אביזרי בטיחות שישדרגו לכם את החניה וישמרו לכם על הרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

יש לכם חניה פרטית? הנה 4 אביזרי בטיחות שיעזרו לכם לשדרג אותה ולהגן על הרכב שלכם מפגיעות – כתבת אורח

 

יש לכם חניה קבועה בחניון? יש דרך לשמור על הרכב ועל החניה

כאוהבי מכוניות אתם ודאי משקיעים ברכב שלכם לא מעט, בטיפוח והמראה שלו, באביזרים חיצוניים ובתוך תא הנהג. אכפת לכם מהרכב, אין ספק. מגוון המוצרים רחב, אין סוף לשדרוגים ולטכנולוגיות, אבל רגע, בואו נעצור רגע ונחנה בחניה. 
מי מאיתנו לא חזר לרכבו החונה וקלט שריטה, שפשוף וגרוע יותר, מכה עמוקה ומכוערת בפח? שמתם פעם לב לחניה שלכם? החניה הפרטית שלכם, בבניין המשותף, בבית הפרטי או בעבודה. עצרתם לחשוב על האזור הזה בו הרכב מבלה בו את רוב שעות היום וחוטף שם את רוב המכות והשפשופים?

גם את החניה ניתן לשדרג, ולשמור על הרכב ועל סביבת החניה. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם ארבעה אביזרי בטיחות לחניה שישדרגו את מקום החניה הפרטית שלכם ואת סביבתה ויהפכו את חניית הרכב בה לקלה, בטוחה, ועל הדרך גם תמנע מאחרים לתפוס את מקום החניה הפרטי שלכם.

 

יש לכם חניה פרטית? שימו בה מחסום חניה

מחסום חניה

מתחילים מהבסיס – מחסום חניה, הנקרא גם “שומר חניה”, הינו מוצר המיועד למנוע כניסת רכבים זרים לחניה ובכך להבטיח שבכל שעה, החניה תישמר ותחכה לרכב שלכם. התקנת המחסום קלה ופשוטה, על גבי כל סוגי משטחי החניה, לרבות אספלט, בטון או אבן משתלבת. כדי להפעיל את שומר החניה, כל שיש לעשות זה לפתוח את המנעול, להשכיב את מחסום החניה ולהחנות את הרכב בבטחה. ישנם שני דגמים של מחסומי חניה, בתקציבים שונים.

יתרונות המחסום:

•    קל לתפעול
•    עמיד בכל תנאי מזג האוויר
•    מנעול המחסום חיצוני הניתן להחלפה במקרה של תקנה או ונדליזם

עמוד גמיש לתיחום גבולות החניה

ברוב החניות יש סימונים לבנים המסמנים את מרחב תא החניה מימין ומשמאל, אבל משום מה הנהג שמחנה את רכבו בחניה לידכם פולש לכם לתוך החניה ומאלץ אתכם לחנות בצפיפות וגרוע יותר – עקום. עמוד גמיש הינו פתרון מעולה לתופעה. כל שיש לעשות זה להתקין 2 עמודים גמישים, אחד בכל צד של החניה, דבר אשר יבהיר לשכנים שלכם מהם גבולות החניה בדיוק, בצורה כזאת שלא ניתן יהיה להתעלם מהם.

בנוסף, במקרה בו בטעות, אתם או נהג אחר יפגע בעמוד הגמיש, לא יגרם נזק לעמוד או לרכב הפוגע, דבר שיכול למנוע עוגמת נפש כתוצאה מנזק לרכב.

יתרונות העמוד הגמיש:

•    פשוט להתקנה
•    מגיע בשלל גבהים
•    עמיד בכל תנאי מזג האוויר
•    ניתן לשלב עליו אביזרים נלווים כמו שרשרת פלסטיק או שילוט מודולרי להדגשה נוספת שמדובר בחניה פרטית

תשמרו על הטמבון שלכם עם מעצור חניה

מעצור חניה

מכירים את זה שאתם מחנים את הרכב ולא מצליחים להעריך בדיוק איפה נגמר תא החניה? בטח ובטח כשמדובר בחניה מול קיר, תרצו לדעת כמה מרחק יש לכם עד הקיר, כדי לחנות את הרכב כמה שיותר עמוק שלא יבלוט החוצה ויפגע ע”י רכבים חולפים.

מעצור חניה הוא אביזר בטיחות שנותן מענה לבעיה, והתקנתו במיקום הנכון בחניה תפתור את הבעיה ותאפשר לחנות בצורה מדויקת. איך זה עובד? פשוט וקל. מתקינים את המעצור במיקום הנכון והמעצור כבר עושה את העבודה. בעת חניית הרכב כשתגיעו לנקודה בה מותקן המעצור, גלגלי הרכב יגעו במעצור ויעצרו את הרכב במקום הרצוי בקצה החניה.

יתרונות מעצור חניה:

•    ניתן להתקנה על גבי כל משטח חניה כגון אספלט, בטון או אבן משתלבת
•    מתאים לעצירה של כל סוגי הרכבים הפרטיים
•    פתרון פשוט המונע נזקים לרכב ולסביבת החניה כגון קירות ועצמים המותקנים בחניון
•    מאפשר ניצול מלא של תא החניה ומשאיר את דרכי הגישה לחניות פנויות ככלל הניתן.

כל התנועה החוצה מול העיניים. מראה פנורמית לחניון או לחניה פרטית בבית

מראה פנורמית אקרילית

יציאה מחניה ברוורס עלולה לגרום לכך שרכב חולף יפגע ברכב שלכם. מכיוון שהמבנה של מרבית כלי הרכב בנוי כך שתא המנוע בולט מתא הנהג והוא בעצם הראשון שנכנס לכביש. במיוחד שמדובר בתא חניה בסמוך לדרך עם תנועה מהירה יחסית, ישנה מגבלה בשדה הראיה, שאינה מאפשרת לראות את הרכבים שמגיעים מהדרך הראשית וישנה סכנה שחזית הרכב תיפגע מרכב חולף.

התקנת מראה פנורמית מול החניה, תאפשר לכם שדה ראיה רחב והשתקפות של התנועה המגיעה, בעת היציאה מהחניה, ובכך תאפשר לכם יציאה בטוחה מהחניה ותמנע תאונות מצערות.

יתרונות מראה פנורמית:

•    התקנה קלה ופשוטה על קיר או עמוד
•    מספר קטרים בהתאמה למרחק בו המראה מותקנת מתא החניה
•    עמידה בכל תנאי מזג האוויר
•    מגיעה עם שלוש שנות אחריות

עד כאן להפעם. באנו, שדרגנו, חנינו וחסכנו פגיעות מיותרות של הרכב בחניה.

למידע נוסף על מחסום חניה, מעצור חניה, ועוד אביזרי בטיחות לחניה.

follow and like
fb-share-icon0

4 Replies to “אביזרי בטיחות שישדרגו לכם את החניה וישמרו לכם על הרכב”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

11 − 8 =