שברולט טריל בלייזר ג’יפון קומפקטי מעוצב – יגיע לישראל ב-2020

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

שברולט טריל בלייזר נחשף בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס ונראה מבטיח מאד. יגיע אלינו לארץ במהלך 2020

 

שברולט טריל בלייזר ג’יפון קומפקטי מעוצב – יגיע לישראל ב-2020

שברולט מציגה את רכב הפנאי החדש והקומפקטי שלה, שברולט טריל בלייזר, הלילה בתערוכת הרכב בלוס אנג’לס. השברולט טריל בלייזר החדש, ממוקם בין השברולט טראקס לשברולט אקווינוקס, מה שאומר שהוא נכנס לקטגוריה הרותחת של רכבי הפנאי המשפחתיים הקומפקטיים, ויכול להוות תחרות אמיתית מול המתחרים הקיימים, עם התמחור הנכון.

שברולט טריל בלייזר. ממקום בין השברולט טראקס לאקווינוקס

השברולט טריל בלייזר מעוצב באופן צעיר, מרענן, ספורטיבי ואגרסיבי, עם שני צבעי מרכב שונים, לגג ולגוף הרכב. קו הגג בו מלוטש וצורת מכסה המנוע נועזת, להדגשת אופיו הצעיר. כמו כן, יש מסילות גג, ופתחי אגזוז מעוצבים בצורת טרפז. הרבה מקווי העיצוב שלו מזכירים את אחיו הגדול, השברולט בלייזר, כמו עיצוב הפנסים הצרים, בהשראת השברולט קמארו. מבפנים, לטריל בלייזר, רמת גימור ותפרים באיכות גבוהה, שמותאמת אישית על פי בחירת הלקוחות. הקונסולה המרכזית מספקת מספר אפשרויות אחסון, עד 3.5 ליטר אחסון “פתוח” ו-4.4 ליטר אחסון תחת משענת היד.

מראה ספורטיבי, אגרסיבי וצעיר. טריל בלייזר

 

אחיו הקטן של השבאולט בלייזר. טריל בלייזר

לטריל בלייזר שני מנועי טורבו חדשים, בנפחים של 1.2 ו-1.3 ליטר, המספקים עד 155 כ”ס, מערכת הנעה ארבע על ארבע לא קבועה (AWD), המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם תשעה יחסי העברה.

מערכת ההנעה AWD בשברולט טריל בלייזר, זהה לזו שקיימת גם בשברולט בלייזר ושברולט טראוורס. מערכת המאפשרת לנהגים להחליט האם להפעיל את מערכת ה-AWD ברכב במזג אוויר רטוב או חלקלק, או בנסיעה בשבילים ושטח. ניתן גם לכבות אותה בנסיעה “רגילה” בכביש, בכדי לחסוך בצריכת דלק. ישנם מצבי נהיגה ברכב לבחירה: שלג, ספורט, סטנדרט.

שני מנועי טורבו, 1.2 ו1.3 ליטר, עם הספק של עד 155 כ”ס. הנעה ארבע על ארבע

הרכב החדש של שברולט יגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות אקטיביות כסטנדרט, כמו בלימת חירום, בלימה אקטיבית לפני הולכי רגל, מערכת שמירה על נתיב, והתרעה על סטייה, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד (*קרוב לוודאי שהרכב יגיע עם כל ציוד הבטיחות המפורט גם לארץ).

סטיוארט נוריס, המעצב הראשי של רכבי השטח הקומפקטיים של שברולט העולמית: “שברולט טריל בלייזר החדש מאפשר ללקוחות שבוחרים בו, לנהוג ברכב שמשקף את אורח חייהם. העיצוב שלו נועז, בטוח ובעל אישיות”.

שיווק השברולט טריל בלייזר בישראל צפוי להתחיל במהלך 2020.
מחירים, גרסאות מנוע ורמות גימור יוודעו בעת ההשקה.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

2 × three =