צרכנות: אוזניות אלחוטיות JABRA Elite 75t – סקירה וחוות דעת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

באיחור אפנתי של עשור בערך, טוב פחות, אבל ככה זה מרגיש, אני מתהדרת באוזניות “מרחפות”, אלחוטיות חדשות. האוזניות של מותג JABRA, דגם – JABRA Elite 75t Wireless

 

צרכנות: אוזניות אלחוטיות JABRA Elite 75t – סקירה וחוות דעת

 

דגם חדש של המותג הדני (דנמרק), שאיכותו הגבוהה התבררה לי רק בימים אלה, כי אני כל כך תקועה בעולם הרכב, שכל מה שקורה מעבר לא חודר את הבועה שאני חיה בה. אז בואו ונתוודע יחד לאזניות החדשות, שאגב, מחירן מתחיל (על פי אתר זאפ) ב-637 ש”ח, ומחירן הרשמי לצרכן הוא 699 ש”ח.

 

עד 7.5 שעות של סוללה. אוזניות אלחוטיות של JABRA

 

נרתיק הטענה של האוזניות וכבל USB – שעתיים לטעינה מלאה

 

כמה פרטים טכניים וחשובים:

  • האוזניות האלחוטיות החדשות כוללות 4 מיקרופונים, שיקלטו היטב את הקול שלכם, בשיחות הטלפון, או בהוראות ישירות לאלקסה, העוזרת של גוגל ועוד.
  • ניתן להגדיר, לכוון את השמע (אקולייזר), דרך אפליקציית VABRA SOUND+
  • בטעינה מלאה הסוללה מחזיקה עד 7.5 שעות של שימוש (זה נתון מעולה, למי שהשתמש באוזניות דומות בעבר).
  • ניתן לחבר לאוזניות שני מכשירים במקביל (טלפון ומחשב, לדוגמא).

לבזבז לכם את הזמן על האריזה, והעיצוב, ואיך המוצר יושב בתוך הקופסא, וכמה זה נעים ומרגש כשמעצבים אריזה כמו שצריך? הנה בזבזתי. מדובר ברכישה בגובה כמה מאות שקלים, אז כדאי שתושקע במוצר מחשבה רבה על חוויית הפתיחה של הצרכנים, והשימוש כמובן.

מלאכת ה”אנבוקסינג” מאחורי, האוזניות, בצבע בז’ לבן, אלגנטיות למראה ומוכנות לשימוש. הקופסא הקטנה שמכילה אותן, היא בעצם גם המטען שלהן, אליו תחברו לפי הצורך את כבל ה-USB. טעינה מלאה שלהן לוקחת בערך שעתיים, אבל ניתן גם תוך דקות לקבל כמה אחוזי טעינה לשימוש מיידי.

 

אוזניות אלחוטיות איכותיות מומלצות של ג’אברה

 

כשאף אחד לא רואה אני מטעינה את האוזניות בדיוק כך…

 

מדובר באלפא וביתא של אוזניות, כלומר, האוזנייה הימנית היא המאסטר, ואם תסירו אותה מהאוזן, האוזנייה השנייה תפסיק לפעול. מה זה אומר? שאם אתם מעוניינים להשתמש באוזנייה אחת לקבלת שיחות, תהיה זו האוזנייה הימנית שתשרת אתכם.

את האוזנייה השמאלית אתם יכולים להסיר, בעיקר אם אתם בנהיגה (סליחה, *חובה להסיר אחת בנהיגה*), כשהשנייה חייבת להיות בקרבת מקום ולהתקשר עם השנייה שאצלכם באוזן.

האוזניות האלחוטיות של ג’אברה יפות בעיני ומעוצבות בצורה שתואמת את האוזן היטב, ואין כל תחושה של חוסר נוחות באוזניים, גם לא לאורך זמן. יחד איתן, מצורפות באריזה, שני זוגות של חלקי סיליקון עגולים, בשני גדלים, שניתן להלביש על האוזניות ולהתאים אותן לאוזניים שלכם.

חיבור פשוט לבלוטות’, בין הנייד שלי לאוזניות, הגברת מהאוזניות מודיעה שאני “Connected”, ותוך שניות המוזיקה האהובה עלי ביותר מתנגנת באוזניי. הסאונד נשמע טוב ואיכותי, ואם תרצו לשחק עם הגדרות השמע ולדייק את הצלילים, תוכלו להוריד את האפליקציה של Jabra. רצוי וכדאי, בעיקר לאלה ששומעים מוזיקה דרכן.

