סקירת מוצר – מנטרל ריחות ברכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook


מאת: מקסים גולדשטיין

תמונות: מקסים גולדשיין


כולנו מכירים סוגים של “רייחנים” לרכב. יש בעלי כלי רכב שמשקיעים יותר, יש כאלה שפחות (אני למשל בכלל לא). חברת מגוואירס (וחברות נוספות) משווקות קונספט מעט שונה: “רימון ריח”, מנטרל ריחות, העובד דרך הוונטילציה של הרכב. כלומר, שימוש חד פעמי במוצר מספק תוצאה לכ-שלושה חודשים – הריח הרע מנוטרל וריח נעים שורה ברכב שבועות ארוכים.

אופן השימוש מוצר פשוט:
1. מוציאים את גורמי הריח הרע ברכב (שקיות, ריפודים, מאפרה ועוד),
2. מתניעים
3. מפעילים את המזגן על מצב סירקולציה
4. מפעילים את התכשיר ל-15 דקות

המוצר דומה לספריי עם פתח עליון, וברגע השימוש בו יוצא “ערפל”, כדברי היצרן, ופעולת המזגן מפזרת את נטיפי החומר בחלל הרכב והמיזוג. לדברי היצרן, החומר ושיטת ההפעלה של המוצר שונה מהמתחרים. לפי היצרן, החומר מפוזר לא רק לרצפת הרכב והמושבים, כמו אצל המתחרים, אלא גם לכיוון גג הרכב, תא המטען, ואזור פתחי המיזוג.

מניחים במרכז הרכב, פותחים את הפתח, ונותנים לרסס לצאת במשך 10 דק'

 

לצורך בדיקת המוצר, השתמשתי ברכב של חבר (סובארו XV למי ששואל), רכב שנוסע לא מעט בכביש, וגם טיולי שטח, ולכן אמור לתת המחשה לא רעה לטיב המוצר. התנענו את הרכב, הדלקנו את המזגן, כמו שכתוב בהדרכה, מיקמנו את המוצר בין המושבים הקדמיים, מרכז הרכב למעשה, ו”הפעלנו” את המוצר. החומר יצא בצורה של מזרקה במשך 2-3 דקות. דרך החלונות הסגורים ראינו את החומר מתפזר ע”י הרוח מהמזגן. הריח היה חזק וניתן היה להריח אותו מחוץ לרכב.

בתום יציאת החומר, כשהספריי פסק, היה ריח חזק אבל נעים ברכב. מעט דומיננטי מידי בשבילי אבל התחושה שהוא יישאר לפרק זמן לא מבוטל. ניחוח המוצר הספציפי הזה לדוגמא הוא ריח של “רכב חדש”. בהתחלה לא הרחתי ריח ספציפי, הוא היה נעים בגדול. רק כעבור מספר ימים, הריח ברכב התייצב והזכיר ריח של רכב חדש.

בישיבה ברכב יש תחושה שהריח פוזר היטב בחלל הפנים, והריח אחיד בכל רכב. בניגוד לרייחנים מקומיים שתולים או מציבים על הדשבורד. גם חברים שנסעו ברכב המבחן התלהבו מהריח ומעוניינים לנסות גם ברכבם הפרטי.


נ.ב

רכב המבחן ימשיך לעבוד קשה ואנחנו נמשיך לדגום את הריח ולעדכן.


מחיר מנטרל הריחות של מגוואירס: 65 שקלים

סרטון הדגמה
follow and like
fb-share-icon0

תגובה אחת ל “סקירת מוצר – מנטרל ריחות ברכב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four + seven =