סוזוקי קרוסאובר היברידית (1.4 טורבו) במחיר 134,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

סוזוקי קרוסאובר היברידית משווקת בגרסת הייבריד חדשה עם מנוע 1.4 טורבו וסוללה במתח 48V, במקביל לדגמי הבנזין 1.4 טורבו. רמת גימור אחת, במחיר – 134,990 ש”ח

 

סוזוקי קרוסאובר מחיר
סוזוקי קרוסאובר היברידית – 1.4 טורבו

 

סוזוקי קרוסאובר משווקת בגרסה היברידית חדשה, העומדת בתקנות המגבילות של זיהום האוויר, ברמת גימור אחת במחיר – 134,990 ש”ח. סוזוקי קרוסאובר ההיברידית מציגה פליטת 2CO נמוכה יותר ב-20% מדגמי הבנזין. הפליטה (2CO) המעודכנת בדגמים ההיברידים עומדת על 127 גרם בעוד שבדגמי הבנזין עמדה הפליטה על 157 גרם.

צריכת דלק המוצהרת של סוזוקי קרוסאובר היברידית מציגה שיפור משמעותי של 17% בצריכת דלק לעומת דגמי הבנזין. סוזוקי קרוסאובר 1.4 טורבו היברידית: 16.85 ק”מ/ל’ לעומת קרוסאובר 1.4 טורבו בנזין: 14.40 ק”מ/ל’
סוזוקי קרוסאובר היברידית תוצב בקבוצת דירוג זיהום 4 עם ציון ירוק של 166, לעומת קבוצת זיהום 8 (ציון ירוק 189) בדגמי הבנזין הנוכחיים.

*הקרוסאובר ההיברידית תזכה את משתמשי הרכב הצמוד בשווי שימוש מופחת (החזר 500 ₪).

 

סוזוקי קרוסאובר למכירה יד 2
סוזוקי קרוסאובר היברידי 2021

 

סוזוקי קרוסאובר אבזור 

סוזוקי קרוסאובר החדשה מאובזרת יותר, בנוסף לטכנולוגית ההנעה החדשה, נוספו גם חיישני תאורה אוטומטית, חיישני גשם, מתגי בלוטות’ מההגה לשליטה מלאה על מערכת המולטימדיה, מראה פנימית נגד סנוור והפנסים הראשיים הפכו מהלוגן לפנסי לד יוקרתיים.

 

רמות גימור

סוזוקי קרוסאובר משווקת ברמת גימור אחת וגבוהה (GLX) הכוללת שבע כריות אוויר, פנסי לד (חדש בדגם), בלימה אוטונומית בטכנולוגיית רדאר, חיישני תאורה וגשם אוטומטיים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת אקלים דיגיטלית נפרדת לנהג ולנוסע (Dual Zone), שמשות כהות, כניסה, יציאה והתנעה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת 17 אינץ’ ומולטימדיה בהתקנה מקומית 8.4 אינץ’ עם מערכת הפעלה קולית Wac&Talk.
צבעים: הדגם משווק ב 6 צבעים

 

מנוע טורבו 1.4 ליטר K14D Boosterjet

 

מנוע Boosterjet חדש שפותח עם האתוס של סוזוקי להפחתת משקל וגודל, עם תגובה מהירה ועוצמתית. המומנט כעת זמין כבר מ- 1,500 סל”ד ומבטיח תגובת דוושה מיידית. המנוע החדש K14D משלב מערכת חשמלית חדשה לתזמון שסתומים משתנה (VVT) לשסתומי היניקה, כמו-גם מזרקי דלק בעיצוב חדש ומשאבת דלק בלחץ גבוה יותר. שסתומי הפליטה נשלטים באמצעות מפעיל VVT הידראולי קונבנציונאלי.

מערכת ה-VVT הכפולה משפרת את ביצועי המנוע על ידי שינוי מתמיד ומדויק של תזמון שסתומי היניקה והפליטה, כך שיתאימו באופן אופטימלי לשילוב הפעלת מנוע הבנזין והמנוע החשמלי. טכנולוגיית Boosterjet היא פיתוח ייעודי של סוזוקי ומאופיינת במנוע עם נפח קטן ומגדש טורבו עוצמתי. המנוע מתאפיין בשיפור ויעילות צריכת הדלק והנאה מנהיגה.
ביצועי המנוע מביאים את הקרוסאובר מ-0 ל-100 קמ”ש ב-9.5 שניות בלבד.

