ניסאן סנטרה החדשה 2020 (משפחתית 4 דל’) החל מ-134,990 ש״ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן סנטרה החדשה 2020 החל מ-134,990 ש״ח
ניסאן סנטרה החדשה 2020 (משפחתית 4 דל’) החל מ-134,990 ש״ח

ניסאן סנטרה 2020 מושקת בישראל (דור 8 חדש), עם מראה חדש, מנוע חזק יותר, ואבזור עשיר, החל מ-134,990 ש״ח

 

קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן בישראל משיקה את סנטרה 2020 – המשפחתית החדשה והמעוצבת לדגם שנמכר כבר כמעט ארבעה עשורים, הוצגה לראשונה בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס – עם יותר סגנון, עידון, קישוריות וספורטיביות לרכב שהפך לרב המכר של המותג.

ניסאן סנטרה 2020 הינה הדור השמיני של דגם שהוצג לראשונה בשנת 1982, לא בכדי הפכה סנטרה לאייקון משפחתי. סנטרה הפכה לשם נרדף למשפחתית אמינה, נוחה, משתלמת ומעודנת שסיפרה את סיפורם של משפחות רבות ואוצרת חוויות סובבות עולם. כעת, מקבלת סנטרה את השדרוג אולי המשמעותי ביותר שלה עד כה. 

 

ביצועים

ניסאן סנטרה 2020 מקבלת מנוע בנפח 2.0 ליטר, עם 4 צילינדרים חדש וחסכוני יותר, עם 149 כוח סוס ומומנט של 20.0 קג”מ החל מ-4000 סל”ד. דינאמי יותר לעומת מנוע ה-1.8 ליטר מהדור הקודם, על פי היצרן, בעל צריכת דלק משופרת. היכולות הדינמיות שופרו בין היתר על ידי שימוש במתלה אחורי עצמאי ומערכת היגוי חדשה בתגבור חשמלי.

סנטרה החדשה מעוצבת בקפידה לפי תפיסת 4door-sports-car המאפיינת את משפחת הסדאנים של ניסאן, מעוצבת היטב, מרשימה ומצוידת בין היתר חבילת הבטיחות NISSAN SAFETY SHIELD, קישוריות וביצועים חלקים יותר ואבזור מפנק כסטנדרט.

הניסאן סנטרה משלימה את צי מכוניות הסדאן החדשות של ניסאן, יחד עם הניסאן אלטימה ומקסימה, שהושקו בישראל וזכו לעיצוב חדש בשנתיים האחרונות.

 

ניסאן סנטרה תא נהג
ניסאן סנטרה תא נהג

 

בקרת אקלים

 

 

ניסאן סנטרה 2020 בנויה על פלטפורמה חדשה לגמרי עם מרכב נמוך יותר ורחב יותר בעל בסיס גלגלים מוגדל – כל אלו מקנים לרכב יציבה דינמית וספורטיבית. העיצוב החיצוני חולק מספר מאפיינים מוכרים מהסדאן הספורטיביות של ניסאן:, כולל גריל V-Motion, גג ׳מרחף׳, דיפיוזר אחורי ו”קו כתפיים” שרירי. מבפנים, החלל החדש של סנטרה מעודן ויוקרתי יותר ויוצר באיכות גבוהה לנוחות מרבית לנהג ולנוסעים. תשומת לב נוספת הוקדשה לפרטים הקטנים ביותר. 

 

אבזור

מראות צד מחוממות עם איתות פנייה, חישוקי אלומיניום 16″, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 8″ עם ממשק תומך Apple CarPlay  וגם Android Auto, מצלמת רוורס, 6 רמקולים, בקרת אקלים מפוצלת, מפתח חכם, כניסה חכמה.

 

מערכות בטיחות

סנטרה מציעה באופן ייחודי חבילת אביזרי בטיחות שנועדו לשמירה על בטיחות גם בסביבת הבית ובחניה, הכוללת בין היתר מערכת התראה לשכחת ילדים ברכב, זיהוי תנועה חוצה מאחור, מצלמת רברס ובלימה אוטונומית אחורית. בנוסף, מצוידת הסנטרה ב-10  כריות אוויר, מערכת לבלימת חירום, ניטור מרחק מלפנים, זיהוי הולכי רגל, זיהוי כלי רכב בשטח “מת”, בקרת סטייה מנתיב, שליטה באורות גבוהים אוטומטיים ובקרת שיוט אדפטיבית. 

 

ניסאן סנטרה החדשה 2020 בישראל

 

אורית בן עמי, מנהלת מותג ניסאן בישראל: ״עם יותר מ -6 מיליון רכבי סנטרה שנמכרו בכל הזמנים, אנו מאמינים שסנטרה החדשה תגיע לשיאים חדשים. הדגם מציע עידון ואיכות, טכנולוגיה וביצועים שלא נראו לפני כן ומשקפת ערכי המצוינות שאנחנו מספקים ללקוחות ניסאן באופן מדויק. השילוב בין קלאסי לעיצוב החדש והמודרני, יחד עם שדרוגים רבים לעומת הדגם היוצא – לוקחת את המשפחתית המובילה של ניסאן צעד נוסף קדימה״  

 

המחיר, החל מ-134,990 ש״ח

ניתן להזמין את הסנטרה בשילוב שני צבעים – גג ומרכב בתוספת של 2,500 ש״ח.

רמת בטיחות 6

רמת זיהום 10

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

9 + 7 =