מתיחת פנים לקיה סורנטו – תוספת מערכות בטיחות ומולטימדיה משודרגת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קיה סורנטו רכב הפנאי שטח של קיה זוכה למתיחת פנים - תיבת הילוכים ומולטימדיה משודרגת, ומערכות בטיחות מתקדמות, החל מ-199,900 ש"ח

מתיחת פנים לקיה סורנטו

חברת טלקאר מודיעה על מתיחת פנים בקיה סורנטו: 
דגמי הסורנטו מצוידים מעתה במערכות הבטיחות המתקדמות של היצרן, תיבת 8 הילוכים אוטומטית בדגמי הפרימיום בנזין ודיזל ובמערכת מולטימדיה מקורית עם תמיכה מלאה בעברית.

מה כוללת מתיחת הפנים:

• שינויי עיצוב חיצוניים ובפנים הרכב
• מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של היצרן בכל רמות הגימור.
• מנוע בנזין חדש V6 בנפח 3.5 ליטר.
• תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים – בדגמי הדיזל ובדגם הבנזין V6 בנפח 3.5 ליטר.
• מערכת מולטימדיה 8 אינץ’ מקורית עם תמיכה מלאה בעברית בכל רמות הגימור.
• שדרוגי אבזור בכול רמות הגימור.

תיבת שמונה הילוכים חדשה

הקיה סורנטו זוכה לעדכוני מוצר משמעותיים ובכלל זה לטכנולוגיות הבטיחות והקישוריות המתקדמות ביותר של היצרן. כן מתחדשת הסורנטו בתיבת הילוכים אוטומטית חדשה ויעילה בעלת 8 הילוכים בדגמי הדיזל 2.2 ליטר ובגרסת בנזין 3.5 ליטר V6 חדשה.

העיצוב החיצוני והפנימי חודש:
שינויי החוץ כוללים פגושים קדמיים ואחוריים חדשים, פנסים ראשיים, פנסי ערפל ופנסים אחוריים חדשים עם תאורת LED כמו גם עיצוב חדש לחישוקי סגסוגת האלומיניום בקוטר 18 ו-19 אינץ’.

שינויי הפנים כוללים גלגל הגה ולוח מחוונים בעלי עיצוב חדש וכן תצוגת LCD חדשה למערכת בקרת האקלים.

הסורנטו הוא ה-SUV (רכב פנאי שטח) הראשון של קיה הזמין עם תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים (בדגמי דיזל ובנזין 3.5 ליטר V6). תיבה זו, שתוכננה על-ידי קיה, כוללת 143 טכנולוגיות הרשומות כפטנט, ומספקת החלפת הילוכים חלקה יותר, תוך הפחתה של פליטות המזהמים.

תיבת ההילוכים החדשה מציעה ארבעה מצבי נהיגה שונים: Eco (חיסכון), Comfort (נוחות), Sport (ספורט) ו-Smart (חכם). הנהג יכול לבחור במצב המועדף עליו באמצעות בורר מצבי נהיגה (Drive Mode Select). כל אחד מהמצבים מאפשר לנהג להתאים אישית את התגובות של מערכת ההינע, ולשפר את צריכת הדלק או מאפייני ההאצה בהתאם להעדפות הנהג. בורר מצבי הנהיגה מתאים גם את המשקל של מערכת ההיגוי המבוססת על מוט משונן, לתגובות היגוי רגועות יותר או מיידיות ומערבות יותר.

מצב Smart החדש, נועד להבין ולצפות את העדפות ההיגוי של הנהג, כשהוא עובר באופן אוטומטי בין מצבי Eco, Comfort ו-Sport. מצב Smart מאפשר לסורנטו להתאים את עצמו לאופי הנהיגה של הנהג כאשר תנאי הכביש משתנים, תוך שהוא חוזה מראש את העדפת הנהג במהירויות ותנאי נהיגה שונים.

