תכירו עמותת אחוקים חברים בדרכים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אולי שמעתם על עמותה צעירה, שהוקמה לפני קצת פחות משנה, שמסייעת לאזרחים, ללא עלות, בתקלות קטנות ביום יום בדרכים. תקלות כאלה שאינן מצריכות בעלי מקצוע, כמו: סיוע בהנעת רכב שהמצבר שלו שבק (בעזרת כבלים), או סוללת גיבוי, סיוע במקרה של פנצ’ר, החלפת גלגל, ומילוי אויר בצמיג, וגם סיוע בפתיחת רכב נעול.

העמותה מבוססת על תרומות בלבד, וכל תרומה עוזרת לה להתבסס ולהמשיך לעזור לאנשים בדרך. האמת היא שלא מזמן שמעתי על העמותה הזו, והתפעלתי מהרעיון הקטן והגאוני הזה.

מי מאיתנו לא נתקע עם הרכב, באמצע היום, בלילה, כשרוצים לצאת לעבודה, או לחזור הביתה, ואז אנחנו נתונים לחסדי שירוי הגרירה ועוד בירוקרטיות מעצבנות (הגעה וחילוץ עם גרר לוקח עד 3 שעות).

נפתח שרשור שלם בפייסבוק, ובו מאות תגובות על הופעתם של ה”אחוקים, חברים בדרכים”, כשבכל אחת מהתגובות, נראה שהם הופיעו תוך זמן ממש קצר, וחילצו ועזרו מכל הלב, ועשו לאנשים את היום.

נפתלי קליין המייסד מסביר: “אני מטייל במהלך היום בכבישי ישראל ויוצא לי לעצור ולסייע לאנשים שנתקעים בדרך, זה הביא אותנו למחשבה לפתוח עמותה מסודרת שתוכל לסייע לאנשים. בכל יום מצטרפים מתנדבים חדשים שמעוניינים לעשות מעשה טוב על הדרך. העמותה מבוססת על תרומות בלבד”.

וכך, רשת אוטודיפו, חברה קמעונאית בתחום אביזרי הרכב, החליטה לחבק את עמותת “אחוקים – חברים בדרכים” ותרמה ל-500 ממתנדבי העמותה מאות אפודים זוהרים. וכולנו תקווה שזו תחילתו של שיתוף פעולה, והעמותה הזו תקבל עזרה ממשית, להמשיך להתקיים ולעזור.

ואם חלילה גם אתם נתקעתם בדרך, זכרו שיש “חברים בדרך”, תכניסו את המספר לנייד – 058-700-110 שירות מסביב לשעון, 24 שעות.

follow and like
fb-share-icon0

8 Replies to “תכירו עמותת אחוקים חברים בדרכים”

  1. תעשה מחקר על ארגון ידידים תגלה היא פועלת פי 10 יותר חזק ועוזרת פי 20 מאחוקים

  2. כמה לא שייך! אדרבה, שיהיו עוד עמותות רבות שיעשו אותו דבר וכולנו נרוויח!
    רק לשבח את מי שמוכן לעזור, ואפילו ללא תמורה! תחזקנה ידיכם!

  3. לא הכרתי את העמותה עד לפני שבוע כשנתקעתי עם הרכב על כביש 6 (מחלף קסם) בגלל פנצ’ר. עצרתי בצד וממש כשהתחלתי לשחרר את האומים, פתאום עצר לידינו רכב ונהג ושמו ארי בא ועזר לי ביעילות ובחן. הוא הסביר שהוא מעמותת אחוקים חברים בדרכים. מאד שמחתי. כל הכבוד לכם. אנשים איכותיים. תוך דקות ספורות חזרנו לנוע בכביש. שנה טובה לכולנו.

  4. מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין אחוקים לידידים?
    ברור שכולם אנשים טובים שרוצים לעזור אבל אם פתחו עוד ארגון כנראה שיש להם ערך מוסף על הקודם ומעניין אותי לדעת מהו.
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × four =