קיה פיקנטו 1.2 מתיחת פנים 2021 החל מ-84,500 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

חברת טלקאר, יבואנית קיה לישראל, מודיעה על תחילת שיווק של קיה פיקנטו המחודשת – מתיחת פנים 2021, מנוע 1.2 ליטר חדש, ארבע רמות גימור, תוספת אבזור בטיחות, החל ממחיר 84,500 ש”ח

 

קיה פיקנטו 2021 מחיר
קיה פיקנטו 1.2 מתיחת פנים 2021 החל מ-84,500 ש”ח

 

קיה פיקנטו, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל משנת 2012 ועד היום, צפויה לחגוג בחודשים הקרובים את המסירה ה-100,000 בישראל. 

 

עיצוב חיצוני

מערך הדגמים של הפיקנטו זכה לשיפור של העיצוב החיצוני, עם שדרוגים משמעותיים במיוחד לגרסה הספורטיבית GT-Line ולגרסת ה X-Line בהשראת דגמי ה SUV – אשר העניקו להעניק למכונית עיצוב תכליתי וייחודי. 

השבכה הקדמית בסגנון ‘אף-הנמר’, עוצבה עם מסגרת בעלת מרקם חדש ומראה של חוליות פתוחות. המסגרת בציפוי דמוי כרום יוצרת צורה סוחפת הנמשכת לחלק התחתון של הפנסים בעלי העיצוב החדש, ומעניקה למכונית מראה רחב יותר. משני הצדדים של ‘אף-הנמר’ מופיעים פסי הדגשה בצבע אדום בדגמי ה-GT-Line  והדגשה בצבע שחור, בדגמי X-Line.

שתי הגרסאות כוללות כעת פנסים ראשיים בעלי עיצוב חדש, ותאורת נסיעה ביום עם ארבע נורות LED וכן פנסים אחוריים בטכנולוגיית LED, המייצרים חתימת אור אחורית עדכנית. כמו כן, קיה פיקנטו המשודרגת מציעה ללקוחות אפשרויות של התאמה אישית, עם מבחר של 9 צבעים, וחישוקי סגסוגת מגיעים בציוד תקני בכל רמות האבזור עם חישוקים בגודל 15 אינץ’ בדגמי LX ו EX ו 16 אינץ’ בגרסאות GT-Line ו X-Line

 

קיה פיקנטו 2021 מה חדש
מסך מולטימדיה צף בגודל 8 אינץ’. קיה פיקנטו תא נהג

 

עיצוב פנימי

החלל הפנימי של הפיקנטו זכה לשורה של שדרוגים חזותיים וטכנולוגיים, שבמרכזם מסך “מרחף” בגודל 8 אינץ’ למערכות השמע והניווט, כולל תמיכה ב Apple CarPlay ו Android Auto וכן תצוגה דיגיטלית משודרגת בגודל 4.2 אינץ’ בלוח המחוונים. בנוסף, כל רמות האבזור (פרט ל LX ) כוללות מפתח חכם עם התנעה בלחיצת כפתור. תא הנוסעים של הקיה פיקנטו המחודשת מוצע עם מושבי בד בצבע שחור בדגמים LX ו EX או מושבי עור סינתטי בLINE GT\X.

 

קיה פיקנטו נסיעת מבחן
קיה פיקנטו מתיחת פנים

 

 

מנוע 1.2 ליטר אטמוספרי משופר

קיה פיקנטו אחרי מתיחת הפנים מגיעה עם מנוע בנזין ‘Smartstream’ חדש, הממקסם את החיסכון בדלק ומפחית את פליטת ה-CO2 בהשוואה לקודמו. זהו מנוע בנזין אטמוספרי DPFI (הזרקת דלק עם פתח כפול) בנפח 1.2 ליטר, המפיק 84 כ”ס. המנוע מצויד במערכת ניהול חום משולבת חדשה (ITMS) המספקת קירור יעיל יותר של תא השריפה. מערכת ITMS משנה את מאפייני קירור המנוע בהתאם לאופי הפעולה שלו.

הפיקנטו מתוחת הפנים היא הדגם הראשון המצויד בתיבת ההילוכים החדשה (AMT) של קיה. תיבת ההילוכים AMT מבוססת על תיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה הילוכים עם מפעילים למצמד ולתיבת ההילוכים שמבצעים באופן אוטומטי את הפעלת המצמד והחלפת ההילוכים. מערכת AMT, המשתמשת במצמד יבש יחיד, מהווה פתרון המשלב בין הנוחות וקלות השימוש של תיבת הילוכים אוטומטית לצד החיסכון בדלק של תיבת הילוכים ידנית רגילה.

 

קיה פיקנטו מנוע
מנוע 1.2 ליטר אטמוספרי חדש עם הפסק של 84 כ”ס

 

בטיחות

קיה פיקנטו 2021 כוללת כמה ממערכות הסיוע המתקדמות לנהג (ADAS) העדכניות ביותר של קיה ומגוון מערכות בטיחות אקטיביות חדשות לשיפור בטיחות הנוסעים, שהופכים אותה לאחת המכוניות הבטוחות ביותר בקבוצתה.

בכל רמות האבזור, היצע מערכות ה-ADAS החדש של הפיקנטו כולל סיוע למניעת התנגשות קדמית (FCA) עם זיהוי כלי רכב והולכי רגל. בנוסף לסיוע לשמירה על נתיב (LKA), התראת תשומת לב של הנהג (DAW), וסיוע לשמירה על מרכז הנתיב (LFA). מערכת LFA משתמשת במצלמה הקדמית ובחיישנים כדי לעקוב אחר סימוני הכביש, ושולטת בהיגוי של הפיקנטו כדי לשמור על המכונית במרכז הנתיב שלה.

הפיקנטו מצוידת גם במערכות ניהול יציבות הרכב (VSM) של קיה, הכוונת מומנט באמצעות בלימה(TVBB), בקרת בלימה בפנייה (CBC) ויציבות בקו ישר (SLS) כסטנדרט, כדי לסייע לנהג לשמור על שליטה במכונית בזמן בלימה ופנייה בנוסף, לפיקנטו 7 כריות אוויר, כולל כרית אוויר לברכי הנהג, וכוללת גם נקודות עיגון וריתום ISOFIX למושבי בטיחות לילדים.

 

קיה פיקנטו ציון בטיחות 2021

 

מחירים

קיה פיקנטו החדשה 1.2 AMT (מתיחת פנים) ברמת אבזור LX מחיר – 84,500 ₪
קיה פיקנטו החדשה 1.2 AMT (מתיחת פנים) ברמת אבזור EX מחיר – 84,900 ₪
קיה פיקנטו החדשה 1.2 AMT (מתיחת פנים) ברמת אבזור GT LINE מחיר – 86,900 ₪
קיה פיקנטו החדשה 1.2 AMT (מתיחת פנים) ברמת אבזור X LINE מחיר – 86,900 ₪

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × 3 =