תוספת מערכות בטיחות מתקדמות

מערכות בטיחות אקטיביות חדשות:
הסורנטו מצויד מעתה במערכות הסיוע לנהג והבטיחות המתקדמות ביותר של היצרן. מאפייני בטיחות מתקדמים הזמינים לראשונה בסורנטו כוללים:
מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב (LKAS), מערכת בלימת חירום אוטונומית (AEB), בקרת שיוט אדפטיבית (SCC), מערכת התראת התנגשות קדמית (FCW), 
מערכת התראת עירנות הנהג (Driver Attention Warning – DAW) בכול רמות האבזור.

לרמת האבזור פרימיום מתווספים גם בקרת עמעום אור גבוה אוטומטי (SHB), פנסים ראשיים Full LED עם בקרת תאורה דינמית (Dynamic Bending Light) ומערכת לזיהוי רכבים בשטח מת בעת מעבר נתיב (BSD) כולל התראת תנועת רכב חוצה מאחור.
טכנולוגיות חדשות אלה הופכות את הסורנטו לאחד מכלי הרכב הבטוחים ביותר בסגמנט.

שדרוג מערכת המולטימדיה. קיה סורנטו

שדרוג רמת האבזור בכל הדגמים:
קיה סורנטו עודכן באביזרי נוחות מתקדמים בכל רמות האבזור כסטנדרט כגון: בלם יד חשמלי, מפתח חכם, חישוקי סגסוגת 18 אינץ’ (19 אינץ’ בדגמי הפרימיום) , פנסי ערפל מעוצבים בצורת ICE CUBES מסוג LED, שקע USB לטעינה מהירה ועוד.

שדרוג נוסף בסורנטו הינו מערכת מולטימדיה הכוללת צג מגע 8.0 אינץ’ , תמיכה מלאה בעברית, יישומים כגון וויז ופנגו ובנוסף כוללת מצלמת נסיעה לאחור עם קווי הנחיה דינמיים, בכל רמות הגימור כסטנדרט.

פירוט האבזרים העיקריים ברמות הגימור השונות:

URBAN בנזין 2.4 ל’– 6 כריות אויר, מערכת בלימה אוטונומית – AEB, מערכת התראה בעת בלימת חירום – ESS, מערכת סיוע לבלימת חירום – BAS, מערכת התראה למניעת התנגשות קדמית – FCW, מערכת אקטיבית לסיוע שמירה על נתיב הנסיעה – LKAS, מערכת להתרעת ערנות נהג – DAW, בקרת שיוט אדפטיבית – SCC, בקרת יציבות נגרר – TSA.

מכסה מנוע אקטיבי להגנה על הולכי רגל, DRIVE MODE – מערכת בחירת מצבי נהיגה, חישוקי 18″, תאורת יום אוטומטית – DRL מסוג LED, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, חיישן גשם, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8″ בעברית מלאה, מצלמת נסיעה לאחור עם קווי הנחיה דינאמיים, מפתח חכם, בלם חניה חשמלי, כסא נהג ונוסע מתכווננים לגובה, מנגנון כיבוי אורות אוטו’, פנסי ערפל קדמיים מסוג LED, חיישני חניה אחוריים וקדמיים.

בנוסף, ברמת גימור EX בנזין 2.4 ליטר – גג זכוכית פנוראמי – חלק קדמי נפתח, ריפודי עור, פנסים אחוריים מסוג LED.

בנוסף, ברמת גימור PREMIUM דיזל 2.2 ל’ ובנזין V6 3.5 ליטר –מערכת 4X4 אלקטרונית מבוקרת מחשב, מערכת התראה על רכב ב”שטח מת” – BSD, התראה על רכב החוצה מאחור – RCTA, בקרת עמעום אור גבוה אוט’ – SHB, מושב נהג חשמלי מתכוונן, מערכת זיכרון למושב נהג ומראות*, לוח מחוונים SUPER VISION הכולל מסך 7″, פנסים קדמיים מסוג LED.
*בדגם PREMIUM בנזין בלבד

מחירים:

2.2 ליטר טורבו דיזל/200 כ”ס:
פרימיום – 275,900 ש”ח

בנזין 2.4 ליטר הזרקה ישירה / 188 כ”ס
199,900 ש”ח (URBAN)
224,900 ש”ח (EX)

בנזין 3.5 ליטר הזרקה רב נקודתית / 277 כ”ס
פרימיום – 279,900 ש”ח

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

ten + 14 =