אודי Q4 e-tron קרוסאובר חשמלי (521 קילומטר טווח) מ-290,000 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אודי Q4 אי טרון
אודי Q4 אי טרון. צילום: דניאל דהרי

 

אודי Q4 e tron ה-SUV הקומפקטי החשמלי החדש של מותג אודי נוחת בישראל, עם מנוע חשמלי בהספק של 204 כ”ס, וטווח של עד 521 ק”מ 

 

חטיבת אודי, מבית צ’מפיון מוטורס, החלה בשיווק דגמי ה-SUV החדש של המותג, ה-Q4 e-tron בשני גרסאות מרכב קלאסית וספורטבק. הרכבים מציעים את הטוב מכל העולמות – רכב קומפקטי אורבני בתצורת SUV, מהדור החדש, עם טווח נסיעה של עד 521 ק”מ (WLTP), ביצועים דינמיים ומפרט עם דגש על שימושיות ונוחות. אודי Q4 e-tron מציע מנוע חשמלי עם הספק של 150kWי(204 כ”ס) וסוללה בקיבולת 77 kWh. 

צמד הדגמים החדשים של Audi מביאים איתם חבילה מגוונת של משתנים מצטיינים לקטגוריה, ומציעים חווית פרמיום SUV מקיפה. שפת העיצוב של צמד הדגמים כוללת חזית רחבה, שבכה מתומנת ומרשימה הכוללת בצדה כונסי אוויר המדמים ראשי חיצים יחד עם החתימה העיצובית המוכרת של יחידות התאורה הקדמיות. המראה השרירי מושג גם בעזרת “כתפיים” תפוחות בצדי הרכב לצד המאפיינים המוכרים כמו חצאיות שחורות, תאורת LED קדמית ואחורית כסטנדרט (LED Matrix בחבילת ה-Tech Pack), מסילות גג בגוון אלומיניום, וחבילת העיצוב High Gloss, כשצמיגי W-Spoke Aero באפור גרפיט עם חישוקי 19″ משלימים את המראה הדינאמי. גרסת הספורטבק מצוידת גם בחבילת S-Line, הכוללת פגושים וסבכת S-line, חישוקי 20” ומתלים ספורטיביים.

 

אודי Q4 e tron
מידות נדיבות. אודי Q4 e tron. צילום: דניאל דהרי

 

מידות

מידות ה-Q4 e-tron עומדות על אורך של 4,588 מ”מ, רוחב 2,108 מ”מ, גובה 1,632 מ”מ ובסיס הגלגלים בן 2,764 מ”מ. נתונים אלו מאפשרים לרכב לספק חלל פנים רחב ומרווח, כשלצדו תא המטען הגדול בקטגוריה, בנפח 520 ליטרים לקלאסי, ו-535 ליטרים לספורטבק. הרכב מעניק שימושיות נרחבת לכל המשפחה, עם מרחב פנים המתקרב למוכר בדגם ה-Q5 של אודי.  

החלל הפנימי וסביבת הנהג מעוטרים בפאנל מרכזי המחולק לאזורים נפרדים עם שתי תצוגות שונות, לוח מכוונים דיגיטלי Audi Virtual Cockpit 10.25″ לצד מסך מולטימדיה מרכזי של 10.1″, כולל מערכת Audi Sound System עם 8 רמקולים ו-180W. סביבת הנהג מאובזרת בהגה בחיפוי עור, עם שליטה על מע’ המולטימדיה, עיצוב פנים בחיפוי אלומיניום, בקרת אקלים מחולקת ל-3 אזורים, חלונות אחוריים כהים, קדמיים אקוסטיים, חלון גג פנורמי חשמלי, ומושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם תמיכה לגב התחתון. חבילת ה-Tech Pack כוללת בנוסף Virtual Cockpit Plus, Augmented reality head up display, מערכת ניווט מקורית, תאורת LED Matrix, מצלמת 360, מע’ עזר לעומסי תנועה, ומערכת שמע פרימיום מסוג Sonos  עם 10 רמקולים 580W.

 

אודי Q4 אי טרון מחיר
אודי Q4 e-tron החל ממחיר 290,000 ₪ צילום: דניאל דהרי

 

המפרט החשמלי והטכני של הרכבים מספק חווית נהיגה ונסיעה דינמית: 2 הגרסאות מציעות נתון 0-100 של 8.5 שניות, מומנט של 31.6 קג”מ, ו-204 כ”ס עם טווח נסיעה מרבי של עד 521 ק”מ (WLTP) בקלאסית וטווח של עד 534 ק”מ (WLTP) בגרסת הספורטבק. מהירות מרבית של 160 קמ”ש (מוגבל אלקטרונית), קיבולת סוללה של 77 קוט”ש וסוללה שיכולה להיטען בקצב של עד 125 kWh בטעינת DC (עמדת טעינה מהירה בזרם ישיר). הסוללה ממוקמת בין הצירים, על מנת להבטיח מרכז כובד נמוך וחלוקה מאוזנת של משקל. 

בתחום הבטיחות, לשני הדגמים חבילת בטיחות מקיפה עם אבזור מקיף כסטנדרט: מערכת אקטיבית לאזהרה מסטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור מרחק ובלימה אוטומטית בחירום קדמי ואחורי, בקרת שיוט אדפטיבית. זאת בנוסף למצלמת נסיעה לאחור, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי, ומערכת High Beam Assist לסיוע במניעת סנוור.

מחיר האודי Q4 e-tron יתחיל ב 290,000 ₪, ומחירו של ה-Audi Q4 e-tron SB החל מ- 315,000 ₪, ג

רסת ה-Tech Pack תוסיף עוד 27,900 ₪, בתוספת אגרת רישוי בסך 530 ₪. 

 

* כל הנתונים המפורטים מעלה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית לרכבים שיוצרו עבור השוק האירופאי. טרם החל ייצור הרכבים עבור ישראל ובהתאם ייתכנו שינויים בנתונים המצוינים מעלה עם התחלת הייצור על בסיס המפרט הישראלי. אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב. הנתונים המצוינים בהודעה אינם מתייחסים לנתונים של רכב ספציפי אלא נועדו, בין היתר, לאפשר השוואה בין דגמי רכב שונים. 

** אבזור ואפיון הרכב עשוי לשנות את תכונות וביצועי הרכב כגון: משקל, אווירודינמיקה טווח נסיעה וצריכת חשמל. כמו כן, טווח הנסיעה וצריכת האנרגיה בפועל עשויים להשתנות ומושפעים מגורמים שונים, כגון, אך לא רק: הרגלי נהיגה ושימוש בטעינה, מזג אוויר, תנאי הדרך, גיל הסוללה ותחזוקת הרכב, קיבולת הסוללה ברכב חשמלי מצטמצת לאורך הזמן ובהתאם לאופי השימוש.

*** אפשרות החיבור למערכת המולטימדיה והיקף השימוש בה תלויים ביצרניות המכשיר הסלולארי ובאפליקציות השונות. ייתכנו מגבלות בחיבור ו/או בשימוש אשר הינן תלויות ביצרן או יבואן הרכב ואינן באחריותם.

****מערכות הניווט, העזר והבטיחות המותקנות ברכב נועדו לסייע לנהג במגבלות המערכות ולא נועדו להסיר מאחריותו של הנהג

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

1 + seven =