ערוץ החיים הטובים: סיקור אירוע נהיגה ללקוחות מותג מרצדס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

סיקור אירוע לקוחות של מותג מרצדס, שהתחיל בהמון כיף וכוח מתפרץ ונגמר בהרהורים נוגים - האם יש לי מספיק כסף בקרן השתלמות למרצדס חדשה?

סיקור אירוע נהיגה ללקוחות מותג מרצדס

שישי בבוקר.
סוכנות מרצדס הרצליה פיתוח.
אני נכנס לסוכנות המושקעת, מושקעת עד הפרט האחרון, בהתרגשות. בכל זאת, לא בכל יום אתה מקבל הזמנה להצטרף לאירוע מועדון לקוחות של מרצדס. הפעם מדובר בטיול עם של לקוחות בעלי רכבי מרצדס קופה. מתאים לי ולהקתו.

שמח וטוב לבב, התחלתי במינגלינג קצר עם מספר לקוחות, על אספרסו איכותי. מדובר בטיולים קבועים שמתרחשים פעם ברבעון, למועדון הלקוחות של המותג – מועדון לקוחות מרצדס Inspire. חוג לקוחות שזוכה לשלל פינוקים במסגרת החברות במועדון; הזמנות, לפחות פעם בחודש, למגוון סדנאות ומפגשים מעניינים, בנוסף לטיולים. לאחרונה, סיפרה לי אחת הלקוחות, התקיים מפגש סטיילינג עם סנדרה רינגלר, הופעה של אומן החושים ליאור סושרד, ועוד. אירועים בסטייל וניחוחות יוקרה.

אני מסתובב באולם התצוגה, ובין לגימה ללגימה מהסן פלגרינו אני קולט בזווית העין בחורה שממהרת ממקום למקום, בחולצה לבנה. עוברת בין הלקוחות, שואלת ומוודאת שהם נהנים. מדובר במירי, מנהלת השיווק של המותג, זו שארגנה את הטיול ללקוחותיה. “זה הטיול הראשון שאני מארגנת ואני מקווה שיהיה מוצלח” אמרה לי. לאחר מספר שניות מירי הכירה לי את שגיא, איש מכירות בסוכנות, שהולך להיות בן הזוג שלי לנהיגה היום. לאחר תדריך קצר של המדריכים בטיול הנהיגה, חילקו אותנו לשלוש קבוצות.

מרצדס C300 AMG Line מכונית קופה יפהפייה ומגרגרת
258 כ"ס והרבה סטייל. מרצדס C CLASS קופה

שמחתי לגלות שקיבלתי לטיול מרצדס C300 AMG Line קופה חדשה. מה חדש בה? קצת מתיחת פנים, קצת יותר כח (258 כ”ס לעומת 245 כ”ס בדגם היוצא), והרבה סטייל.
אני מציע בנימוס לשגיא לנהוג ראשון, ושמח עוד יותר כשאני שומע ממנו שאני זה שהולך לנהוג כל היום. זאת השנייה ששגיא “קנה אותי”, או כמו שאמרה רנה זלווגר לטום קרוז בסרט ג’רי מגוויר – You Had Me At Hello.

בחניון בחוץ חונים עוד מספר דגמים, מלבד דגמי הקופה, לרבות דגמי-על כמו GTS או GTC מושלמות שגורמות ללסת שלי ליפול. “אלו רכבים של לקוחות ולא של הסוכנות”, הסביר לי שגיא, “יש כאלה שאוהבים לבוא עם הרכב שלהם הפרטי לטיולים”. מבין אותם.