 

סוזוקי קרוסאובר היברידי מחיר
סוזוקי קרוסאובר היברידית GLX אוט’ 1.4 טורבו 134,990 ₪

 

קרוסאובר וויטארה – הטכנולוגיה ההיברידית

הטכנולוגיה ההיברידית במתח V48 מתאפיינת במשקל קל מאוד, כאשר הרכיבים השונים מוסיפים פחות מ-15 ק”ג למשקל הכללי של הרכב. הסוללה הינה מסוג ליתיום-יון המקובל במערכות היברידיות והיא מפעילה מנוע המשולב באלטרנטור בשם ISG -Integrated Starter Generator, העוזר למנוע הבנזין בשלבים שונים בנסיעה. כמו כן תורמת הסוללה לכלל צרכני החשמל (תאורה, שמע ומיזוג אוויר). סוללת הליתיום-יון המאחסנת אנרגיה חשמלית ממוקמת מתחת למושבים הקדמיים ובכך חוסכת מקום (בניגוד לסוללות בתא המטען). המנוע החשמלי (ISG) המונע ע”י הסוללה תורם להגברת המומנט ומשפר את תחושת הנהיגה וההנאה ע”י האצה חזקה וחלקה.

בקרת השלמת מומנט: בהתבסס על מהירות המנוע ומצב המצערת, מחשב הרכב מזהה מתי הנהג מאיץ ומכניס את המנוע החשמלי לפעולה על מנת לספק מומנט נוסף בהאצה.

פעולת המנוע החשמלי מיישרת את עקומת הממונט של מגדש הטורבו במנוע K14D Boosterjet ותורמת לכך שהמומנט המקסימלי מושג כבר ב-2,000 סל”ד בלבד. הפעולה מספקת תאוצה חלקה ושקטה יותר. המנוע החשמלי תורם לפעולה חלקה ושקטה של מערכת ה”עצור וסע”, המיועדת לחיסכון בדלק והקטנת פליטת המזהמים מהמנוע.

 

מרווח פנים

תא נוסעים מרווח ומאוורר המיועד למשפחות ולנסיעות ארוכות, עם בסיס גלגלים נדיב של 2,600 מ”מ ואורך כולל של 4,300 מ”מ. תא המטען גדול אף הוא, עם קיבולת של 430 ליטר. בדגם החדש יותקן קיט ניפוח כסטנדרט המחליף את הצמיג החלופי, דבר התורם להורדת משקל הרכב הפחתת זיהום אויר, ולשיפור צריכת הדלק. צמיג חלופי יוצע במחיר עלות כאביזר AFTER SALE ללקוחות שיחפצו בכך.

 

ציון דירוג בטיחות גבוה יותר. סוזוקי קרוסאובר היברידי

 

בטיחות

סוזוקי קרוסאובר היברידית עושה שימוש במערכת בטיחות מקורית ומתקדמת בטכנולוגיית רדאר.
בנוסף, הדגם זכה לציון של חמישה כוכבים ביורו NCAP (נבדק בהשקה בשנת 2013) ומאובזר ב:
• שבע כריות אוויר מותאמות כסטנדרט
• בקרת שיוט אדפטיבית לנהיגה רגועה יותר, המאפשרת מרחק בטוח מהרכב שלפנים.

מחירים

סוזוקי קרוסאובר היברידית החדשה תוצע בדגם אחד ברמת גימור GLX גבוהה.
סוזוקי קרוסאובר היברידית GLX אוט’ 1.4 טורבו 134,990 ₪

מחירי דגמי הבנזין:
סוזוקי קרוסאובר GLX אוט’ 1.4 טורבו 129,990 ₪

 

צבי נטע יו”ר מכשירי תנועה: עם השקת דגמי ויטארה וקרוסאובר היברידיות, קבוצת מכשירי תנועה משלימה מהלך בו כל דגמיה (למעט רכב השטח ג’ימני) יהיו מצוידים בטכנולוגיה היברידית במתח של V12 בדגמי איגניס וסוויפט ו-V48 בדגמי ויטארה טורבו וקרוסאובר טורבו.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five × two =