אודיוה ארט מעצבים לך את הרכב – סדנה לעיצוב ושיפור מראה הרכב

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אודיוה ארט מעצבים לך את הרכב – סדנה לעיצוב ושיפור מראה הרכב

 

אודיוה ארט מעצבים לך את הרכב – סדנה לעיצוב ושיפור מראה הרכב

 

מאז שאני זוכר את עצמי, רכבים היו כל עולמי, בכל מקום שטיילתי בארץ ובעולם, חיפשתי תמיד את הרכבים היפים ביותר, רכבים שהפכו אותם למיוחדים, שצבעו אותם בצבעים שונים ומשונים. נעים מאוד, אני דוד אלכסנדרוב בן 37 מנתניה, חלום חיי היה לקחת רכבים, ולהפוך אותם ליותר יפים, יותר מיוחדים, לתת לנהגים הרגשה שהרכב שלהם שונה ומיוחד מכל כלי הרכב האחרים שעל הכביש.

בשנת 2007 הגשמתי את החלום והקמתי את אודיוה ארט, סדנה מטורפת לעיצוב ושיפור מראה הרכב בנתניה. גם היום לאחר שהמקום עובד כבר 12 שנה, אני עדיין מסתובב ברחבי העולם, ומחפש את הדבר הבא בעולם הרכב, והכל במטרה להביא את כל החידושים ללקוחות אודיוה ארט. בתחילת הדרך, כמו כל התחלה המקום היה קטן יחסית ועסקנו בעיקר בתפירת ריפודים לרכב בהזמנה אישית, ריפודי עור ובד שטרם נראו בארץ. הבנתי שכיום כולנו מבלים זמן רב ברכב, ואנחנו מחפשים ברכב נוחות, ויופי כמו בסלון בבית.  

 

סדנה לעיצוב הרכב

 

מגשימים חלום לבעלי כל רכב

 

לסדנה שלנו מגיעים כלי רכב מכל סוג

 

כיום יש לנו את מרפדיה, מחלקת עיצוב ייעודית לריפוד הרכב הטובה ביותר בישראל, ואנחנו תופרים ריפוד לכל רכב בסטנדרט עולמי, יש לנו שלל עיצובים עבור כל סוגי העור והבד, כמו יצרניות  הרכבים היפים והיוקרתיים ביותר. לאט אבל בטוח התקדמנו, כי תמיד ראיתי לנגד עיניי, את הסדנאות הגדולות בעולם, שהופכות כל חלום למציאות. ללא קשר לגיל, ישנם אנשים, גברים בעיקר, שהרכב שלהם זה כל עולמם, והם רוצים שהרכב שלהם יהיה מיוחד במינו, אין אצלנו חלום שאין לו פתרון.

אנחנו פה להגשים לאנשים האלה את החלום, כיום אודיבה ארט יושבת על שטח של 1500 מ”ר, ונותנת פתרונות מושלמים לעיצוב הרכב כמו שאומרים מ א ועד ת או One Stop Shopלך יש רעיון או חלום, לרכב שלך, אנחנו נעזור לך להגיע לפתרון. אנחנו מספקים היום את כל מה שנחוץ לבעל רכב לקבל בדיוק את הסגנון ועיצוב הרכב שהוא חלם עליו

 

צביעת כלי רכב

 

עבודת פחחות לכלי רכב. אודיוה ארט – סדנת עיצוב לרכב

 

פחחות וצביעת רכב – המחלקה שנותנת לבעל הרכב את היכולת להגשים את החלום הכי גדול שלו, כל צבע שחלמת עליו, ברמת גימור  ודיוק מושלמת. בשנים האחרונות המחלקות לעיצוב רכבים ברחבי העולם התחילו להשתמש יותר במדבקות במקום צבע, המדבקה גם נותנת הגנה מושלמת יותר ללקה של הרכב, בנוסף המדבקה נותנת לנו לבעלי הרכב אפשרות להגיע לגוונים מיוחדים יותר, ומתי שרק רוצים אפשר להוריד את המדבקה ולחזור לצבע המקורי 

במחלקת ציפויי הרכב אצלנו באודיוה ארט יכול כל בעל רכב להגשים את חלומו למדבקה בכל צבע, וככה לתת לרכב מראה יוקרתי, שובב ואפילו ספורטיבי.

אודיוה ארט שמה לנגד עיניה את ערך היצירתיות, החדשנות ומקפידה על עבודה עם הכלים הטכנולוגיים החדישים ביותר בשוק, צוות מיומן מקצועי ברמה הגבוה ביותר בתחום הרכב, תוך עדכון תמידי של עובדיה בלימוד והעשרה על מנת לספק לקהל לקוחותיה את התוצאות הטובות והיפות ביותר. בשנים האחרונות המוניטין של אודיוה ארט, חצה ערים, בעלי רכבים מכל הארץ אשר מעוניינים להפוך את הרכב שלהם ליצירת אומנות, מגיעים לאודיוה ארט. החלום שלנו זה להגשים לכם את החלום.

 

כדי להיות מעודכנים בכל החידושים שלנו, אתם מוזמנים לעשות לנו לייק בעמוד הפייסבוק שלנו  

כתובת: צבי שכטרמן 26 נתניה
צרו קשר: 09-3750950, 054-9119223

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

13 − 9 =