רכב השנה הבינלאומי של הנשים 2018 WWCOTY – שש המועמדות הסופיות

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב השנה של הנשים בעולם WWCOTY 2018 ייחשף בקרוב - 31 עיתונאיות רכב מכל העולם בחרו את המכוניות האהובות עליהן - הבוקר פורסמו שש הפיינליסטיות (ההכרזה ב12.11.18)

שנייה לפני הטקס הפרטי שלי – מלכת הכביש 2018, בו אבחר את רכב השנה שלי (רכב שיצא לשוק בין ספטמבר 2017 לאוקטובר 2018, ושנבחן על ידי).

בחירת רכב השנה של הנשים – הטקס הבינלאומי WWCOTY מתקדם בצעדי ענק לקראת הטופ – 3 המכוניות הנבחרות ואחריהן המכונית של השנה.

את רכב השנה של הנשים בעולם בוחרות 33 עיתונאיות רכב מ-27 מדינות, ביניהן ספרד, אנגליה, ארה”ב, אוסטרליה, ישראל, יוון, ואפילו תאילנד.

תהליך הבחירה החל בבחירת 12 פייבוריטיות ששווקו בשנה האחרונה. השופטת, עיתונאית הרכב חייבת לבחור רק מכוניות שהיא בחנה בעצמה, כשעל כל אחת מהמכוניות הנבחרות יש לתת ניקוד על 8 פרמטרים שונים,
מפרקטיות, מרווח פנים, עיצוב, בטיחות, צריכת דלק, עלות תועלת ועוד.

הבוקר פורסמה רשימת 6 הפיינליסטיות, אותן העיתונאיות בחרו מתוך 151 מכוניות שנכנסו לרשימה הראשונית.

ואלה הן הפיינליסטיות:
ב.מ.וו X2
יגואר E PACE
יגואר I PACE
פיג’ו 508
פורשה קאיין
וולוו XC40

ברשימה הזו רואים 2 דברים בולטים:
1. היצרנית הבריטית יגואר עשתה כל מאמץ, כדי שכל עיתונאיות הרכב מסביב לעולם יבחנו את המכוניות החדשות של יגואר, ששווקו בשנה האחרונה –
אין פלא ששתי מכוניות שלה נכנסו לרשימה הסופית היוקרתית (שיעור חשוב ליצרנים/יבואני רכב).
2.
בזמן שעיתונאיות רכב ממדינות “מוטוריות” זכו לבחון רכבי פרארי, פורשה, ועוד מותגי על, עיתונאיות אחרות לא “זכו” לבחון אותן, או כי המכוניות הללו לא הגיעו כלל ארצה, או שהמכוניות הללו לא תואמו לעיתונאית הרכב באותה מדינה.

בכל הקשור לארץ, לצערי פיג’ו 508 עדיין לא הושקה פה, והיגואר החשמלית עדיין לא “הופשרה” למבחני דרכים. ופורשה קאיין הושקה באופן רשמי כבר בסוף 2017, כשרוב המדיות הגבריות כן בחנו אותה, אני לא.

אז נותרתי עם 3 מכוניות שאני מכירה או אכיר בשבוע הקרוב, שאולי תהיה גם מכונית השנה של הנשים בעולם – WWCOTY

מי תהיה מכונית השנה של הנשים בעולם? התשובה ברורה, המכונית הטובה ביותר מבין המכוניות שהיצרן ויבואני הרכב הקפידו ודאגו לתאם גם לעיתונאיות הרכב.

ויש עוד למה לצפות… טקס בחירת רכב השנה שלי – מלכת הכביש 2018 הולך לקרות ממש בקרוב. מתרגשת 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 5 =