קיה סטוניק 2020 מתיחת פנים: וגרסת GTLine ב-122,900 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קיה סטוניק 2020 מתיחת פנים: וגרסת GTLine ב-122,900 ש"ח
קיה סטוניק 2020 מתיחת פנים: וגרסת GTLine ב-122,900 ש”ח

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווקו של הקרוסאובר העירוני קיה סטוניק 2020 (מתיחת פנים): נוספה גרסת GT Line חדשה, מנוע טורבו בנזין 1.0 חדש, מסך מולטימדיה חדש בגודל 8 אינץ’, ומערכות בטיחות מתקדמות חדשות

 

קיה ישראל משיקה את הקרוסאובר קיה סטוניק עם שורת עדכוני עיצוב, אבזור נוחות ובטיחות, ועם רמת גימור חדשה ומעוצבת – GT Line. הסטוניק, שהושק בקיץ 2018, נמכר מיום השקתו בכ-9,100 יחידות.

 

רמת גימור חדשה – סטוניק GT Line

 

העיצוב החיצוני של הסטוניק GT Line מעניק למראה של הרכב דגשים ספורטיביים, בהשראת דגמי ה-GT החזקים. עיצוב הפגוש הקדמי שודרג באמצעות שילוב של פנסי ערפל LED, שלושה פתחי אוויר נפרדים בחזית הרכב וקישוט מתכתי לאורך השפה התחתונה  ושבכה קדמית בסגנון “אף הנמר” שזוכה גם היא לעיצוב ייחודי. מאחור, פגוש בולט יותר מבדל אותו מגרסאות הסטוניק האחרות, עם עיצוב המדמה צינור מפלט כפול, מפזר אוויר אחורי, ולוגו ייעודי. 

השינוי הבולט בתא הנוסעים של סטוניק GT Line הוא גימור בסגנון סיבי פחמן על לוח המחוונים. גרסת ה GT Line מציעה מושבים ייחודיים המרופדים בד שחור בשילוב דמוי עור עם תפרים ניגודיים בצבע לבן. הנהגים נהנים גם מהגה חדש בצורת D מצופה בעור מחורר, עם סמל הדגם ותפרים ניגודיים.

להשלמת האווירה והמראה מצויד ה GT Line בחלון גג חשמלי נפתח ובחישוקי 17 אינץ’ בעיצוב ספורטיבי.*גרסת זו מחליפה את גרסת הפרימיום. 

 

בטיחות: מערכות בטיחות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS) זמינות כעת

 

הסטוניק המעודכן כולל מגוון מערכות מתקדמות לסיוע לנהג (ADAS) – מערכת סיוע במניעת התנגשות קדמית (FCA) המזהה הולכי רגל, כלי רכב וכעת גם רוכבי אופניים, מערכת למניעת סטייה מהנתיב (LKA), התראת ערנות הנהג (DAW), ומערכת סיוע לשמירה על מרכז הנתיב (LFA).

מערכת LFA שולטת על ההיגוי בהתאם לכלי הרכב הנמצאים מלפנים ותנאי הכביש. המערכת פעילה עד מהירות של 180 קמ”ש ומשתמשת במצלמה לניטור סימוני הנתיב ושמירת הסטוניק במרכזו.

חיישני חניה אחוריים מגיעים כסטנדרט בכל רמות האבזור, ובדגם GT Line גם חיישנים קדמיים, כמו גם מערכת חדשה להתראה על נוסעים מאחור (ROA), המתזכרת את הנהג לביצוע בדיקת המושב האחורי בטרם יציאה מהרכב. 

 

טכנולוגיה

 

הסטוניק המעודכן כולל כסטנדרט מסך מגע משודרג, בגודל 8.0 אינץ’, עם תמיכה מלאה בעברית ומגוון אפליקציות כגון WAZE , פנגו ורדיו אינטרנטי ובנוסף, המערכת מציעה קישוריות Apple CarPlay ו-Android Auto .

 

 

קיה סטוניק. ג'יפון קומפקטי
קיה סטוניק. קרוסאובר קומפקטי

 

עיצוב והתאמה אישית

 

הדגם המעודכן מתהדר בפנסים ראשיים בעלי עיצוב עדכני עם תאורת יום LED חדשה המעניקה חתימת אור ייחודית. מבחינת העיצוב החיצוני, קיימים כעת בהיצע חישוקי סגסוגת אלומיניום בגודל 16 אינץ’, ברמת אבזור EX, חישוקי 17 אינץ’ בגרסת Gt Line וכן שני צבעי מרכב חדשים – Perennial Grey ו-Sporty Blue. היצע הצבעים מציע ללקוחות אפשרות לבחור מבין שמונה צבעי מרכב. בתוך הרכב, בנוסף למסך המגע החדש בגודל 8.0 אינץ’, נמצאת תצוגה דיגיטלית חדשה בעלת רזולוציה גבוהה בגודל 4.2 אינץ’ בלוח המחוונים.

 

מנוע בנזין Smartstream חדש 

 

קיה סטוניק המשודרג מציג שיפורים משמעותיים לעומת מנוע הטורבו בנזין הקיים, עם יעילות משופרת, ופליטות CO2 נמוכות יותר.

מנוע ה T-GDI (טורבו בנזין הזרקה ישירה) בנפח 1.0 ל’ מסדרת Smartstream העדכנית, מספק 100 כ”ס ו 17.5 קג”מ.

 

מחירים וגרסאות 

1.0 ל’ טורבו EX – 117,900 ₪ 

1.0 ל’ טורבו GT-Line – 122,900 ₪ 

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − 5 =