שת”פ אסטרטגי בין סוכנות הביטוח קל-אוטו לקבוצת גור

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

קבוצת קל אוטו וקבוצת גור מודיעות על שיתוף פעולה אסטרטגי, בו רוכשת קבוצת גור את סוכנות הביטוח קל-אוטו

שת”פ אסטרטגי בין סוכנות הביטוח קל-אוטו לקבוצת גור

המטרה הינה להרחיב את סל השירותים ללקוחות החברה, אשר ייהנו מהיצע גדול של אפשרויות בעולם הביטוח לצד טכנולוגיה מתקדמת ורמת שירות מהגבוהות ביותר, הניתנות על ידי קבוצת גור, סוכנות הביטוח מהוותיקות והמובילות במשק.

לדברי אמנון גור, מנכ”ל הקבוצה, “החברה החליטה אסטרטגית להפוך למובילת שוק גם בשוק הפרט בישראל, אנו שמחים לחבור לקבוצה מצליחה בתחום הרכב והחדשנות בישראל ובעולם”.

מר שמואל קליין, יו”ר קבוצת קל-אוטו: “עקב רצונה של קל אוטו להרחיב את שירותי הביטוח הניתנים ללקוחות הקבוצה, הוחלט למכור את פעילות הביטוח לקבוצת גור אשר באמצעות הפלטפורמה הטכנולוגית, רמת השירות הגבוהה והתפתחות הקבוצה לשווקים בינלאומיים מהווה שילוב מושלם לתוכניותיה העתידיות של קל-אוטו”.

קבוצת קל אוטו מונה כ18,000 רכבים ומתמחה במגוון פעילויות בתחום הרכב והתחבורה, בין השאר: ליסינג תפעולי, ליסינג פרטי, משאיות וכלי עבודה קלים, השכרת רכבים בפעילות בין לאומית ומכירת רכבים חדשים ומשומשים.

קבוצת הביטוח גור, מאגדת תחתיה את מנהל ההסדרים הפרטי הגדול בישראל, ועוד מגוון גדול של תחומי ביטוח בכללם ביטוחי דירקטורים, חבויות, סייבר, עסקים, ביטוחי חיים, פיננסים, נסיעות לחו”ל, רכב ודירה. הקבוצה הוקמה ב1987 ע”י אמנון גור, ומתגאה בכך שהיא  מספקת ללקוחותיה את מגוון מוצרי הביטוח תחת קורת גג אחת. החברה מעסיקה כ- 180 עובדים.  מעבר לעבודתה בישראל מול כל חברות הביטוח, הקבוצה הינה Open Market Correspondent (OMC) ובעלת רישיון מהמפקח על הביטוח, לפעול בעסקי הביטוח מול חתמי לוידס, המקנה פתרון לפעילות הבינלאומית של קבוצת קל-אוטו.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 + eight =