פיג'ו 5008 החדש בישראל (7 מושבים) מ-208,990 שקלים

פיג'ו 7 מושבים

פיג'ו 5008

 

קבוצת לובינסקי משיקה את פיג'ו 5008 החדש. ה-SUV הגדול של פיג'ו (7 מושבים) בדור חדש, החל מ-208,990 שקלים

 

פיג'ו 5008 החדש חולק קווי דמיון ועיצוב עם ה-3008 החדש, עם חזית בולטת ופרופיל גבוה ונוכח. הגריל ויחידות התאורה התחדשו בהתאם – הן דקות, חדות, עוטפות את כל חזית הרכב ומעניקות מראה מודרני וייחודי.

כל גרסאות ה-5008 מצוידות ביחידות תאורת LED, כאשר רמת אבזור GT מצוידת בפנסי ה-Adaptive LED Pixel אשר מתאימות את אלומת האור לתנאי הנסיעה, לשמירת שטח הארה אופטימלי בכל דרך ללא סנוור כלי הרכב הנוסעים מלפנים או בנתיב הנגדי. 

חלקו האחורי תוכנן מחדש בכדי להגדיל עוד יותר את המרחב הפנימי. בהתאם לכך, ה-5008 צמח במידותיו בכל היבט – אורכו 479 ס"מ (תוספת של 15 ס"מ לעומת דורו הקודם), רוחבו 189 ס"מ (תוספת של 5 ס"מ), גובהו 169 ס"מ (תוספת של 4 ס"מ) ובסיס הגלגלים התארך לכדי 290 ס"מ (תוספת של 6 ס"מ), כך שהוא הפך להיות אחד מרכבי ה-SUV 7 מושבים המרווחים ביותר בקבוצתו.

 

INTERIOR 5008

תא נהג פיג'ו 5008

רכב 7 מושבים

7 מושבים. פיג'ו 5008

תא נהג ונוסעים

 

גם ב-5008, כמו בשאר בני משפחת האריות החדשה, תא הנוסעים מבוסס על פילוסופיית ה-i-Cockpit היוצרת תכנון יעיל ופיסול ובו לוח מחוונים פנורמי משולב עם מסך המולטימדיה הנפרש על פני חלק משמעותי בדשבורד וגודלו 21 אינץ' (תלוי רמת גימור: אופציה ב-Allure וסטנדרט ב-GT) ותאורת האווירה הפנימית המקורית אשר מקיפה את תא הנוסעים כולו לטובת האווירה, בשמונה גוונים לבחירה, בהתאם לרמת האבזור.

מול הנהג הגה קומפקטי בעיצוב חדש. במרכז הקונסולה ישנם שישה מתגים וירטואליים i-Toggles הניתנים לתכנות עצמאי כקיצורי דרך ועוד. כל מערכות הרכב מופעלות בעברית מלאה.

ה-5008 החדש מציע שבעה מקומות ישיבה בסידור של 2-3-2 וכעת גם עם תא מטען גדול מבעבר, עם נפח של 748 ליטר בסידור של 5 מושבים (תוספת של 46 ליטר), או 259 ליטר בסידור של 7 מושבים (תוספת של 49 ליטר) ועד כ-1,815 ליטר בקיפול שתי שורות המושבים האחוריות.

 

 

פיג'ו 5008 תא מטען

פיג'ו 5008 תא מטען כשכל המושבים מאויישים

פיג'ו 5008 סקירה מידות

קיפול תא מטען. פיג'ו 5008

 

המושבים משודרגים, הרצפה שטוחה לגמרי במושבים האחוריים, וילונות הצללה בחלונות הצד האחוריים, מיזוג מפוצל לאחור עם שליטה נפרדת ועוד. כמו כן, שורת המושבים האמצעית מתקפלת על ידי מנגנון חדש וכן נעה על מסילה בטווח של 15 ס"מ, כדי לאפשר גישה קלה למושבים האחוריים וכן כדי לייצר מרחב ישיבה נוח יותר. יש שלל אביזרים, שקעים, תאי אחסון לכל שימוש וכמובן ממרחב גדול מאוד הודות לבסיס הגלגלים הגדול משמעותית מזה של ה-3008.  

 

 

פיג'ו 5008 חשמלי

חשמלי / היברידי קל. פיג'ו 5008

 

יחידות הנעה – חשמלי והיברידי קל

 

פיג'ו 3008 החדש המבוסס על פלטפורמת Stella Medium, יחל את דרכו בישראל עם שתי יחידות הנעה מתקדמות – חשמלית מלאה והיברידית מתונה, אשר מאפשרות ללקוחותיו, לבחור את יחידת ההנעה המתאימה לצורכיהם.

הראשונה, חשמלית מלאה, מצוידת בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 73 קוט"ש ומנוע חשמלי בהספק של 210 כ"ס. יחד הם מספקים טווח נסיעה בין טעינות של 474 ק"מ לפי תקן WLTP והאצה של 9.7 שניות, מ-0 ל-100 קמ"ש. מהירות מרבית של 170 קמ"ש.