אני בוהה ביפהפייה הגרמנית שקיבלתי, בעלת חזות מצודדת. מי שמחפש רכב משפחתי מוזמן לחפש אותו בדגמים אחרים של המותג. פה יש רק שלוש דלתות, עם גישה לא נוחה בעליל למושבים האחוריים (זוג בלבד). כשקונים רכב קופה הרגש גובר על הכל. אי אפשר לעמוד בקסמה של המרצדס C300 הזו. אני נכנס, כלומר מתכופף פנימה ל-C300, ומתיישב במושב המושלם שלה. לחיצה על כפתור ההנעה גורמת ליפיפיה הזו לגרגר. “אתה בטוח שיושב פה בסה”כ מנוע 2 ליטר?” אני שואל את שגיא לצידי בחיוך.

מועדון לקוחות מרצדס Inspire

אני מיד מתחיל להרגיש את הרכב וללמוד את ההתנהגות שלו. במהירות עירונית הרכב מתנהג באופן מרוסן ומאופק, אבל ברור לי שיש פה מכונת קרב שרק מחכה לשעוט קדימה.

מועדון חוג השמש

שגיא פתח את גג השמש. קרן שמש חמימה חודרת דרך הגג, אל תוך הרכב, והיוקרה ניכרת מכל עבר. הכל מונח בדיוק מושלם ובאיכות חומרים מושלמת. שילובים של עור, עץ ואלומיניום. במרכז הדשבורד, מסך מרחף 10.25″ הנשלט באמצעות ג’ויסטיק ומציג מידע רב וגרפיקה מרשימה. יש פה הרבה תצוגות, ומתגים, אך זה לא הזמן ללמוד את המערכת. שגיא בחר לנו את המוסיקה ברכב, ואני התרכזתי בלנהוג. אנו נוסעים בשיירה מרשימה שזוכה ללא מעט מבטים מסביב. השיירה יורדת לכביש 6 דרום והקצב מתחיל לעלות.

המראה של עשרות רכבי מרצדס מדגמים שונים שוטפים את כביש 6, הוא לא פחות ממהפנט. די במהרה אנו מגיעים למחלף קרית גת ויורדים לכביש 35 מזרח. עצירה ראשונה לקפה ומנוחה קלה ביער המלאכים, זו ההזדמנות להכיר את הלקוחות.

ניגשתי לשוחח עם כמה מהם. השיחה התגלגלה במהרה. חברית, קולחת ומעניינת. מדובר באנשים שהשיגו את כל מה שהם רוצים בחיים. אני יכול להבין למה הלקוחות אוהבים את המותג והמותג אוהב אותם. ככה זה כשאיכות פוגשת איכות. שאר הקבוצות הגיעו לנקודת העצירה, והצטרפו אלינו. אני עובר בחניון היער בין המכוניות ומתרשם – מרצדס SL400 לצד מרצדס C63s, חגיגה לעיניים ולנשמה. ההפסקה נגמרה וכולם, כמו מתארגנים במהרה להמשך נסיעה. נכנסים לרכבים ומתניעים. צלילי כל המנועים יחד יוצרים תהודה ערבה לאוזניים בתוך היער.

לא יכול להוריד ממך את העיניים. מרצדס AMG-GT Class

הנוף היערי מתחלף בנוף טוסקני-ישראלי, והכביש נפתח ומתפתל, ובצדדיו, אחד אחרי השני, שורת כרמים. אנו מתחברים לכביש 60 ובכמה עיקולים הנהיגה ברכב “הנעה אחורית” פשוט מהנה. הישבן של המרצדס C300 “יודע לקשקש בזנב” כשצריך, ויחד עם זאת לתת תחושה בטוחה, שהכל בשליטה. לראיה, החיוך על פניו של בן זוגי לקוקפיט.

כביש 31

למרצדס C300 קופה, ארבעה מצבי נהיגה: מצב חיסכון, נוחות, ספורט וספורט פלוס. בנוסף, יש את מצב אינדיבידואל, אותו אפשר לתכנת את מצב הנהיגה המועדף עליכם. לכוון את מצב המתלים, הגה מנוע, ועוד. אני בוחר במצב ספורט, והיפיפיה הגרמנית הופכת עצבנית. התנהגות ההגה, המנוע והגיר הופכים לספורטיביים וטעונים יותר, ואף צליל המנוע חזק ומורגש יותר. כיף. עצירה לתדלוק בכניסה לערד הופכת את תחנת הדלק למיני פסטיבל ערד, כשמספר תושבים מגיעים לצלם את השיירה היוקרתית.