האפליקציה של ג’אברה סאונד פלוס – פשוטה להבנה ושימוש. אפשר להגדיר באופן מאד ספציפי Treble  וBass, לשמור הגדרות שמע שונות, למשל: מצב של באסים גבוהים, וכדומה. ניתן לכבות את אופציית הHearthrough- מצב בו האוזניה פתוחה לקלוט את הקול שלכם ו”ממתינה” להוראות לפעולה. עדיף לכבות את האופציה הזו בעת האזנה שוטפת למוזיקה, כדי שהמוזיקה לא תופרע או תיקטע.

 

אפליקציית JABRA SOUND PLUS

 

 

הגדרות נוספות באפליקציה: הגדרות ספציפיות לאוזניות, האם להגדיר אותן לשמיעת מוזיקה, שיחות טלפון או לקבלת הוראות באנגלית (במקרה שאתם מדברים עם אלקסה או העוזרת של גוגל), או אז המיקרופונים “מתחדדים”.

כמו כן, יש אופציה שבעייני מוזרה קצת, אבל אתם תשפטו, בה אתם יכולים להשמיע לעצמכם, בעיקר אם אתם בדרכים (תחבורה ציבורית, הליכה ממושכת וכדומה), סוגי רעש לבן, או רעש של מפל, צלילה, גלים בים, גשם, ציוצים, מאוורר, רעמים, ועוד רעשי רקע שלא ברור לי למה שתרצו לשמוע. כל מה שעולה לי בראש, זה אולי דרך להרדם, אם אתם חווים קשיי הרדמות.

באפליקציה תראו את אחוזי הטעינה שנותרו באוזניות, יש הוראות הפעלה, עדכונים שוטפים להורדה מצב “מצא אותי”, אם מישהו “הרים” לכם את האוזניות, ועוד ועוד.

שיחות טלפון, החלק הארי בשיקול רכישת אוזניות אלחוטיות, אני מניחה. כאלה שאתם יכולים לנהל בשוטף, בזמן העבודה, סידורים, כמו דיבורית לכל דבר. לחיצה על כפתור ואתם מקבלים את השיחה, אותו הדבר בניתוק. בתוך הבית וגם בחוץ, השיחה נשמעת היטב, ללא הפרעות, ורעשי רקע, בזכות איכות האיטום של האוזניות. אין לדגם הזה של האוזניות אפשרות / הגדרה להפחתת רעשי רקע.

 

יושבות היטב בתוך האוזן, גם בפעילות גופנית קלה. אוזניות אלחוטיות – סקירה וחוות דעת

 

זמן טוב לבדוק אם האוזניות “יושבות טוב”

אתם בטח שוקלים להשתמש באוזניות בזמן פעילות גופנית. בשבילכם במיוחד בחרתי לבדוק את הסוגייה הזו עם קצת פעילות אירובית בבית. שמתי את האוזניות וניסיתי לדמות ריצה וקפיצות. האוזניות לא זזו כלל במהלך הפעילות הגופנית הממש לא מאומצת שעשיתי באמצע המטבח, אבל כן צריך לקחת בחשבון, שאם אתם מזיעים, ממש מזיעים, הן לא יישבו טוב, ואז תצטרכו להתעסק איתן כל הזמן, ולהחזיר אותן מדי כמה דקות למקום. אז אולי לפעילות הספורטיבית כדאי להצטייד באוזניות הישנות והטובות, שלא יפריעו לכם לעשות ספורט.

 

מה כל לחיצה עושה?

שני כפתורים, מלא מלא פונקציות / שימושים:

 

נוריות מצב סוללה – מה אומר כל צבע. אוזניות אלחוטיות

 

תפעול שיחות ומוזיקה

 

שימוש באוזנייה אחת, השהיית מוזיקה, כיבוי אוטומטי, שימוש בשני טלפונים

 

הדרכה קולית וסיוע קולי

 

לסיכום, כעצמאית, שעובדת הרבה מהבית, ובחורה עם אובססיה לשאיבת אבק, (עם ה-V11 החדש של דייסון, יאבאלה). אני רוצה להעיד שאושר מזוקק, הוא היכולת (סוף סוף), לשאוב את הבית ולהצליח לשמוע מוזיקה בו זמנית.

ועכשיו עם האוזניות החדשות, גם לשיר בקול, כאילו אף אחד בבניין לא שומע…

 

אוזניות אלחוטיות של ג’אברה – JABRA Elite 75t Wireless מחיר רשמי לצרכן – 699 ש”ח.

אחריות לשנתיים – על נזקי אבק או מים (זהירות עם המים, ניתן לנקות אותן בעדינות עם מטלית לחה במים, בלי חומרי ניקוי).

*יש להרשם באפליקציה כדי שהאחריות תהיה תקפה.

 

ועצה, אם אתם מכורים לאוזנייה, וקשה לכם לווסת את השימוש בה, מומלץ להניח אותה בקופסא כשאין לכם צורך בה, ולהחזיר אותה לאוזן כשצריך.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 + eight =