ניסאן מיקרה N-SPORT גרסה חדשה בעיצוב ספורטיבי – 114,990 ₪

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן ישראל משיקה גרסה חדשה למכונית העירונית הפופולרית של המותג – ניסאן מיקרה N-SPORT  

 

ניסאן מיקרה N-SPORT גרסה חדשה בעיצוב ספורטיבי – 114,990 ₪

 

 

למכונית ההאצ’בק העירונית המעוצבת מצטרפת בימים אלה גרסה חדשה ה-NISSAN MICRA N-SPORT.  עם עיצוב ספורטיבי, צעיר, עם מפרט טכני עשיר, רמת אבזור גבוהה ומערכות בטיחות מתקדמות. הניסאן מיקרה N-SPORT זריזה, טכנולוגית ומעוצבת, במחיר של 114,990 ₪. 

לניסאן מיקרה עיצוב ייחודי, מפוסל ואתלטי, הגרסה החדשה משתדרגת עם חישוקי אלומיניום 17″ ספורט מושחרים ומראות צד בגימור קרבון. 

 

ניסאן מיקרה תא נהג

 

חישוקי 17 אינץ’. מיקרה גרסה חדשה

 

 

עיצוב הפנים של המיקרה N-SPORT החדשה משלב ריפוד מושבים מעור איכותי בעיצוב ייחודי, שתורמים לאופייה האתלטי. החלונות הכהים מאחור, משענת היד והמראה האחורית המתכהה מבטיחים חווית נסיעה ייחודית.

הגרסה החדשה של המיקרה העירונית, דינמית וטכנולוגית, בעלת אבזור פנימי עשיר הכולל מערכת שמע BOSE איכותית עם רמקולים לחוויית סאונד ייחודית.

עוד בגרסת ניסאן מיקרה N-SPORT:

  • התממשקות לסמארטפון וקישוריות ®Bluetooth 
  • מפתח חכם+ כפתור להנעה
  • מערכות בטיחות: בקרת סטייה מנתיב, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל, מצלמת רוורס, בלימה חירום אוטומטית, זיהוי תמרורי תנועה ושליטה באורות גבוהים ונמוכים- רמת אבזור 5

 

ניסאן מיקרהN-SPORT מנוע בנזין-טורבו בנפח של 1.0 ליטר, עם הספק של 100 כ”ס

 

לניסאן מיקרהN-SPORT מנוע בנזין-טורבו בנפח של 1.0 ליטר, עם הספק של 100 כ”ס, ו-5000 סל”ד, עם מומנט 14.7 קג”מ ב-2000 סל”ד, עם צריכת דלק של 5.6 ליטר בדרך עירונית, 4.5 בדרך בינעירונית ו4.9 בדרך משולבת (ל100 ק”מ), לפי הצהרת היצרן.

 

מנהלת מותג ניסאן ישראל, אורית בן עמי: “ניסאן ממשיכה לחדש לקהל הלקוחות עם רמת גימור בעיצוב ספורטיבי ואבזור שהופך את חווית הנהיגה לדינמית, נוחה ואקסקלוסיבית. הגרסה החדשה מצוידת במערכות בטיחות מתקדמות ופיצ’רים טכנולוגיים  בהתאם לקו המוביל של ניסאן intelligent mobility.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × 3 =