אנחנו ממשיכים בנסיעה קצבית ומגיעים למצפה הקטן. הלקוחות ואנשי מרצדס הם כמו משפחה קטנה ומלוכדת. אנשי המכירות מכירים פרטים אישיים מחיי הלקוחות, ולהפך. לפעמים חלק מהשיחות נשמעות כמו מפגש של חבר’ה מהמילואים, עם הצחוקים והבדיחות שרק הם מבינים ביניהם. ובכלל, לקוחות מרצדס מחוברים למותג בצורה מעוררת השראה. הסבר קטן ועוד שתיה וכיבוד קל ואנחנו יוצאים לכיוון באר שבע.

כמו משפחה קטנה ומלוכדת. מועדון מרצדס
עוצרים לאכול במסעדת שף אותנטית בבאר שבע

המרצדס מגיבה לי נפלא ואני והיא מרגישים מחוברים מתמיד. אני במצב ספורט פלוס ומשחק עם השיפטרים של תיבת ההילוכים מאחורי ההגה. התיבה כאן בעלת 9 הילוכים, באמת מצויינת, והשיירה מתמזגת בנוף המדברי. אנחנו בישורת האחרונה בטיול. הגענו למסעדה בעיר העתיקה בבאר-שבע, מסעדת שף  אותנטית למאכלים מרוקאים, שקיימת מעל 50 שנה. האווירה מדהימה, ואנשי המכירות יושבים לצד הלקוחות ומשתפים חוויות. לא זוכר שנתקלתי בחיבור כזה טוב בין לקוחות לאנשי מכירות בשום תחום.

אני עם אנשים שלא הכרתי עד כה בשולחן. אחד מהם, בחור ירושלמי שעשה את הונו בטקסס. בן אדם בעל חוש הומור משובח. בחוץ, על קפה, אני שואל לקוח נוסף שאלה שדי התלבטתי אם לשאול במשך היום, אבל מצב הרוח והאווירה המעולה משחררים גם אותי. “למה לא לקנות ביבוא אישי?” הוא עונה לשאלתי, “כי אולי אני אחסוך כמה לירות, אבל תגיד לי אתה, תסתכל מסביב, איפה אני אמצא כאלו אנשים?”. צודק. אין מחיר ליחס אישי וחיבור כזה.

מירי מנהלת השיווק יכולה להיות רגועה, הצליח לה “על הפעם הראשונה”. לקוחות מותג מרצדס התגלו כאנשים נפלאים, ובסיום אף החלפתי מספרי טלפון עם מספר לקוחות, ואפילו קיבלתי הזמנה מאחד הלקוחות להצטרף אליו לטיול בחו”ל. חוויה ויצירת קשרי מותג-לקוח מהמעולות שפגשתי. נוצר חיבור מעולה גם עם שגיא, השותף שלי לרכב, אני מבין לחלוטין מדוע לקוחות אוהבים אותו כל כך.

כמה נהניתי אתם שואלים? כל כך נהניתי שנכנסתי לאתר לבדוק כמה כסף הצטבר לי בקרן השתלמות לטובת רכישה של מרצדס חדשה והצטרפות למועדון הזה. אבל עם תג מחיר של החל מ-357,000 ₪ (429,000 ל-C300 ברמת אבזור בה נהגתי בטיול), מול היתרה בקרן השתלמות, אני חוזר לקרקע ולרכב הליסינג שלי בצער רב. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו מכונית מרצדס, אבל מי שכן, יזכה גם במשפחה חדשה, מועדון הלקוחות של מרצדס בנץ ישראל.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × three =