רכב צמוד: שברולט ספארק המחודשת – התרשמות ראשונה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מכונית המיני הפופולרית שברולט ספארק מגיעה אלינו למערכת אחרי מתיחת פנים (תוספת אבזור בטיחות נוחות, ושינויי עיצוב קלים), זמן לרושם ראשוני

רכב צמוד חדש במלכת הכביש. שברולט ספארק – התרשמות ראשונה

שברולט ספארק, הקטנה ביותר בהיצע של מותג הרכב האמריקאי (תוצרת קוריאה), היא דוגמא מעולה למה שעובר על עולם הרכב בחמישים השנים האחרונות. מלחמת יום כיפור, ואחריה משבר הנפט העולמי, הוביל לכך שלראשונה, הצטמקו הרכבים האמריקאיים, ואיתם ניתן לראשונה לראות שימת דגש על צריכת הדלק בכלי רכב. שנות האלפיים היו השלב הבא, עם השקת רכבי מיני, קטנים, זריזים למדי, עם חשיבות עליונה לצריכת דלק, אפשרות חניה בכל מקום ומידות צנועות וצנומות.

שברולט ספארק עברה מתיחת פנים לאחרונה, והיא מגיעה אלינו למדור רכב צמוד, עם הנתונים הטובים בקטגוריה: 10 כריות אוויר, מערכת בלימהאוטונומית, מערכת התראת סטיה מנתיב ובקרת התקרבות, מצלמת נסיעה לאחור, מפתח חכם והתנעה ללא מפתח, מושבים דמויי עור.

שברולט ספארק. רכב צמוד

קיבלנו את דגם הפרמייר (83,000 ש״ח), בצבע שחור, עם מנוע בנפח 1.4 ליטר, הספק של 98 כ״ס, המשודך לתיבה רציפה, ויש לי הרגשה שאנחנו נהנה ביחד.

הספארק מכונית יפה, יש לה מסגרת כרום עם עיצוב חזית חדש ועדכני, פנסי איתות משולבים בפנסים הקדמיים, פנסי ערפל כסטנדרט, ופס לד תאורת יום המשולב בחלק העליון. יש גם גלגלי מגנזיום וידיות אחוריות משולבות בצבע הדלתות (בשחור). הצבע השחור מחמיא לקטנה הזאת מאוד.

נכנסתי לתא הנהג של הספארק, אין צורך להוציא את המפתח מהכיס, לחיצה על כפתור קטן שחור על הידית, והרכב נפתח, מתיישב בכסא, עשוי ״עור״, בצבע שחור, נזכר שאין מפתח, ולראשונה גם אין צורך בקודן נפרד, לחיצה על כפתור ההנעה, והקטנה הזאת ששה להראות לי כמה היא מעניינת.

מתקרב לרכב מקדימה, צבע אדום

מסתבר שמערכת ההתראה מקרינה התראת זהירות על החלון, כמו בכלי רכב מקטגוריות היוקרה, שעולות פי כמה וכמה ממנה, (כמו קאדילק CT6). אני מבין שהגיע הזמן להרגע, ולהוריד את הרגל מהגז… המממ, יהיה כיף.

מכונית מיני דינאמית ומעוצבת לטעמי, שברולט ספארק המחודשת

סקירות נוספות על השברולט ספארק עוד לפנינו. מי שהספארק כבר עניינה אותו, מחיפוש קל ברשת, מצאתי שיש עליה הנחה של 10,000 שקלים, בימי המכירות של שברולט בתחילת מרץ. עד אז כבר נפרסם כתבת מבחן.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

nine − six =