רכב צמוד: שברולט ספארק – רקע ופרטים על הסופרמיני הפופולרית

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

רכב חדש הגיע למערכת מלכת הכביש לזמן קצר אך איכותי – שברולט ספארק החדשה, הסופרמיני הפופולרית מבית שברולט – קצת רקע ופרטים לפני שמתחילים

רכב צמוד: שברולט ספארק – רקע ופרטים על הסופרמיני הפופולרית

שברולט ספארק, האח הקטן והשובב של מפלצות אמריקאיות רוויות סמק”ים, מגיע לישראל בדור החדש, רביעי במספר. קצת לפני שנכנס אל לב המאפליה שנקראת שברולט ספארק ואיך הוא מצא את עצמו בין אחיותיו הגדולות נדבר בקצרה על מי ומה המהומה.

שברולט ספארק נולד בקוריאה, הוא החליף למעשה את הדייהו מאטיס, שאחת מגרסאותיו נמכרה בישראל בעבר, הדור הראשון והשני נקראו דייהו 100M ו- 200M, דגמי מיני קטנים ששווקו בעיקר בשוק האסייתי וחלקו מכלולים רבים רכבי פיאט וסוזוקי.

בשנת 2009 הדור השלישי, אותו אנו מכירים כשברולט ספארק, נולד מחדש. עם עיצוב שרירי ומודרני שברולט כיוונה לשוק חדש ומתפתח, שוק מכוניות המיני. שנה לאחר מכן שברולט ספארק נחתה בישראל מצוידת בזוג מנועים בהיצע, האחד מנוע 1.0 ליטר עם 68 כ”ס, ומנוע 1.2 ליטר עם 74 כ”ס בשידוך לתיבת ידנית בלבד, שברולט ספארק צברה פופולאריות רבה, אמנם המנועים הרגישו מעט עצלים, אך התנהגות הכביש השובבה החיסכון בדלק והעיצוב שובה הלב, הציבו את הספארק גבוה בצמרת הקטגוריה. מכונית קטנה חסכונית ויעילה הנושאת את לוגו עניבת הפרפר המוזהבת והמחייבת.

 

תא נהג שברולט ספארק אחרי מתיחת פנים 2019

ב-2015 נחת בישראל הדור הרביעי של מכונית המיני מבית שברולט שהציג שיפור בכל הפרמטרים, אמנם הדגם החדש התבסס על רצפת הדגם היוצא, אך הציג מידות גדולות יותר מרחב פנימי משודרג, מנוע חזק וגמיש יותר בנפח 1.4 ליטרים המפיק 98 כ”ס, מה שמציב אותה כמכונית המיני החזקה בקטגוריה, כמו כן זכתה לעדכון עיצובי מודרני ואיכות חומרים טובה יותר. יכולות הניהוג שופרו גם כן, איתם יכולת בידוד הרעשים וכיול המתלים.

לאחרונה, ב-2019 קיבלה הספארק המחודשת עדכון ומתיחת פנים, עדכונים שהוסיפו לה מערכות בטיחות מתקדמות בין השאר. בתקופה הקרובה נספר לכם איך שברולט ספארק מרגישה על הכביש, כמה נוחה היא לשימוש יומיומי וכמה היא באמת חסכונית…

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

10 + nine =