סקירה וחוות דעת: מדפסת HP OfficeJet Pro 8023 All-in-One

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סקירה וחוות דעת מפרספקטיבה של עצמאית וטכנופובית על המדפסת החדשה של HP מדגם – HP OfficeJet Pro 8023 All-in-One

 

סקירה וחוות דעת: מדפסת HP OfficeJet Pro 8023 All-in-One

הרומן שלי עם HP ממשיך. אחרי שהשיקה קולקציית אביזרים למחשב במראה יוקרתי ואלגנטי ומושך את העין והיד, החברה משיקה סדרה חדשה של מדפסות חכמות, שתוכננו במיוחד עבור עסקים קטנים. לסדרה קוראים HP OfficeJet Pro והיא נועדה לאנשים כמוני – עצמאיים, שנתקלים ביום יום שלהם בצורך לשלוח פקס (מישהו אמר ביטוח לאומי? פתיחת תיק אצל לקוחות חדשים ועוד), הדפסה וסריקת מסמכים בשוטף, אם לתיוק או לפגישה, ועוד ועוד.

איך הצלחתי להעביר 5 שנים בלי מדפסת – סורק – פקס צמודים? קוששתי טובות, התחננתי לארגונים לשלוח מסמכים במייל, או שלחתי טפסים בדואר וקיוויתי שיגיעו, יום אחד.
היום המיוחל הגיע, די מהר, וקיבלתי לידיי את ה- HP OfficeJet Pro 8020 All-in-Oneמדפסת מהסדרה החדשה, שעושה בעצם די הכל. מצלמת, סורקת, שולחת פקסים ומדפיסה עד 1500 עמודים בשחור לבן, אלא אם כן תרצו לסיים את כל הטונר עם מאות הדפסות בצבע. אבל הכי מרגש, מרגש כי אני תמיד נתקלת בטכנולוגיות מתקדמות אחרי שכולם כבר פגשו בהן וסיימו להתרגש מהן – זו העובדה שלא צריך יותר את הכבל שמחבר בין המחשב למדפסת, כל אחד במקומו מונח, יש בלוטות’!

 

צילום, סריקה, הדפסה, ופקס. HP OfficeJet Pro 8023 All-in-One


כן, מודה, זו הפעם הראשונה שנתקלתי במדפסת שמתחברת למחשב דרך בלוטות’, וזה קל לתפעול והפעלה, ונהדר, ואיך לא חשבו על זה קודם. פשוט הולכים לרשימת ההתקנים הקרובים למחשב, הוא מזהה את המדפסת, בוחרים בפעולת הצמדה פשוטה בין שני המכשירים, וזהו, אפשר להתחיל לעבוד.

אחרי שהוצאתי ממנה את כל המגנים והמדבקות, תהליך SET UP קצר כדי להשמיש את המדפסת החדשה, חיבור ללפ טופ, הגיע הזמן לראות איך היא עובדת. הדפסה ראשונה – חצי עמוד A4 תמונת צבע וחצי טקסט עם רקע בצבע. ההדפסה לקחה שניות בודדות, והאיכות לא רעה בכלל. הטקסט יצא ממש חד, והתמונה הגדולה יצאה באיכות משביעת רצון.

 

הדפסה וסריקה מהירה. המדפסת החדשה של HP

מילה על מראה וגודל המדפסת. העיצוב של סדרת המדפסות החדשה שונה ממהדורות קודמות. גם במראה הרבוע אך אלגנטי, וגם בגודל, שצומצם וקטן משמעותית. כך, גם בשולחן עבודה סטנדרטי למדי בחדר העבודה שלי בבית, המדפסת ממוקמת בקצה השולחן ולא תופסת הרבה מקום. ה-HP OfficeJet Pro 8023נאה בעיני, בצבעים מזמינים ומושכים את העין, ומשתלבת יפה על השולחן, ובסביבת העבודה.

מידת האינטואיטיביות גבוהה. אני איני בן אדם טכנולוגי, תנו לי דוושת גז, ברקס, הגה, ואני מרוצה. יותר מזה, יכול להיות עבורי מורכב. מתחילת העבודה עם המדפסת, התקנת הטונרים, צבע ושחור לבן, חיבורים, צימודים, תפעול המכשיר דרך האפליקציה, הכל היה מובן לי וברור, ואם התקשיתי להבין דבר מה, בחוברת ההסברים הופיעה התשובה.

חברת HP מעידה כי עיצבה את סדרת המדפסות הזו במיוחד עבור בעלי עסקים קטנים, ששגרת היום שלהם עמוסה בתפעול העסק. ואכן, מיומיים קצרים בחברת החברה החדשה שלי למשרד, השותפה שלי לעסק, אני מרגישה כי זוהי תחילתה של ידידות מופלאה, שתסייע  לחסוך זמן, כסף, וטובות מאנשים או בעלי מקצוע.

סקירת מדפסת החדשה HP OfficeJet Pro 8023 All-in-One
אינטואיטיבי ונוח לשימוש גם לטכנופובים. OfficeJet Pro 8023


על מה שצריך לדעת על המדפסת במספר נקודות:

מהירות הדפסה: הדפסה וסריקה מהירה, אחסון מסמכים ישירות לענן, לדוא”ל ועוד.

אמרתם מתקדם, חדשני, טכנולוגי? אמרתם אפליקציה. גם ל-HP יש כעת אפליקציית הדפסה בנייד: HP Smart המאפשרת להישאר מחוברים לעסק מכל מקום. להדפיס, לסרוק ולהעתיק מהטלפון הנייד.

למדפסת אמצעי אבטחה כדי לשמור על פרטיות ובקרה, וכן Wi-Fi בריפוי עצמי- המדפסת תחפש באופן אוטומטי חיבור רשת אחר במידה והקיים התנתק.

איכות הסביבה: החומרה החדשה מיועדת לסייע בהפחתת צריכת האנרגיה, הנייר נובע ממקור סביבתי ומחסניות הדיו ממוחזרות בקלות.

איכות הסביבה 2: המדפסות החדשות עשויות מחלקי מדפסות ואלקטרוניקה ממוחזרים.

מבחינת חווית המשתמש: כפי שציינתי ושיבחתי, תפעול המדפסת נוח וברור, כמו גם המדריך למשתמש.

אז לסיכום, כמה כוכבים מ1 עד 5? סתם, מה אני גיא פינס?

אהבתי, מומלץ.

HP OfficeJet Pro 8023 All-in- One
עד 1500 עמודים בראש דיו שחור בודד

3 שנות אחריות
459 ש”ח

 

follow and like
fb-share-icon0

7 Replies to “סקירה וחוות דעת: מדפסת HP OfficeJet Pro 8023 All-in-One”

  1. בעקבות הסקירה קניתי, והתקנתי לבד. נראית אחלה מדפסת. מהירה, חיבור בלוטוס זה מגניב.
    אבל בעיה כרגע: כשמדפיסה מסמכים ששמורים במחשב-
    מדפיס לי בכתב ראי.
    גם תמונות- מדפיס הפוך.
    כשמדפיסה מאתרים- מדפיס כראוי.

  2. אמרו שאפ נגמר ראש דיו אחד צריך להחליף את כל ה 4 . האם זה נכון ? ואם את יודעת כמה עולה ראש דיו ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen + 16 =