפס למאה ב-8.2 שניות בלבד ומשודך לגיר DSG בן שבעה הילוכים.

לגרסת 1.8 ליטר TSI, הספק של 180 כ”ס, המושגים בין 5,100 ל-6,200 סל”ד עם מומנט מירבי של 25.5 קג”מ המושג בין 1,250 ל-5,000 סל”ד. מנוע זה מאיץ מאפס למאה ב-7.4 שניות בלבד, והוא משודך לגיר DSG בן שבעה הילוכים.

גרסת מנוע 1.8 מצוידת במתלה רב זרועי עם חיבור אורכי ורוחבי ומוט פיתול מייצב לשיפור חוויית נוחות הנסיעה.

סקודה אוקטביה החדשה. 3 רמות אבזור

בטיחות
האוקטביה החדשה מציגה אבזור בטיחות מתקדם כבר מרמת הגימור Ambition, הכוללת:
מערכת Lane Assist לבקרת סטייה מנתיב ובכלל זאת התערבות בהיגוי במצב חירום ובלימת חירום.
מערכת התראת עייפות נהג ומערכת Front Assist לניטור מרחק מלפנים הכוללת בלימת חירום.

ברמת הגימור הבכירה, Exclusive, מציע הדגם גם מערכת לזיהוי שטח מת (Blind Spot) ואפשרות שליטה על הילוכי הרכב מגלגל ההגה. מערכות אלו נוספות למערכות הבטיחות המוכרות.

ג’קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ’מפיון מוטורס: “דגמי האוקטביה החדשים לוקחים עוד צעד קדימה את דגם הרכב שהוכתר פעמים רבות בתואר המשפחתית הטובה ביותר, תוך שהוא שובר שנה אחר שנה את שיאי המכירות של המותג בישראל. האוקטביה החדשה הופכת את העסקה האטרקטיבית בשוק משפחתיות הסדאן לאטרקטיבית עוד יותר. אין לנו ספק כי האוקטביה תמשיך את סיפור ההצלחה שלה בישראל”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 + eighteen =