קיה נירו פלאג-אין הייבריד בישראל – גרסה היברידית נטענת בחשמל ב-154,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת טלקאר, יבואנית רכבי קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק דגם קיה נירו פלאג-אין הייבריד גרסה היברידית נטענת עם צריכת דלק ופליטות מזהמים נמוכות - במחיר 154,900 ש"ח

קיה נירו. קרוסאובר היברידי נטען בחשמל

קיה נירו פלאג אין הוא קרוסאובר היברידי עם 5 דלתות ו-5 מושבים, עם מרכב אחוד העשוי פלדה ואלומיניום. מנוע בנזין בעל 4 צילינדרים ומערכת הינע היברידית פלאג-אין מקבילה מניעים את הגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמד עם 6 הילוכים. קיה נירו פלאג-אין הייבריד משלב עיצוב קרוסאובר ייחודי עם חיסכון מרבי בדלק ופליטות מזהמים נמוכות במיוחד הודות לחטיבת הינע היברידית פלאג-אין חדשה ומתקדמת.

הנירו פלאג-אין הייבריד ישווק עם מנוע 1.6 ליטר GDI (הזרקת בנזין ישירה) עם מארז סוללות ליתיום-יון פולימר בעל קיבול גבוה של 8.9 קווט”ש. תוספת זו למערך דגמי הקרוסאובר ההיברידיים של קיה מפחיתה משמעותית את פליטות ה-CO2 אשר צונחות לרמה של 29 גרם/ק”מ, עם טווח נסיעה חשמלי לחלוטין של כ-58 ק”מ עם אפס פליטות מזהמים.

הסוללה והמנוע החשמלי משודכים למנוע הבנזין 4 צילינדרים Kappa GDI 1.6 ליטר של קיה, המפיק בנפרד 105 כ”ס ומומנט של 15 קג”מ. ההספק והמומנט המשולבים של הנירו פלאג-אין הייבריד הם 141 כ”ס ו-27 קג”מ, המאפשרים לדגם החדש להאיץ מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 10.8 שניות. ההספק מועבר לכביש באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמד עם 6 הילוכים המוכרת מהנירו ההיברידית (6DCT), ומאפשרת לנהג החלפת הילוכים עצמאית, לנהיגה מיידית ומהנה יותר מאשר דגמים היברידיים אחרים המצוידים באופן מסורתי בתיבת הילוכים רציפה אלקטרונית (e-CVT).

פליטת מזהמים וצריכת דלק נמוכה. קיה נירו הייבריד
נוסעת עד 50 ק"מ על חשמל. קיה נירו היברידית נטענת בחשמל

תיבת ההילוכים 6DCT משודכת להתקן חשמלי המותקן על תיבת ההילוכים (TMED – Transmission-Mounted Electric Device), שמאפשר להעביר במקביל את ההספקים המרביים הן של מנוע הבנזין והן של המנוע החשמלי דרך תיבת ההילוכים, תוך אובדן אנרגיה מינימלי.

מארז הסוללות בעל הקיבולת הגבוהה של הנירו פלאג-אין הייבריד נמצא מתחת לרצפת תא המטען שהוא בעל נפח של 324 ליטר (VDA), ומתחת למושבים האחוריים. דבר זה מאפשר לגרסה החדשה להציע לרוכשים שימושיות רבה יותר מאשר דגמי הצ’בק פלאג-אין היברידיים אחרים בקבוצה C, כשהמרחב בתא הנוסעים של הנירו אינו מושפע. מתחת לרצפת תא המטען ישנו מקום אחסון ייעודי כדי לאחסן את כבל הטעינה של הנירו פלאג-אין הייבריד כאשר הוא אינו בשימוש. מיכל הדלק ממוקם לצד מארז הסוללות מתחת למושב האחורי, עם קיבול של 43 ליטר.

אבזור

קיה נירו פלאג אין הייבריד מצויד במסך מולטימדיה מקורי בגודל 7 אינץ’, בדומה לקיים בדגם ההיברידי וכולל אפליקציות כגון WAZE , פנגו ורדיו אינטרנטי בנוסף לקישוריות Apple CarPlay ו Android Auto. חלון גג נפתח חשמלי מגיע כסטנדרט בדגם הנירו פלאג אין הייבריד ומאפשר כניסת אור לתא הנוסעים להעצמת חוויית הנסיעה.
משטח טעינה אלחוטי בטכנולוגית QI משלים את חבילת האבזור המשודרגת.

קיה נירו היברדית נטענת בחשמל - החל מ-154,900 ש"ח

קיה נירו פלאג אין הייבריד בקצרה:

1. בעלת מערכת הינע היברידית פלאג-אין ייעודית.
2.
פליטות CO2 של 29 גרם/ק”מ
3. צריכת דלק של 1.3 ליטר ל-100 ק”מ

4. טווח נסיעה של למעלה מ 50 ק”מ על חשמל בלבד
5. חמישה כוכבים בדירוג הבטיחות של Euro NCAP, עם טכנולוגיות מתקדמות לסיוע לנהג DRiVE WISE

מחיר נירו פלאג-אין הייבריד 154,900 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 5 =