תחילת שיווק: ב.מ.וו X1 החדש החל מ-249,000 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

דלק מוטורס מודיעה על תחילת השיווק של רכב הפנאי שטח החדש – ב.מ.וו X1  

 

תחילת שיווק: ב.מ.וו X1 החדש החל מ-249,000 ש”ח

 

ספורטיבי ומרשים, רכב הפנאי שטח, ב.מ.וו X1 החדש, חוזר עם שינויים בעיצוב, תוספות אבזור וכנולוגיות מתקדמות. מתחת למכסה המנוע, שוכנים מנועי TwinPower Turbo של ב.מ.וו, חזקים וחסכוניים יותר, בעלי שלושה וארבעה צילינדרים המבטיחים הנאה בנהיגה.

המראה החדש של ה-X1 ניכר מיד לעין, כשהשינויים הבולטים ביותר נמצאים בחזית ומאחור. בחלק הקדמי, ניתן להבחין בשבכת BMW גדולה יותר – כאשר הכליות מתמזגות כעת במרכז – מתחברת לפנסי LED חדשים, ופתחי אוויר גדולים יותר (ישנה אופציה לתוספת חתימת תאורה חדה יותר ופגוש עם פנסי ערפל LED). החלק האחורי של ה-X1 מכיל גם הוא מאפייני עיצוב חדשים, כמו, שיבוץ חדש בפגוש האחורי בצבע המרכב מאמץ את הצבע הראשי של מרכב המכונית. מאפיין חדש זה כלול כציוד סטנדרטי ומעניק לחלק האחורי של ה-X1 חדות וקלאסיות.

 

עיצוב ספורטיבי ומושך עין. BMW X1



דגש נוסף ניתן למצוא במראה החיצונית של הנהג, שמקרינה על הקרקע תמונת LED בשני גוונים של הכיתוב “X1” כאשר משחררים את נעילת המכונית, כאופציה. מה שיקל מאוד על הכניסה והיציאה מהרכב.

העיצוב החדש והמושך של ה-X1 משופר באמצעות שני צבעי מרכב חדשים – Jucaro Beige מטאלי, והצבע הייחודי להפליא BMW Individual Storm Bay מטאלי – ושני עיצובים חדשים של החישוקים.

 

חווית נהיגה משופרת. ב.מ.וו X1
קרוסאובר משפחתי מרווח ויוקרתי
מוצע עם שני מנועי טורבו בנפח 1.5 ו-2 ליטר


הכוח מופק על-ידי מנועי השלושה וארבעה צילינדרים (הנעה קדמית בחזית), 1.5 ליטר טורבו עם 140 כ”ס, ו-2.0 ליטר טורבו עם הספק של 192 כ”ס, חסכוניים אך ספורטיביים. 
טכנולוגיית המתלים של הב.מ.וו X1 מעניקה לכל הדגמים את הזריזות עתירת המוניטין שהלקוחות מכירים ואוהבים, מספקת התנהגות כביש הניתנת לשליטה מדויקת ומעניקה למכונית דינמיות כללית עילאית. איכויות הנהיגה והנסיעה של הב.מ.וו X1 על הכביש גבוהות, כמו גם הגמישות של החלל הפנימי. שילוב של כוח, טכנולוגיה, מרחב נדיב ואינספור פתרונות חכמים ופונקציונליים.

הסטנדרטים הגבוהים של האיכות של הב.מ.וו X1 בולטים, למשל, בתפרים הניגודיים החדשים בלוח המכשירים, שהוא שחור בחלקו העליון ומאמץ את צבע הריפוד הפנימי בחלקו התחתון *אופציונלי. התפרים הניגודיים זמינים בדגמי xLine. אחד הדגשים בתא הנוסעים של הב.מ.וו X1 הוא צג הבקרה: צג 6.5 אינץ’ המותקן במרכז כלול כציוד סטנדרטי. רמת אבזור xLine כוללת צג 8.8 וניתן להזמין באופן מיוחד צג הבקרה 10.25 אינץ’ החדשה, שניתנת להפעלה באמצעות בקר iDrive של BMW, בקרה קולית או טכנולוגיית מסך מגע.

 

תוספות אבזור וטכנולוגיות מתקדמות. תא נהג ב.מ.וו X1

 

מרחב נדיב בתא הנוסעים

 

הגמישות של הב.מ.וו אינה נגמרת רק באמצעים דיגיטליים. ניתן גם להתאים את החלל הפנימי לדרישות האישיות. לדוגמה, ניתן לקפל את המושבים האחוריים בשלושה חלקים (40:20:40), וכן אופציות כגון פעולה אוטומטית של הדלת האחורית המתרוממת *אופציונלי ומערכת כניסת נוחות Comfort Access *אופציונלי – שמשתלבות יחד כדי לאפשר פתיחה וסגירה של הדלת האחורית המתרוממת ללא מגע יד – מעלות את הנוחות לרמה גבוהה יותר.

ברק כהן מנהל חטיבת BMW בדלק מוטורס: “אנו שמחים להשיק בישראל את ה-ב.מ.וו X1 החדש, שייכנס לאולמות התצוגה החל מיום שלישי, יום הבחירות. הדגם החדש מעוצב ומלוטש יותר, משודרג מבחינה טכנולוגית, במחיר של החל מ-249,000 ₪”.

 

מחירון:

X1 sDrive 18i Business – 249,000 ₪

X1 sDrive 18i xLine – 259,000 ₪

X1 sDrive 18i Exclusive – 279,000 ₪

X1 sDrive 20i Exclusive – 295,000 ₪

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × 1 =