נובוסנס בחרה בטאואר לייצור סדרת חיישנים מגנטיים חדשנים לשוק הרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חיישנים ברכב
חיישנים מגנטיים חדשניים ליחידת טעינה ברכבי פלאג-אין היבריד וחשמליים

 

נובוסנס, יצרנית מוליכים למחצה בחרה בחברת טאואר סמיקונדקטור, המספקת פתרונות טכנולוגיים, לייצור סדרת חיישנים מגנטיים חדשניים לשוק הרכב, הצפי הוא ייצור חיישנים למיליוני כלי רכב בשנים הקרובות

 

טאואר סמיקונדקטור, החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, בשיתוף עם נובוסנס Novosense, יצרנית לרכיבי מוליכים למחצה לשוק הרכב בסין, הודיעה על פיתוחו של חיישן מגנטי לשוק הרכב המבוסס על פלטפורמת ה-180 ננומטר של טאואר. החיישן החדש ישולב ביחידת הטעינה (On-Board Charging – OBC)  של רכבי פלאג-אין היברידיים (PHEV hybrid plug-in) וברכבים חשמליים (EV). שוק זה צפוי להגיע להיקף של כ – 30 מיליון רכבים ב 2024.  

החיישן החדשני מציע מגוון רחב של יתרונות בהשוואה למוצרים מתחרים בשוק ביניהם – חסינות גבוהה לרעשים, רוחב פס גדול, דיוק ורמת ביצועים גבוהה בטמפרטורות גבוהות שהם תנאים הכרחי בענף הרכב. 

“בחרנו בטאואר לפיתוח וייצור חיישן זה בשל הטכנולוגיות המבוססות של החברה ומגוון התכונות והיתרונות שהיא מאפשרת המותאמים לדרישות ענף הרכב,” אמר שאנג יון, סמנכ”ל הפיתוח של נובוסנס. ” שיתוף הפעולה עם טאואר מאפשר לנו לפתח ולייצר מגוון של מוצרים המותאמים לדרישותיהם של ייצרני הרכב המובילים (Tier-1) בשוק המקומי”. 

“אנו שמחים לדווח על שיתוף הפעולה עם נובוסנס בתהליך הפיתוח המקצועי של מוצר חדש וייחודי זה,” אמר מר קין ליי, סגן נשיא תפעולי של טאואר בסין. “תהליך הפיתוח התנהל באופן יעיל ומהיר ומהווה בסיס לפיתוחים עתידיים נוספים אשר יתנו מענה לדרישות ההולכות וגדלות של ענף הרכב הצומח בסין, בדגש על המעבר לשימוש באנרגיה נקייה”. 

למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה.

 

אודות טאואר סמיקונדקטור

טאואר סמיקונדקטור בע”מ (TSEM: NASDAQ/TASE), החברה המובילה בעולם בפתרונות טכנולוגיים ופלטפורמות ייצור לשבבים אנלוגיים, מספקת היצע נרחב של פלטפורמות ייצור המותאמות לצרכי הלקוח עבור מגוון שווקים ביניהם מוצרי צריכה, תשתיות, סלולר, תעשיה, רכב, רפואה וביטחון ותעופה. טאואר סמיקונדקטור מתמקדת ביצירת השפעה חיובית ומשמעותית על העולם והסביבה תוך ביסוס שיתופי פעולה נרחבים וארוכי טווח דרך היצע רחב של פלטפורמות טכנולוגיות מותאמות כגון: MEMS,  integrated Power Management (BCD & 700V) ,CMOS Image Sensor, non-imaging sensors ,RF CMOS Mixed Signal/CMOS ,BiCMOS SiGe.

טאואר סמיקונדקטור מספקת ללקוחותיה פלטפורמת תכנון חדשנית ומובילה המאפשרת מחזור תכנון מהיר ומדויק. בנוסף, מספקת החברה שירותי העברת טכנולוגיה לייצור ושירותי פיתוח ליצרניות סמיקונדוקטור ולחברות שאין ברשותם מתקני ייצור.  בכדי לאפשר ייצור נרחב ומשולב עבור הלקוחות לטאואר סמיקונדקטור שני מתקני ייצור בישראל (150 מ”מ ו200 מ”מ), שני מתקני ייצור בארה”ב (200 מ”מ), ושלושה מתקני ייצור ביפן (שניים 200 מ”מ ואחד 300 מ”מ). 

 

בהודעה זו עשויות להכלל תחזיות והתייחסויות של החברה לסיכונים עתידיים ו/או לאירועים עתידיים שאינם ודאיים. התוצאות בפועל עשויות להיות שונות מהתחזיות או מהמשתמע מהתייחסויות החברה לאירועים עתידיים. הודעה זו בשפה העברית מהווה נוסח בלתי רשמי ובלתי מחייב, הדומה להודעת החברה בשפה האנגלית מיום זה כפי שהוגשה לרשויות השונות בארה”ב ובישראל, ולפיכך יש לקרוא הודעה זו בשפה העברית בצמוד להודעה הרשמית של החברה מיום זה שהוגשה בשפה האנגלית לרשויות כאמור.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen + two =