עם שוך הסערה: אוטודיפו מדווחת – עליה של 55% ברכישת מצברים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

איפה קונים מצבר לרכב?
עם שוך הסערה: אוטודיפו מדווחת – עליה של 55% ברכישת מצברים

 

הסערה הקצרה הביאה לשינויי צריכה של ממש: רשת אוטודיפו מדווחת על עליה של כ-55% ברכישת מצברים, צמיגים ומגבים

ימי חורף קיצוניים כמו שהיו הימים האחרונים, דורשים התארגנות מיוחדת, בכל הקשור לתחזוקת הרכב. ברשת אוטודיפו מדווחים כי כמו לאחר כל גל חורף, מגיעים נהגים רבים להחליף את צמיגי הרכב ואת המגבים שלא תמיד עומדים בתנאי הכבישים המאופיינים בקרח, מים ושלג כמובן.

גם מצברים, מסבירים ברשת אוטודיפו, מושפעים ממזג האוויר, בעיקר מהקור, אשר מאיץ את הליך סיום פעילותם. כל אלו, מגבירים את המודעות לחשיבות בדיקת המצבר ומניעים את הנהגים להגיע לרשת לרכוש מצבר חדש.

בעקבות כך, רשת אוטודיפו הודיעה על מבצעים והנחות על צמיגים, מצברים ואביזרים לרכב. איציק אוזנה מנכ״ל קבוצת Ace :״המודעות לתחזוק הרכב עולה לאחר ימי חורף שכאלו, כמו שהיו בסופשבוע האחרון. אנו רגילים לראות יום יומיים, אחרי ימי סערה כאלו, גידול ברכישה של מצברים, צמיגים ומגבים. בשנת 2020 היקף המכירות באתר אוטודיפו עלה ב-80% בהשוואה ל- 2019 כאשר הקטגוריות המובילות הן: צמיגים, מצברים, בוסטרים להתנעה, מולטימדיה לרכב וקומפרסורים לרכב״.

איפה קונים צמיגים לרכב?
גם נשים קונות. 30% מהרכישות באתר אוטודיפו נעשות על ידי נשים

 

נתונים מעניינים על רכישות צמיגים באתר:

  • מנתונים של אתר אוטו דיפו עולה כי 70% מהרכישות שנעשות באתר, הם של צמיגים (כמעט תמיד ארבעה). 30% מהרכישות נעשות על ידי נשים. בסך הכל נמכרים באתר אוטו דיפו עשרות עלפי צמיגים בשנה.

  • מרבית המחירים נעים מ- 650 ₪ ל- 1,200  ₪ לארבעה צמיגים לרכב פרטי. תלוי במותג הצמיג. כל לקוח שרוכש צמיגים באתר נדרש לגשת לאחד מ מ- 20 סניפי אוטו דיפו, שם יותקנו לו הצמיגים. ההתקנה היא בחינם.

 

  • גילאי הרוכשים: כמעט כ-30% מהרוכשים באתר הם בגילאי 25-34 וכ-20% נוספים הם בגילאי 35-44. יתר הלקוחות הם מעל גיל 45 (אגב, כ-15% מהלקוחות הם מעל גיל 65).

 

  • איציק אוזנה, מנכ”ל קבוצת ACE Autodepot” “: “אחרי שמהפכת האי-קומרס הגיע לכל תחום בחיינו, עכשיו היא מגיעה גם לתחום הרכב. בשנתיים האחרונות אנחנו רואים עליה עקבית בהיקף הלקוחות, גברים ונשים, שרוכשים מוצרים לרכב באתרי אונליין, כשהמוצרים הנמכרים ביותר הם דווקא צמיגים. העובדה שקבלת הצמיגים והתקנתם נעשית עדיין בסניפים, לצד ממשק אי קומרס נוח המקל על בחירת הצמיג, נותנת ביטחון ללקוח לבצע את הרכישה עצמה באופן מקוון.”
follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × two =