פולקסווגן טי קרוס קרוסאובר קומפקטי חדש החל מ-129,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

פולקסווגן מרחיבה את היצע דגמי הפנאי שלה עם שחקן חדש – פולקסווגן טי קרוס, קרואובר קטן ומעוצב עם מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.0 ליטר TSI בהספק 115 כ”ס, החל מ-129,900 ש”ח

 

פולקסווגן טי קרוס הקרוסאובר הקטן של המותג נוחת בארץ החל מ-129,900 ש”ח

 

חברת צ’מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן בישראל, החלה בשיווק רכב פנאי חדש של המותג בארץ: טי קרוס. פולקסווגן טי-קרוס נשען על פלטפורמת ה- MQB A0, בדומה לסיאט ארונה ומציע מרווח מודולרי עם תא מטען גדול. הדגם ישווק בישראל עם מנוע מוגדש טורבו בנפח 1.0 ליטר TSI בהספק 115 כ”ס, בשתי רמות גימור: Comfortline במחיר של 129,900 שקלים, וברמת גימור גבוהה בשם Comfortline plus ומחירו יעמוד על 139,900  שקלים. אגרת הרישוי השנתית היא 1,809 שקלים לשתי רמות הגימור.

הרכב המרווח מאפשר להגדיל את תא המטען  ל-1,281 ליטר באמצעות משיכת המושב האחורי קדימה והשכבת המושבים האחוריים. אורך הרכב הוא 410.8 ס”מ ורוחבו 176 ס”מ (ללא מראות). זהו אחד מתאי הנוסעים המרווחים בסגמנט, עם אפשרות מודולריות רבות של הזזה, כשנפח תא המטען נע בין 380 עד ל-455 ליטר בהתאם למיקום הספסל האחורי. 

מנוע ה-1.0 TSI של הטי קרוס משודך לתיבת DSG בעלת שבעה הילוכים, מציע הספק של 115 כ”ס ב-5,000-5,500 סל”ד ומומנט מירבי של 20.4 קג”מ ב-2,000-3,500 סל”ד. הרכב מגיע למהירות מרבית של 193 קמ”ש עם 10.2 שניות לתאוצה של 0-100 קמ”ש.

 

אופי ועיצוב ספורטיבי. פולקסווגן טי קרוס קרוסאובר קטן

 

עיצוב הרכב מביא את שפת העיצוב העדכנית של פולקסווגן לקדמת הבמה, עם פס כרום יוקרתי בפגוש הקדמי, מראות צד ופנס אחורי כחלק מה-black design package (בגרסת הקומפורטליין פלוס), המספקים מראה דינמי ספורטיבי. העיצוב השרירי מודגש גם באמצעות קו כתפיים בולט בדופן ודגש מיוחד בקורה האחורית, כשלהשלמת המראה הקשוח מוצעים גם מגינים כסופים מלפנים ומאחור וחצאית המכסה את מלוא היקף הרכב. הטי-קרוס הוא הדגם הצבעוני ביותר שתציג פולקסווגן, בזכות האפשרות העומדת בפני הלקוחות, להזמינו ב-10 גוונים שונים, וביניהם: רוז מטאלי, שני גוונים של טורקיז וכתום מטאלי.

מערכת המולטימדיה של הטי קרוס מייצרת חווית Infotainment איכותית, בזכות מסך מגע צבעוני 8″ ודיבורית BT המובנית ברכב, מערכת App connect  המתחברת לטלפון הנייד באמצעות תוכנות ייעודיות למערכות ההפעלה של אפל (Car Play) ואנדרואיד (Android Auto) וטעינה אלחוטית לטלפון הנייד. מערכת השמע כוללת 6 רמקולים וניתנת לשליטה דרך ההגה, וכמוה גם מחשב הדרך.

הטי קרוס מצויד באבזור עשיר, הכולל מערכת בקרת אקלים קלימטרוניק – המפוצלת ל-2 אזורים עם מערכות שליטה נפרדות, מצלמה אחורית מקורית, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית, מראה מרכזית מתכהה, תאורת חניה אוטומטית Coming Home Leaving Home, מערכת Start & Stop המדוממת את המנוע בעת עצירת הרכב, חיישן תאורה וגשם, וכן בבלם יד, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור.

פנסי LED אחוריים, יחד עם פנסי ערפל קדמיים, אחוריים ותאורה מותאמת לפניה, לצד פנסי נשיאה בגג וחישוקי סגסוגת 16″ משלימים חבילת אבזור בסיסית המעניקה למשתמש הקצה מענה לכל צרכיו.

 

אבזור נוחות עשיר וחבילת בטיחות מקיפה. פולקסווגן טי קרוס תא נהג

 

הקרוסאובר החדש של פולקסווגן מספק את חבילת הבטיחות המקיפה בסגמנט הכוללת  Adaptive Cruise Control- מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטומטית בעיתות חירום, Front Assist- מערכת לניטור מרחק מלפנים, מערכת אקטיבית לבקרה סטיה מנתיב – Lane Assist, תאורת LED לנהיגת יום, מערכת התראת עייפות, מערכת למניעת הידרדרות הרכב – Hill Hold, 6 כריות אוויר, ניטור לחץ אוויר בצמיגים ומתג המנתק את כרית האוויר הקדמית בצד הנוסע.

Comfortline Plus, רמת הגימור המתקדמת כוללת גם את מערכת Keyless, לכניסה והנעה ללא מפתח, לוח מחוונים דיגיטלי – Digital  Cockpit מושבי comfortקדמיים, מערכת זיהוי לשטח מת –Blind Spot, ואבזור חיצוני הכולל חלונות אחוריים שחומים וחישוקי סגסוגת 17 “.

 

מחירים:
פולקסווגן טי קרוס Comfortline במחיר 129,900 שקלים
פולקסווגן טי קרוס Comfortline plus במחיר 139,900  שקלים

אגרת הרישוי השנתית היא 1,809 שקלים לשתי רמות הגימור.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 × two =