סיטרואן קקטוס החדש (2019) מושק בישראל החל מ-114,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לובינסקי משיקה את סיטרואן קקטוס החדש 2019 עם מנוע טורבו, הספק של 110 כ"ס, החל מ-114,990 ש"ח

סיטרואן קקטוס החדש, החל מ-114,990 שקלים

סיטרואן קקטוס החדש עבר עדכון נרחב ומקיף מאוד שכלל שימוש בטכנולוגיה חדשה, בטיחות מתקדמת, עדכוני עיצוב נרחבים, ונוחות נסיעה משודרגת.

העיצוב החיצוני של הסיטרואן קקטוס החדש נעשה מודרני מתמיד ובמקביל, ייהנו הנוסעים ממושבים חדשים ותומכים, מרחב מחיה נדיב והנדסת אנוש יצירתית. כחלוץ תוכנית ה-Citroen Advanced Comfort, סיטרואן קקטוס החדש הוא הרכב הראשון שמקבל את מערכת בולמי הזעזועים החדשניים והייחודיים של סיטרואן מסוג PHC, בעלי פעולה פרוגרסיבית הידראולית, המעניקה לקקטוס נוחות נסיעה מירבית

יחידות כוח וביצועים

סיטרואן קקטוס החדש קיבל את מנוע הבנזין PureTech בנפח 1.2 ליטר מהדור החדש אשר זכה בתואר מנוע השנה 4 פעמים ברציפות בשנים 2015-2018 בקבוצת הנפח שבין 1.0 ל-1.4 ליטר. מנוע זה מפיק בקקטוס 110 כ”ס ב-5,500 סל”ד וכן 20.9 קג”מ כבר ב-1,750 סל”ד כשהוא משודך לתיבה אוטומטית פלנטרית מבית AISIN היפנית בעלת 6 הילוכים. שילוב יחידת כוח זו בקקטוס מניב נתוני צריכת דלק נמוכה של 19.6 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת על פי תקן WLTP החדש ונמצא בישראל בקבוצת זיהום 3. זאת לצד תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 11 שניות ומהירות מרבית של 193 קמ”ש.

מערכת מתלים מתקדמת לנוחות מירבית. סיטרואן קקטוס

סיטרואן קקטוס החדש מחליף את הדור היוצא והמצליח ממנו נמכרו בעולם 161,375 יחידות מאז החל שיווקו בשנת 2014, ממשיך את מתקפת הדגמים של מותג סיטרואן לאחר השקת ה-C3 החדשה וה-C3 איירקרוס ומקדים במעט את ה-C5 איירקרוס שיושק בקרוב בישראל.

הקקטוס החדש מביא עמו רוח חדשה לקבוצת מכוניות ההאצ’בק בישראל ומעלה בה את הרף באופן חסר תחרות בכל הקשור לעיצוב ולנוחות הנסיעה, מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות מתקדמות לסיוע לנהג לצד מגוון צבעים רחב, אבזור עשיר, יחידת כוח מודרנית, גמישה וחסכונית וכמובן תא הנוסעים הייחודי לו.

עיצוב חיצוני

לקקטוס עיצוב מודרני ואלגנטי המקרב אותו יותר אל שאר דגמי סיטרואן החדשים. חזיתו מודגשת ומלאת הבעה, עם יחידות תאורת ‘לד’ דקות וארוכות, דלתות חדשות ובהן חיפויי ה-AirBump החדשים וחלונות כהים שתורמים לתחושת הגג הצף, חיפויי גלגלים בולטים וחלק אחורי מלוטש וחלק שבו הותקנו גם יחידות תאורת ‘לד’ תלת ממדיות חדשות ונאות. הקקטוס שומר על ממדים קומפקטיים (אורך: 416.9 ס”מ. רוחב: 172.9 ס”מ, גובה: 154 ס”מ, בסיס גלגלים: 259.5 ס”מ) שמקלים מאוד על השימוש במרחבים אורבניים צפופים, אך מנגד, מצליח להציע תא נוסעים מרווח ומפנק מאוד לחמישה נוסעים ומטענם. *יוצע עם תשעה צבעים חיצוניים לבחירה.

מנוע 1.2 טורבו עם הספק של 110 כ"ס

נוחות נסיעה משודרגת

סיטרואן קקטוס החדש הינו חלוץ תוכנית ה-Citroen Advanced Comfort ולוקח את נוחות הנסיעה לממד חדש וגבוה. בהתאם לכך, בעדכון שעבר רכב זה, סיטרואן בחרה להעניק לו ראשון את מערכת המתלים החדשנית, מסוג PHC – Progressive Hydraulic Cushions  אשר מציעה פתרון הנדסי מבריק ללא מורכבות טכנית והתוצאה היא נוחות נסיעה ברף הגבוה ביותר.

הרכיב החשוב בתוכנית ה-Citroen Advanced Comfort היא מערכת מתלים ייחודית שבה בולמי זעזועים בעלי פעולה הידראולית פרוגרסיבית שמחד נפלאים בפשטותם ומאידך, בעלי תועלת גבוהה לנוחות הנסיעה. שלא כמו במערכות מתלים סטנדרטיות הנעזרות בבולם זעזועים, קפיצי סליל ומגבילי מהלך מכאניים, הבולמים החדשניים של סיטרואן מוסיפים שני אזורי שיכוך הידראוליים בתוכם ואלו מרסנים באופן פרוגרסיבי את הפתיחה והכיווץ של בולם הזעזועים.

