אופל GRANDLAND X בגרסאות היברידיות נטענות (PHEV) מ-204,990 ש”ח

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אופל GRANDLAND X בגרסאות היברידיות נטענות (PHEV) מ-204,990 ש"ח
אופל GRANDLAND X בגרסאות היברידיות נטענות (PHEV) מ-204,990 ש”ח

אופל GRANDLAND X מושק בישראל עם שתי יחידות הנעה היברידיות נטענות (PHEV) בשתי רמות הספק והינע – 225 כ”ס והנעה קדמית ו-300 כ”ס עם הנעה כפולה, רמת זיהום נמוכה, וטווח חשמלי מוצהר של 60 ק”מ, החל מ-204,990 ש”ח

 

צילום: רונן טופלברג

 

קבוצת לובינסקי, יבואנית פיג’ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, מוסיפה לעבות את היצע הדגמים בתחום ההינע החשמלי ומשיקה בישראל את האופל GRANDLAND X עם הינע היברידי נטען PHEV (Plug In Hybrid) בשתי רמות הספק – 225 ו-300 כ”ס. 

אופל GRANDLANS X PHEV – PHEV4 ישווק ברמת האבזור הבכירה ביותר – ULTIMATE ועם הנעה משולבת לשני הסרנים 4X4 (בגרסת ה-300 כ”ס), המושגת על ידי סנכרון בין המנועים החשמליים מלפנים ומאחור ללא חיבור פיזי ביניהם. OPEL GRANDLAND X בגרסאות הפלאג-אין-היבריד יביא לחיסכון משמעותי בהוצאות, שמירה על הסביבה ותמורה גבוהה למחיר.

 

אופל גרנדלנד היברידי נטען בחשמל
אופל גרנדלנד היברידי נטען בחשמל

 

שתי יחידות הנעה היברידיות

 

אופל GRANDLAND X יוצע בישראל בשתי גרסאות חדשות בעלות הינע PHEV. גרסאות אלה קיבלו מתלה אחורי רב-חיבורי חדש במקום מתלה זרועות עוקבות מקושרות בקורת מתח מתפתלת בגרסאות הבנזין והדיזל. בנוסף לכך, תיבות ההילוכים החדשות – e-ATN8 מחוברות למנועים באמצעות מצמדים עם דיסקיות רטובות במקום עם ממירי מומנט. סוללות ה-GRANDLAND X PHEV בשתי גרסאותיו מצוידות במערכת בקרת טמפרטורה נפרדת אשר מייצרת טמפרטורת עבודה אופטימלית בכל תנאי מזג אוויר. כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע הבנזין יופעל לשם הטענת הסוללה ולהניע את הרכב בהתאם לצורך, בכדי להבטיח שימוש מרבי בהנעה החשמלית ולצמצם ככל האפשר את זיהום האוויר.

הגרסה הראשונה, PHEV, משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 180 כ”ס ומומנט של 30.6 קג”מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 110 כ”ס ו-32.6 קג”מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 13.2 קוט”ש. ההספק המשולב של הצימוד ההיברידי עומד על 225 כ”ס והמומנט המשולב על 36.7 קג”מ. אלה, בסיוע תיבת שמונת ההילוכים החדשה מבית AISIN מפיקים תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 8.9 שניות והמהירות המרבית עומדת על 225 קמ”ש. גרסה זו מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 61 ק”מ (WLTP) ונסיעה עד מהירות של 135 קמ”ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 71.4 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP והפליטה על 32 גרם CO2 לק”מ – קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV מציעה גם 3 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג – ספורט, הייבריד וחשמל מלא.

 

אופל גרנדלנד X
אופל גרנדלנד X

 

הגרסה השנייה המסעירה והספורטיבית יותר, ה-PHEV4, משלבת בין מנוע 1.6 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 200 כ”ס ומומנט של 30.6 קג”מ המחובר אל הגלגלים הקדמיים, לבין שני מנועים חשמליים, האחד מלפנים והשני בציר האחורי ואלה מייצרים הנעה כפולה חשמלית ב-OPEL GRANDLAND X. הנעת ה-4X4 מאפשרת לנהג ב-GRANDLAND X לנהוג בבטחה, בתנאים חלקים ולנצל את מלוא תפוקת המנועים בחוויית נהיגה ייחודית. המנוע החשמלי בציר הקדמי מפיק גם בגרסה זו 110 כ”ס ו-32.6 קג”מ, וזאת במקביל למנוע נוסף בציר האחורי המפיק 113 כ”ס ו-16.9 קג”מ. אלה מקבלים את כוחם מסוללה בקיבולת של 13.2 קוט”ש.

התוצאה היא הספק משולב של 300 כ”ס ולא פחות מ-53 קג”מ, כך שהביצועים לא פחות ממצוינים ביחס לקבוצה –ההאצה מעמידה ל-100 קמ”ש אורכת 6.1 שניות בלבד והמהירות המרבית עומדת על 240 קמ”ש. הסוללה שמותקנת ברצפת הרכב, מאפשרת נסיעה על טהרת החשמל לטווח של 63 ק”מ (WLTP) ועד מהירות של 135 קמ”ש, צריכת הדלק הממוצעת עומדת על 76.9 ק”מ לליטר בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP ופליטת המזהמים על 31 גרם CO2 בלבד לקילומטר – קבוצת זיהום 2. גרסת ה-PHEV4 מציעה גם 4 מצבי נהיגה לבחירה בלחיצת מתג – 4WD, ספורט, הייבריד וחשמל מלא.

