סקירה: בוסטר התנעה לרכב ENERGIZER – מטען נייד לרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקירה וחוות דעת על בוסטר התנעה לרכב אנרג'ייזר ENERGIZER מטען נייד לרכב

סקירה: בוסטר התנעה לרכב ENERGIZER – מטען נייד לרכב

בדרך כלל בתחילת החורף, לאחר לילה קריר במיוחד, אתה בא להניע, ומבין, שהרכב שלך חושב אחרת, זאת אומרת הוא לא חושב כמוך, כי אין לו חשמל, המצבר כנראה החליט למסור את נשמתו לבורא, בלילה. אתה מבין שיש לך שתי אופציות, לחפש טלפון של גרר ולקחת את הרכב למוסך, להחליף מצבר או להתקשר לרכב שרות שמחליף מצברים, כי קר שם בחוץ, ורמי אמר זאת קודם.

ואז אתה נזכר שיש לך בוסטר, של Energizer, למזלך, הוא לא בתא המטען (כי אין כמעט שום דרך שתוכל לפתוח אותו ברכבים החדשים ללא מצבר), אתה נכנס הביתה, לוקח מעיל או סוודר, פותח את מכסה המנוע, מוציא את הבוסטר מהנרתיק, מחבר את הכבלים, מחבר כבל אחד למינוס (שחור) וכבל שני לפלוס (אדום), ונכנס לרכב. מחכה כמה שניות ומניע.

והרכב מניע. ואתה… מופתע. כי אתה מבין שברגע זה, קופסא קטנה, מעט גדולה יותר ממטען נייד לטלפון סלולארי, הניעה לך את הרכב, בלי שום בעיה. אתה יוצא, מפרק את הכבלים, מחבר כבל USB ומטעין את הבוסטר הקטן של אנרג׳ייזר משקע הטעינה של הטלפון ברכב. זה באמת כל כך פשוט.

מניע מנועים עד נפח 4,000 סמ"ק. אנרג'ייזר בוסטר התנעה לרכב

יש לי את הבוסטר כבר יותר מחודש ימים, הפעם הראשונה שהוא הציל אותי הייתה לאחר שלא הנעתי את הקדילק שבועיים (כן, הגרסה שאני מחזיק נועדה לרכבים עד 4.0 ליטר), ומאז, אני מחזיק אותו טעון ומגיע לעזור, בכל פעם שאני רואה שיש רכב לא מניע בסביבה. וזה עובד בכל פעם מחדש.

דגם ה-ENX12K, מיועד למנועי בנזין עד 4,000 סמ״ק ומנועי דיזל עד 3,000 סמ״ק, זרם התנעה של 600 אמפר, כולל הגנת היפוך קטבים, הגנת טעינת יתר והגנת קצרים. קיבולת של 11,100 mAh, מאפשר להטעין אאבלטים וסמארטפונים, כולל מד טעינה של הסוללה ופנס.

כ-550 ש״ח ניתן להשיג באינטרנט ובחנויות המובחרות.

יבואן א.י. גיל כרמל סוכנויות הפצה

follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “סקירה: בוסטר התנעה לרכב ENERGIZER – מטען נייד לרכב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine + 7 =