פתרון זה מאט ומרסן תנועות חדות במהלך המתלה ויוצר שיכוך מושלם מפני שיבושי הדרך ומעניק איזון ונוחות ללא תחרות. במקרים של כיווץ או פתיחה חזקים של המתלה כתוצאה מפגישה בשיבוש קשה בדרך, בולמי הזעזועים בעלי פעולה הידראולית פרוגרסיבית מאטים בהדרגה את תנועת המתלה ומונעים חבטות פתאומיות והקפצה לא רצויה של המרכב. במקרים של פתיחה או כיווץ קלים של המתלה, לדוגמה, כתוצאה מחוסר המושלמות של סלילת הדרך, בולמי הזעזועים החדשניים יוצרים את תחושת “שטיח מעופף” על ידי ספיגה מושלמת של תחלואי הדרך.

מרווח פנים גדול ומושבים תומכים

תא נוסעים ומרחב מחיה

תא הנוסעים של סיטרואן קקטוס החדש שומר על כל מאפייניו של הדגם אותו הוא מחליף, אך גם כאן מציג שורה של עדכונים חשובים לרווחת ונוחות נוסעיו. בהמשך לתוכנית הנוחות המתקדמת, הקקטוס החדש הוא הרכב הראשון בעולם של סיטרואן שיקבל את המושבים החדשים שלא רק נראים נוחים, אלא מחבקים מיד את יושביהם ברכות ותמיכה חריגים במיוחד. מושבים אלה תוכננו מחדש בצורתם כדי לייצר כמה שיותר נקודות מגע עם גוף הנוסעים, דבר המשפר את נוחות הישיבה בהם לאורך זמן.

בנוסף לכך, הם בנויים כעת מחומרים חדשים שמחד שומרים על המבנה הארגונומי התומך בהם נודעו מושבי הקקטוס לצד תוספת ריפוד משמעותית במגוון רמות דחיסות שיוצרת שכבת רכות נעימה מאוד לישיבה. במסגרת העדכון שעבר הקקטוס, תא הנוסעים קיבל תוספת משמעותית של חומרי דיפון ובידוד רעשים, כך שכעת הנסיעה ברכב שקטה ונעימה יותר מבעבר.

מול הנוסעים ממוקם דשבורד מפוסל שבנוי מחומרים איכותיים ועליו שלל סממני העיצוב המסורתיים של הקקטוס, עם תא הכפפות המקורי עם הפתיחה העילית, משטחים רכים, ידיות הדלתות דמויות ידיות מזוודה ועוד. לוח המחוונים עבר עדכון גם הוא וכעת התצוגה בו עשירה יותר במידה וצבעוניות וכך גם בכל הקשור למסך המגע של מערכת המולטימדיה המותקן במרכז הדשבורד.

בסיס גלגלים של 259.5 ס”מ מעניק מרחב מחיה נדיב מלפנים וגם ליושבים מאחור. שם מוצע עבורם מושב רחב ונוח לשלושה נוסעים, אשר ניתן גם לקיפול ביחס של שליש ושני שליש לשם הגדלת נפח תא המטען שנפחו 358 ליטר ונשיאת מטענים ארוכים יותר. מסביב לנוסעים מוצעים שלל תאי אחסון לשימושיות מרבית, שקעי 12 וולט ו-USB.

סיטרואן קקטוס 2019 עיצוב חדש ומודרני

אבזור ובטיחות

סיטרואן קקטוס החדש ישווק בישראל בשתי רמות אבזור – FEEL ו-SHINE PK. הראשונה כוללת בקרת אקלים, בקרת שיוט, מגביל מהירות, פנסים קדמיים ‘לד’ לתאורת יום ואחוריים ‘לד’ מלא, תאורה עוקבת פניה, מראה פנימית אלקטרו-כרומטית, חיישני גשם למגבים, פנסי ערפל קדמיים, 6 רמקולים, מערכת מולטימדיה עם אפשרות הפעלה בעברית ו-Apple Car Play, גלגל הגה מצופה עור מתכוונן לגובה ולעומק, כוונון גובה למושב הנהג, מצלמה אחורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם תצוגה גרפית ועוד.

אבזור הבטיחות כולל שלל מערכות בטיחות, כולל אקטיביות מקוריות:

  • מערכת בלימת חירום אקטיבית

  • מערכת התרעה למניעת סטייה מנתיב הנסיעה

  • מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים

  • מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת

  • מערכת אקטיבית למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך

  • מערכת לזיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בהתאם בבקרת השיוט

  • מערכת התרעה לערנות הנהג

כל אלה בנוסף ל-6 כריות אוויר (עם נטרול כרית אוויר לנוסע מלפנים), בקרות ייצוב, בקרות אחיזה, בקרות ניטור לחץ אוויר הצמיגים ועוד.

רמת אבזור SHINE PK מוסיפה על כך גם כניסה והתנעה ללא מפתח, מושב נוסע (בנוסף לנהג) מתכוונן לגובה, מושבי Advanced Comfort ייחודיים, חישוקים קלים במידה 17 אינץ’ ועוד.

מחיר:

  • סיטרואן קקטוס 1.2 PureTech 110 כ”ס ‘FEEL‘ – 109,990 שקל

  • סיטרואן קקטוס 1.2 PureTech 110 כ”ס ‘SHINE‘ – 114,990 שקל

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − nine =