קבוצת קרסו מוטורס מציגה: קונים רכב בטלפון או בצ’אט באתר

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קבוצת קרסו מוטורס מציגה: שירות ומכירה בערוצים הישירים – קונים רכב בטלפון, בצ’אט או בווטאסאפ

 

קונים רכב באתר, בטלפון או בוואסטאפ. ניסאן ג’וק החדש 2020

 

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן דאצ’יה ואינפינטי מציעה בימים אלה אפשרויות לשירות ומכירה חדשניים וישירים שיאפשרו ללקוחות לקבל שירות ומידע ולבצע רכישה נוחה, מהירה וידידותית מהבית. במקום להגיע לאולמות התצוגה, הלקוחות יוכלו להכיר את רכבי הקבוצה בערוצים הישירים או באמצעות שיחה טלפונית, או צ’ט עם יועצי מכירות.

בין ערוצי המכירה המוצעים ללקוחות: אתר E-COMMERCE של מותגי החברה, הזמנה באמצעות שיחת טלפון ונציג מכירות בוידאו צ’ט. בנוסף, מציעה החברה מענה שימושי של נסיעות מבחן עד בית הלקוח, בהתאם להנחיות החדשות של משרד הבריאות נאלצה להקפיא זאת. יחד עם זאת מציעה היבואנית הטבה נוחה במסגרתה ניתן יהיה לרכוש את הרכב היום ולהתחיל בתשלומים בעוד כשלושה חודשים.

יבואנית הרכב ממשיכה לתת מענה הולם לצרכנים בזמן אמת. 

לדברי סמנכ”לית השיווק של קבוצת קרסו מוטורס, שרית רדין: אנו נמצאים בתקופה מאתגרת בה חלק מהמודלים העיסקיים שלנו צריכים לעבור שינוי והתאמה. מדהים לראות כיצד המצב הנוכחי מחייב את כולנו לבצע קפיצה דיגיטלית, גם בחיים האישיים וכמובן בחיים העיסקיים. אותה טרנספורמציה דיגיטלית שכולם מדברים עליה, מדביקה פער של שנים במספר שבועות, וכך אנו מאפשרים צ’ט עם נציג מכירות, ecommerce  מלווה בעזרה של נציג, וידאו צ’ט וממש בקרוב ווטסאפ”.

 

ניסאן ג’וק החדש: מעוצב, מרווח ובטיחותי יותר החל מ-124,990 ש”ח

השקה מקומית: רנו קליאו החדשה (דור 5) נהיגה ראשונה

דאצ’יה דאסטר (1.33 ליטר) בגרסת 4X4 החל מ-109,990 ש”ח

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − 4 =