קטנוע חשמלי חכם לעיר (NIU MQiGT) החל מ-12,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קטנוע חשמלי חכם לעיר (NIU MQiGT) החל מ-12,990 ש”ח

 

UME משיקים קטנוע החשמלי לעיר – NIU MQiGT עם טווח מהירות של 70-80 ק”מ, במחיר השקה של 12,990 ש״ח 

 

עם מסגרת חזקה וגדולה יותר, ה-MQiGT של NIU מעניק ביטחון רכיבה אולטימטיבי. ה-MQiGT מצויד בדור הרביעי של סוללות ליתיום עוצמתיות של 31Ah NIU ומנוע BOSCH . מהירות מקסימלית של 70 קמ”ש עם טווח של 70-80 ק”מ וגלגלים בגודל 14″ המציעים אחיזה משופרת. שחרור קרקע מוגבר המבטיח כי ה- MQiGT יכול להתמודד עם מגוון תנאי דרך בקלות. טווחי נסיעה – 55 ק״מ בנסיעה במהירות 70 קמ״ש, 95 ק״מ ב 45 קמ״ש ו 125 ק״מ ב 25 קמ״ש. 

מערכת בלימה אלקטרונית (EBS) מספקת כוח התחדשות המחזיר את הכוח בצורה חכמה למערכת בעת בלימה. בלמי הדיסק הסטנדרטיים מלפנים ומאחור מספקים שכבה נוספת של בטיחות ברכיבה. ה- MQiGT תוכנן לנסיעה נוחה גם לרוכב וגם לנוסע. ל- MQiGT מושב שאורכו גבוה ב 30%  מסדרת ה- NQi, משענות רגליים מובנות (משענת גב מורחבת אופציונלית).

באפליקציית NIU יש חבילת תובנות מלאה בכף היד. בכמה לחיצות בטלפון הנייד תוכלו לבצע בדיקת סטטוס מהירה או לאתר את הקטנוע בזמן אמת. סדרת MQi היא אבולוציה של שפת העיצוב של NIU, שמציבה טוויסט מודרני על עיצוב קטנועים אייקוניים. מוצע ב 5 צבעים, לכל אחד יש את הסגנון שלו. סדרת MQi נוצרה כך שכל אלמנט עיצובי יוצר חוויה אישית.

השליטה נעשתה פשוטה החל מתכנון לוח המחוונים של סדרת MQi המשלב מתג יחיד למצב רכיבה שמקל עוד יותר על המעבר מ- ECO למצבי ביצועים נוספים. הוספנו גם כפתור נורת סיכון אינטואיטיבי ומחווני איתות חדשים.

נסיעה נוחה היא בראש סדר העדיפויות שלנו. כרית 45 מ”מ בשילוב עם עור PU נושם מספקים את רמת הנוחות האידיאלית לנקודת המגע הגדולה ביותר של הנוסע עם סדרת MQi.

 

 

  • מהירות מקסימלית 70 קמ”ש
  • טווח מקסימלי 70-80 ק”מ
  • מנוע  BOSCH 3100W
  • זמן הטענה מקסימלי 4.5 שעות
  • 2 סוללות נשלפות 48V 31Ah
  • אפליקציה מתקדמת מבוססת 5G

 

 

מחיר השקה 12,990 ש״ח 

עם 24 חודשי אחריות על ידי UME יבואנית רשמית של NIU בישראל 

 

NIU הינה החברה המובילה בעולם לפתרונות ניידות עירונית חכמה, NIU מעצבת, מייצרת ומוכרת קטנועים חשמליים חכמים בעלי ביצועים גבוהים. מאז הקמתה בשנת 2014, NIU ביססה את מעמדה הגלובלי ברחבי אירופה, אסיה ואמריקה ומכרה למעלה מ 1,100,000 קטנועים עם 40% נתח שוק בסין ומציעה גם אפשרויות מתקדמות לניהול צי מבוסס Live DATA ללקוחות עסקיים. 

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “קטנוע חשמלי חכם לעיר (NIU MQiGT) החל מ-12,990 ש”ח”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nineteen − fifteen =