רנו קוליאוס קרוסאובר חדש (1.75 ל’ טורבו דיזל) – 164,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

קרסו מוטורס משיקה בישראל את הרנו קוליאוס, קרוסאובר משפחתי חדש, מתחרה חדש להונדה CRV וניסאן אקסטרייל, עם מנוע 1.75 ליטר טורבו דיזל, ברמת גימור אחת, במחיר של 164,990 ש”ח

 

רנו קוליאוס קרוסאובר חדש (1.75 ל’ טורבו דיזל) – 164,990 ש”ח

 

קרסו מוטורס משיקה בישראל את הרנו קוליאוס – קרוסאובר מרווח ויוקרתי עם מנוע טורבו דיזל 1.75 ליטר, ו -150 כ”ס. לקוליאוס משודכת תיבת הילוכים רציפה CVT עם 7 יחסי העברה. צריכת הדלק של הקוליאוס על פי הצהרת היצרן – 5.5 ל’ ל-100 ק”מ. רנו קוליאוס מגיע עם אבזור פנימי חדיש ומרווח עם 5 מקומות, בעיצוב חיצוני של רכב שטח ועיצוב פנימי מפואר ויוקרתי. בקוליאוס מרחק סרנים ברוחב 270 ס”מ ובכך, ומרחב פנים מרווח ביותר ביחס קטגוריה (מתחרים: הונדה CR-V, ניסאן אקסטרייל).

רנו קוליאוס משווק בגרסה אחת עשירה הכוללת: גג פנוראמי נפתח חשמלית, בלם יד חשמלי, לוח מחוונים דיגיטלי 7″, חיישני חנייה היקפיים ומצלמה אחורית, חישוקי אלומיניום 18”, מולטימדיה 7” עם שיקוף לסמארטפון, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי אוורור מאחור, קיפול מראות חשמלי ועוד. ויש גם מערכות בטיחות מתקדמות: כמו בלימה אוטונומית וניטור מרחק מלפנים, התראת סטייה מנתיב, זיהוי שטח מת ובקרת שיוט אדפטיבית. 

 

מרווח פנים גדול, אבזור בטיחות ונוחות עשיר

 

קרוסאובר משפחתי חדש – 164,990 ש”ח

רועי שחורי סמנכ”ל קרסו מוטורס ומנהל חטיבת רנו: “אנו שמחים לצרף דגם חדש נוסף למשפחת הדגמים של רנו. הקוליאוס  משתייך לקטגוריית הקרוסאוברים הגדולה והצומחת בישראל. עם מידות גדולות ומרווחות, אבזור עשיר ומתקדם, עיצוב יוקרתי ומנוע דיזל עוצמתי וחסכוני  – לקוליאוס יתרון משמעותי בקטגוריה”.

 

 

רנו קוליאוס 1.75 ליטר טורבו דיזל, ברמת גימור INTENSE – מחיר 164,990 ₪ 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

five + 15 =