טעינת הסוללה יכולה להתבצע עד הספק של 160 קוט"ש, כך שטעינת הרכב מ-20 ל-80 אחוז תארך כ-30 דקות.

הגרסה ההיברידית המתונה מצוידת במנוע בנזין חדש בנפח 1.2 ליטר מוגדש טורבו, עם שרשרת טיימינג, המפיק 136 כ"ס ב-5,500 סל"ד וכן 23.45 קג"מ ב-17,750 סל"ד ומשודך לתיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים.

המנוע החשמלי מספק מצדו סיוע בהספק של 22 כ"ס ו-5.2 קג"מ, האצה ל-100 קמ"ש ב-10.2 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ"ש צריכת דלק משולבת מוצהרת של 5.9-5.8 ליטר ל-100 ק"מ (בהתאם לרמת האבזור).

שתי הגרסאות מציעות גם 3 מצבי נהיגה לבחירה, המשפיעים על תפוקת הכוח, הביצועים, החיסכון באנרגיה ועוד – מצב חסכוני (ECO), מצב רגיל (NORMAL) וספורט (SPORT).

 

PEUGEOT 5008 2025

שפת עיצוב חדשה. פיג'ו 5008

 

כמו כן, ישנם שלושה מצבי אחזור אנרגיה (רגנרציה) בהאטה ובלימה לטובת ההינע החשמלי, כאשר המעבר בין המצבים מתבצע על ידי מנופים מאחורי ההגה. 

פיג'ו 5008 החדש מוצע בישראל בגרסה ההיברידית המתונה בשתי רמות אבזור – ALLURE ו-GT ובגרסה החשמלית ברמת אבזור יחידה, GT.

ברמת ה-ALLURE מוצע אבזור כמו 3 מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי, חיישני גשם, תאורה ומרחב מסביב לרכב, כניסה והתנעה ללא מפתח, תא אחסון מקורר בין המושבים, מושבים בריפוד משולב דמוי עור ובד, חישוקי 19 אינץ' ועוד.

רמת ה-GT מוסיפה תפעול חשמלי למושב הנהג עם זיכרונות, מושב נוסע חשמלי, כוונון רוחב חשמלי לתמיכה הצידית מושבי AGR קדמיים עם פונקציית עיסוי ב-8 מצבים ו-3 רמות עצמה, חימום ואוורור במושבים הקדמיים בעצמה משתנה וחימום במושבים בשורה השניה, פתיחה חשמלית לתא המטען כולל חיישן הפעלה עם הרגל, פנסי LED PIXEL אדפטיביים, ריפודי עור Nappa, חישוקי "19 לגרסת ה-MHEV ו-20 אינץ' לגרסה החשמלית, גג שמש פנורמי, תאורת אווירה, גג שחור ועוד. 

 

רשימת ציוד הבטיחות כולל (רמת אבזור ALLURE)

 

  • מערכת התרעת ערנות נהג
  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה 
  • מערכת התרעה לניטור המרחק מלפנים
  • זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט
  • זיהוי תמרורים מורחב
  • התרעה על הימצאות רכב בשטח המת של המראות
  • התרעת תנועה חוצה מאחור
  • התרעת הימצאות כלי רכב בעת פתיחת דלתות הרכב
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת התאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה כולל תיקוני היגוי
  • בקרת שיוט ומגביל מהירות, כולל עצירה וחזרה לתנועה
  • התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי

 

רמת האבזור GT מוסיפה לרשימת מערכות בטיחות אלה גם מערכת שמירת מיקום בנתיב בזמן השימוש בבקרת השיוט האדפטיבית ותאורת פיקסל לד אקטיבית בחזית.

 

 

פיג'ו 5008 חדש מחיר

פיג'ו 5008 החדשה 2025

 

שירות ואחריות

 

פיג'ו 5008 החדש מגיע עם אחריות מלאה ל-3 שנים או 100,000 ק"מ לרכב וכן 8 שנים או 160,000 ק"מ על הסוללה, המוקדם מבניהם. הגרסה החשמלית מציעה מרווח טיפולים של 25,000 ק"מ או שנה וההיברידית המתונה מציעה מרווח טיפולים של 15,000 ק"מ או שנה, המוקדם מבניהם. 

 

מחירים

 

  • פיג'ו 5008 MHEV ברמת גימור ALLURE: ב-208,990 שקלים. 
  • פיג'ו 5008 MHEV ברמת גימור GT: ב-228,990 שקלים. 
  • פיג'ו 5008 BEV ברמת גימור GT: ב-294,990 שקלים. 

 

לאתר רכישה אונליין

 

 

מערכת מלכת הכביש

מלכת הכביש - אתר רכב וצרכנות. מבחני דרך וסקירות בגובה העיניים (2011) ©

Subscribe
Notify of
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments