עשה זאת בעצמך: רמפות ניידות לרכב – סקירת מוצר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

עשה זאת בעצמך: רמפות ניידות לרכב למוסכניק הביתי - סקירת מוצר

עשה זאת בעצמך: רמפות ניידות לרכב – סקירת מוצר

 

בלעז, המילה רמפה, משמעותה, שיפוע, מדרגה, מעבר משופע, המוביל למפלס גבוה יותר. המקור הוא מהמילה הצרפתית (rampe) וכמו לכל מילה שימושית בעברית, גם כאן, האקדמיה המציאה את המילה כֶּבֶשׁ. לא משנה איך תקראו לה, התוצאה זהה, לא כולנו יודעים לעבוד עם בוקים ולא לכולנו יש כוח להרים את הרכב עם ג’ק, כשבא לנו לגשת לאגן השמן, לבצע טיפול בעצמנו או להרים את הרכב מספיק, בכדי שנוכל לגשת מתחת למנוע לתיקון זה או אחר. 

 
רמפות ניידות לרכב
רמפות לרכב פרטי עד 4 טון
קל לשימוש. מחיר לצרכן: 399 ש"ח

הכירו את הרמפות הניידות, מבית מירקל בע”מ, המתמחה בכלי עבודה ופתרונות למוסכים. מדובר על רמפות מפלסטיק קשיח, ברוחב 30 ס”מ, באורך 95 ס”מ ובגובה 17 ס”מ, המרימות את הרכב שלכם (רכב פרטי עד 4 טון), כ-17 ס”מ מעלה, בכדי שתוכלו לגשת מתחת למכסה המנוע, לשחרר את פקק השמן (בורג ריקון), במידה וחשקה נפשכם לטפל ברכב בעצמכם. בנוסף לטיפול עצמי (החלפת שמן), תוכלו לגשת בקלות עם גרניק, לשטיפת הרכב מלמטה (אחרי טיול קשה בשטח) ואף לבצע התקנות/ תיקונים אחרים (מגן תחתון למשל).

כמה קל השימוש?

מציבים את הרכב (הגה ממורכז), עם גלגלים ישרים, בשטח פנוי ושטוח, ללא תנועה מסביב. מציבים את הרמפות בקדמת הרכב (תמונה מספר 1), בקו הממשיך את הגלגל. מעבירים להילוך ראשון/ D, ולאט לאט מתקדמים, בליטוף דוושת המצערת עד שמרגישים שהגלגל עלה על הרמפה (תמונה מספר 2). מכניסים לניוטרל או פארקינג, מרימים בלם יד ושמים חתיכת עץ גדול או מעצור ייעודי בגב הגלגל האחורי. כעת, מרווח הגחון שלכם גדל ב-17 ס”מ וניתן לגשת לתחתית הרכב לביצוע הטיפול (תמונה מספר 3).

450 ש”ח + מע”מ, במירקל בע”מ
ניתן לאחסון בכל מקום, ראש/זנב לטובת חסכון במקום.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four + eight =