אודי A8 בגרסה היברידית נטענת PHEV בישראל החל מ-875,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook
אודי מחירון
אודי A8 עם גרסאות היברידיות נטענות, החל מ-875 אלף שקלים

 

בהמשך להשקה בישראל של גרסאות ה-A6 וה-A7 בהנעת Plug-in hybrid, חטיבת אודי מבית צ’מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע דגמי היוקרה, ומנחיתה בישראל לראשונה את גרסאות ה-Plug-in hybrid לדגם הסאלון היוקרתי שלה, ה-A8. דגמי ה-A8 60 TFSIe ו-A8L 60 TFSIe רכב הסאלון-יוקרה מצויד בהנעה היברידית המשלבת בין מנוע בנזין עוצמתי למנוע חשמלי, עם חבילת בטיחות נרחבת, איכויות הפרמיום המוכרות, וביצועים מרשימים בסיוע הנעת quattro האייקונית של המותג. 

 

עיצוב

העיצוב החיצוני של ה-A8 כולל אלמנטים עיצוביים חדשים המגדילים את נוכחות הרכב על הכביש עם גריל רחב יותר, כאשר כונסי אוויר “זקופים” יותר כמו הפנסים ומשתלבים לקו מתאר ייחודי. הרכב מגיע עם תאורת Digital Matrix LED, , תאורה אחורית OLED, חתימת אור ייחודית קדמית ואחורית, חלון גג פנורמי חשמלי, חבילת עיצוב חיצונית High Gloss, כאשר חישוקי 10 זרועות כוכב שחור בעיצוב Y 20″ חותמים את מראה הרכב.  אורך ה-A8  עומד על 519 ס”מ, בעוד אורכו של ה-A8L הוא 532 ס”מ, ובסיס הגלגלים שלו מעמיד נתון מרשים של 312.8 ס”מ.

 

לשני הדגמים הנעה היברידית משולבת באמצעות מנועי הבנזין והחשמל המספקים חווית נסיעה שכולה אלגנטיות ספורטיבית:

בעלי מנוע 3.0 ליטר, עם הנעת quattro המשודך לתיבת S tronic  speed עם 8 הילוכים, כאשר ההספק המשולב עומד על 462 כ”ס (340 kW), ומספק תאוצה מ-0 ל-100 ב-4.9 שניות בלבד, ומתלי אוויר אפדטיביים יאפשרו תוספת דינמיות לחווית הנהיגה. למנוע מומנט מירבי משולב של 71.4 קג”מ, כשלמנוע החשמלי סוללה בעלת קיבולת של 14.1 kWh. למנוע הבנזין מומנט של 51 קג”מ המושגים ב-1,370-4,500 סל”ד עם הספק מירבי של 340 כ”ס ב5,000-6,400 סל”ד, בעוד המהירות מקסימלית  עומדת על 250 קמ”ש. ההיגוי הדינמי לכל ארבעת הגלגלים מקל על שליטה ברכב ושמירה על יציבותו, במיוחד בעת ביצוע פניות חדות או במהלך נהיגה בגשם ובכביש רטוב.

 

אודי היברידי PHEV
אודי A8 היברידי נטען

 

החלל הפנימי של רכב המנהלים היוקרתי מתהדר בעיצוב העדכני לתאי הנוסעים של Audi בתוספת חוויית המשתמש המעודכנת והטכנולוגית של המותג, תוך הבלטת אוריינטציה מוכוונת משתמשים – הנהג והנוסעים. לוח מחוונים דיגיטלי (ה-Audi Virtual Cockpit) בגודל 12.3″ בתוספת מסך מגע מרכזי בממשק MMI Navigation Plus בגודל 10.1″, הממוקם במרכז, ומשמש לשליטה במערכת הבידור והניווט, וצג מגע 8.6″ להפעלת בקרת האקלים ומאפייני הנוחות. 

דגמי הסאלון מצוידים באבזור נרחב ועשיר, הכולל מערכת סאונד פרימיום Bang & Olufsen עם 17 רמקולים, ו-16 ערוצים בהספק W730 וטכנולוגיית D3, הגה 4 זרועות בתיפור עור  עם פקדי העברת הילוכים ושליטה על מע’ המולטימדיה, מושבים קדמיים Contour מתכווננים חשמלית עם זיכרון ותמיכה לגב התחתון עם חימום, עיסוי ואוורור, מראות חיצוניות מתכווננות חשמלית מתכהות ומתקפלות עם חימום וזכרונות, שמשות אקוסטיות לבידוד רעש חיצוני, טאבלט לשליטה על מערכות הרכב ו-וילונות מתכווננים חשמלית למושבים האחוריים, חיפוי פנים אלומיניום מוברש בגוון מט כהה, מע’ בקרת אקלים מפוצלת ל-4 אזורי שליטה, ריפודי עור Valcona וחבילת עור פנימית מורחבת, מפתח חכם, חבילת תאורה פנימית מורחבת, וסגירה רכה (servo) לדלתות, מע’ לטיהור ובישום האוויר ברכב, וטעינה אלחוטית.

גרסת הלונג כוללת, בנוסף, מושבים אחוריים צדדיים המתכווננים חשמלית עם חימום.

 

בטיחות

חבילת הבטיחות של דגמי ה- A8 מקיפה, ומציעה מגוון נרחב של מערכות  כסטנדרט, בהן: Audi Pre Sense Front לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, Pre Sense Rear לסיוע במניעת התנגשות מאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, 

Lane Change Assistance – מערכת לסיוע בזיהוי כלי רכב בשטח מת, Lane Departure Warning (בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב), Front Cross Traffic Assist מערכת לסיוע בכניסה לצומת, מצלמות היקפיות  360 מעלות מערכת חניה אוטומטית וחיישני חניה היקפיים.

בנוסף, היא כוללת חיווי התראת ירידת לחץ בצמיגים ו-8 כריות אויר, ו לראשונה כסטנדרט,  את תאורת Digital Matrix LED  החדשנית, הכוללת כמיליון מיקרו-מראות זעירות המאפשרות שליטה בלתי מוגבלת על פיזור התאורה, מאפשרת לנהג לקבל טווח ופיזור מרבי של התאורה מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך, תוך התאמה לתוואי הכביש ובכך מעניקה לנהג ראות מיטבית. היא מציעה פונקציות תאורה חדשניות – אור נתיב ואור התמצאות: בכבישים מהירים, אור הנתיב יוצר שטיח אור לפני הרכב תוך שהוא מאיר את הנתיב של הנהג בבהירות תוך התאמה דינמית לשינויי הנתיב, ובכך מסייע בשמירה על ערנות הנהג. במצב של עמידה, תאורת ה-OLED האחורית מאירה באור גבוה, לצורך אזהרה, בעת זיהוי רכב מאחור המתקרב למרחק של 2 מ’.

 

מחירים

מחיר ה-A8 60 TFSIe הוא 875,000 ש”ח

מחיר ה-A8L 60 TFSIe הוא 925,000 ש”ח, בתוספת אגרת רישוי בסך 4,815 ש”ח.

 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית. נתונים אלה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים.  אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה וצריכת אנרגיה. כמו כן, פליטת המזהמים וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש, מזג אוויר, תנאי הדרך ועוד.

** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

*** מערכות העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eleven + ten =