נסיך הגלגלים: מכונית על שלט HST ומשחק הרכבה של MAISTO

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

נסיך הגלגלים: מכונית על שלט HST ומשחק הרכבה של MAISTO

 

רוב ההורים לילדים בגילאי 3 ומעלה, יודעים ומכירים, שבנים החל מגיל צעיר מגלים את צעצועי הגלגלים, ומאותו הרגע, אין נקודת שובע, אין סוף לכמו הצעצועים ומשחקים עם גלגלים שאפשר לבקש ולקבל. אגב, גם בנות אוהבות מכוניות וגלגלים, ואני, אנחנו, לגמרי מעודדים לחשוף גם אותן לז’אנר הזה.

כאימא לילד בן 5, עם שני הורים עיתונאים בתחום הרכב, לא היה לו לחמודי הזה שום סיכוי, הוא כל היום סביב מכוניות, אופנועים, והחדר שלו מהר מאד הפך להיות מוסך של מכוניות צעצוע.

בגיל 4 בערך, אדם הקטן התחיל לגלות עניין רב בסרטונים הצבעוניים והמלהיבים, של ילדים צעירים מכל העולם, מתעדים את עצמם משחקים עם צעצועים. מהר מאד הוא התביית על ז’אנר הגלגלים, לא ששיערתי אחרת. לאסימון שלי לקח שנה לרדת… אם אדם כל כך מתלהב מהילדים האלה והצעצועים שלו, ומצליח לראות סרטונים בטורקית ובסינית וליהנות, למה לא ליצור גירסא בעברית?

אדם אוהב לשחק, אמא אוהבת לכתוב ולתעד, נראה לי שיש לנו פה בינגו.

 

סרטון ויוצאים לדרך…

 

 

 

השבוע קיבלנו לפתחינו מספר צעצועים – משחקים עם גלגלים, לגילאי 3 עד 6, בנים ובנות:

 

דגם חיפושית קבריולט מסדרת FRESH METAL של MAISTO – טווח מחירים: 20-25 ש”ח

 

הצעצוע הראשון הוא דגם של מכונית, שנועד בעיקר לאיסוף, לילדים ולמבוגרים, אם אתם שואלים אותי, שאוהבים לאסוף דגמי מכוניות – דגם המכונית שקיבלנו הוא של חברת מאיסטו – MAISTO , מסדרת פרש מטאל FRESH METAL, דגם של חיפושית קבריולט – גג פתוח.

דגם לא דגם, אדם פתח את האריזה ומיד החל לשחק עם המכונית ולהסיע אותה על השטיח הירוק, עליו מצוירים כבישים וחניות.

 

טווח מחירים דגם קטן של מכונית: 20-25 ש”ח

 

HST RAPTOR. מכונית על שלט של HST. משחק לילדים מגיל 5 או 6, מתאים גם למשחק בקבוצה

 

המשחק השני הוא, היא, מכונית על שלט של חברת HST, שנקרא HST RAPTOR. המכונית הזו לילדים בגילאי 6 פלוס, אבל לחלוטין מתאים לבן או בת בגיל 4-5. המכונית על שלט מגיעה עם שלט מעוצב, שמכיל שתי סוללות אצבע, ובמכונית עצמה, בגוף המכונית נכנסת קבוצת בטריות לטעינה חוזרת, שמגיעה עם האריזה. את הסוללות מטעינים בעזרת חיבור USB, טעינה פשוטה מאד, שמניסיון לוקחת כמה שעות טובות, עד לטעינה מלאה.

אפשרות נחמדה ומעניינת למכונית HST RAPTOR, ניתן לקנות מכוניות נוספות מאותה הסדרה, ולשחק יחד, כשמכונית אחת קוראת את התנועה של האחרת, נשמע כמו משחק מהנה לזוג חברים, או אחים מאותה קבוצת גיל, שישמחו לשחק יחד במכוניות על שלט.

אדם בן החמש נהנה מאד מהמכונית, שיחק איתה בחדר ובסלון ושמחתי לראות שהוא לומד את אופן ההפעלה של המכונית על שלט דיי מהר. כן, זה כלל הרבה התנגשויות, גם ברגליים של אמא, זמן טוב לצאת החוצה מהבית, ולתת לילד/ה ליהנות ממכונית על שלט בגן השעשועים הקרוב.

 

מכונית על שלט טווח מחירים, 100-120 ש”ח

 

משחק הרכבה של מאיסטו MAISTO לילדים מגיל 3

 

המשחק האחרון בחבילת ההפתעות, הגיע באריזת מזוודה צבעונית ומזמינה – משחק הרכבה של מאיסטו MAISTO, לבנים ובנות בגילאי 3 ומעלה. מה בונים? GARAGE PLAYSET, בתרגום לעברית, חניון הייתי אומרת. המשחק מגיע עם שתי מכוניות צעצוע של “פורד”.

מלאכת ההרכבה יכולה להיעשות בשיתוף עם הילדים, אבל יש מצב גדול שהם יפרשו באמצע, ויחזרו לחלק של הדבקת המדבקות על החלקים. יש דף הוראות מפורט שמראה לכם שלב אחר שלב איך לבנות. תנשמו עמוק, זה לא לוקח יותר מ-30 דקות להרכיב את החלקים, לי לקח בדיוק 20 דקות. אם תתקעו בחיבור המעלית, ולא תבינו איך הגלגלת מרימה את המעלית עצמה למעלה, שימו לב שיש קצה חוט בחלק של הגלגלת, שמחברים בפשטות לחלק העליון של גוף המעלית.

 

משחק הרכבה לילד מגיל 3, מגיע עם 2 מכוניות

 

המשחק הזה יכול להתאים לילדים בגיל 3 עד 6, אולי אף בוגרים יותר, אתם מכירים אותם הכי טוב. זו מתנה מצוינת, ויש סדרה שלמה שכוללת גם תחנת כיבוי אש או תחנת משטרה, ועוד, לבחירה.

 

טווח מחירים מתקן משחק חניון למכוניות – 200-250 ש”ח

 

המשחקים – צעצועים זמינים ברשתות הצעצועים המובחרות, או שפשוט חפשו ברחבי הרשת:

 

מכונית על שלט HST

דגם מכונית MAISTO

משחק הרכבה MAISTO

 

מוזמנים להרשם לערוץ של נסיך הגלגלים – סקירות משחקים וצעצועים לילדים

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

5 × four =