“אדי מערכות” משיקה מערכת Baware BSD התרעה על רכב בשטח-מת

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חברת SerVision (סרווז’ן) מקבוצת “א.ד.י מערכות” משיקה את מערכת Baware BSD – מערכת בטיחות לזיהוי רכבים בשטחים מתים בקרבת הרכב (שטחים המוסתרים בזמן הנסיעה מעיני הנהג)  להתקנה בכלי רכב חדשים וישנים שאין בהם את התרעה על רכב בשטח מת

 

מערכת בטיחות התרעה על רכב בשטח מת
“אדי מערכות” משיקה מערכת Baware BSD התרעה על רכב בשטח-מת

 

המערכת מבוססת טכנולוגית רדאר, מהמתקדמות ביותר בעולם ה-BSD בעת הנהיגה תיידע את הנהג בכל פעם שרכב או אובייקט מגיח מצידו האחורי של הרכב. בעת כוונת הנהג לצאת לעקיפה ( ולאחר שהפעיל את מכוון הפניה) ובזמן שהשטח מצידי הרכב אינו פנוי- תתריע המערכת באופן קולי וויזואלי לנהג שהשטח אינו פנוי להחלפת נתיב נסיעה.

טכנולוגיית רדאר נמצאת בשימוש יצרני הרכב ומאפשרת זיהוי מהיר, דיוק מרבי ופעולה בכל מזג אויר, ביום ובלילה.

משרד התחבורה מכיר במערכות לזיהוי שטחים מתים כמערכות שמורידות את תאונות הדרכים ומעניק לכל מכונית שיש בה מערכת  BSD נקודת בטיחות אחת, הענקת נקודת הבטיחות מעלה באופן אוטומטי את רמת הבטיחות של הרכב בסרגל הבטיחות של הרכב.

עפ”י דוחות מכירה של הרכבים שנמכרו בישראל ב-2020 מבין 10 דגמי הרכבים הנמכרים ביותר ב 8 דגמים אין מערכת לזיהוי שטחים מתים ומדובר בדגמי מכוניות  שתאונות צד יכולה להיות תאונה קריטית עבורן בחומרתן. 

באופן כללי כ 80% מהמכוניות שמגיעות לישראל אינן מצוידות במערכת לזיהוי שטחים מתים.

חידוש עולמי ובלעדי נוסף שמציגה “א.ד.י מערכות” קשור במיקום התקנת המערכת, המערכת Baware BSD מותקנת על החלון האחורי של הרכב. תהליך התקנת מערכות “BSD” המוכרות כיום ואשר המבוססות על טכנולוגית הרדאר הצריכו לפרק את הפגוש האחורי, תהליך התקנה מורכב וארוך שמנע מראש אופציה להתקין את מערכת הבטיחות “BSD” בהתקנה מקומית.

והיתרונות של מערכת ה-Baware BSD הם: 

  • המערכת אוניברסלית, ומתאימה לכל דגמי המכוניות
  • ההתקנה נוחה ומהירה ברכבים פרטים ואין צורך לפרק את הפגוש
  • המערכת פעילה מרגע התנעת הרכב
  • למערכת התראה ויזואלית ושמע (באזר)

אבי זינו מנכ”ל חברת “סרווז’ן” מבית “א.ד.י מערכות” מציין כי ישנם מספר יבואני רכב שהכירו בחשיבות תרומת המערכת לרמת הבטיחות של הרכבים ומציעים אותם ללקוחות בזמן רכישת הרכבים.

מחיר המומלץ לצרכן הינו 1,690 ₪ כולל מע”מ והתקנה.

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × two =