 

טעינה ביתית תארך כ-6 שעות. אופל גרנדלנד X היברידי נטען בחשמל
טעינה ביתית תארך כ-6 שעות. אופל גרנדלנד X היברידי נטען בחשמל

 

טווח חשמלי על פי היצרן 61-63 קילומטר. אופל גרנדלנד
טווח חשמלי על פי היצרן 61-63 קילומטר. אופל גרנדלנד

 

שתי הגרסאות מצוידות ב-OBC (On Board Charger) בהספק של 3.7 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית המספקת 32 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך כארבע שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2  (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-6 שעות.

על פי בחירת הנהג, ניתן להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה ולחייב שימוש באנרגית מנוע הבנזין. המערכת מאפשרת לבחור שמירה של 20 או 30 ק”מ או את כל טווח האוטונומיה החשמלית של 61 – 63 ק”מ בהתאם לצורך. לדוגמא, בנסיעות משולבות עירוני וחוץ עירוני, ניתן לנסוע עם הנעת בנזין מחוץ לעיר והנעה חשמלית ברחבי העיר, בעיקר בתחומים המיועדים לכלי רכב בעלי 0 זיהום בלבד. 

שתי גרסאות אלה מאושרות גם לגרירת נגרר ללא בלמים במשקל של 750 ק”ג ונגרר עם בלמים עד ל-1,250 ק”ג.

 

אופל גרנדלנד אבזור בתא נהג

 

אופל GRANDLAND X PHEV יימכר בישראל ברמת האבזור הגבוהה ביותר אותה מציע היצרן – ULTIMATE. רמת אבזור זו מציעה רשימת אבזור בטיחותי ומערכות עזר לנהיגה ארוכה במיוחד שכוללת מערכות אקטיביות רבות למניעת תאונה:

  • מערכת התרעה לערנות נהג
  • מערכת התרעת סכנת התנגשות קדמית
  • מערכת סיוע לשמירת נתיב הנסיעה הכוללת התרעה על סטייה מנתיב הנסיעה ותיקוני היגוי אקטיביים
  • מערכת התרעה על הימצאות רכב בשטח המת
  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה והמשך נסיעה אוטומטית
  • בלימה אקטיבית בטווח מהירויות מורחב (עד 140 קמ”ש)
  • זיהוי תמרורי מהירות והתאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט

 

בנוסף, מוצע גם אבזור עשיר במיוחד שכולל:

מצלמת חניה 360 מעלות הכוללת מבט על וירטואלי על הרכב וקווי גבולות החניה, פנסים ראשיים LED, שליטה אוטומטית באורות גבוהים, מושבים בריפוד עור, אוורור וחימום במושבים הקדמיים, מושב נהג חשמלי הכולל זיכרונות, כוונון תמיכת גב חשמלית למושבים הקדמיים, אפשרות להארכת בסיס מושב לתמיכה בירכיים, חישוקים קלים בקוטר 19 אינץ’, מוטות גג מסגסוגת, צביעה דו-גוונית (גג ומראות בצבע שחור), כניסה והתנעה ללא מפתח, דלת תא מטען חשמלית עם אפשרות פתיחה באמצעות תנועת הרגל, בקרת אקלים אלקטרונית מפוצלת לשני אזורים, מולטימדיה מקורית בגודל 8 אינץ’ עם ממשק Apple CarPlay, שקע USB ושני שקעי 12 וולט במושב האחורי ובתא המטען, מערכת סיוע לזיהוי מקום חניה והיגוי אוטומטי לכניסה ויציאה מחניה, בלם יד חשמלי ועוד.

 

מחירי המחירון של שתי הגרסאות:

  • OPEL GRANDLAND X PHEV ULTIMATE – 204,990 שקל
  • OPEL GRANDLAND X PHEV4 ULTIMATE – 229,990 שקל

 

לרגל ההשקה, מוענקת שלוש הטבות השקה אלטרנטיביות:

 

  • לרוכשים במזומן: הנחה של 5,000 שקל עם עמדת טעינה (ללא התקנה), כבל מוד 2 להטענה משקע ביתי וכבל מוד 3  להטענה מעמדת טעינה AC פרטית או ציבורית.
  • לרוכשים במימון:

85,000 או 110,000 שקל במזומן מקדמה (בהתאם לגרסה) והיתרה ב-1,999 שקל לחודש לתקופה של 60 חדשים ללא ריבית וללא הצמדה עם עמדת טעינה (ללא התקנה), כבל מוד 2 להטענה משקע ביתי  וכבל מוד 3  להטענה מעמדת טעינה AC פרטית או ציבורית.

  • לרוכשים עם טרייד אין: מחיר מחירון לכל מותגי קבוצת לובינסקי (עפ”י התקנון) ומחיר אטרקטיבי לכל שאר מותגי הרכב עם עמדת טעינה (ללא התקנה), כבל מוד 2 להטענה משקע ביתי וכבל מוד 3  להטענה מעמדת טעינה AC פרטית או ציבורית.
  • לכל הרוכשים מוענקת התחייבות לטרייד-אין עתידי במחיר מחירון (בכפוף לתקנון) בעת רכישת רכב חדש ממותגי הקבוצה.

שתי גרסאות OPEL GRANDLAND X PHEV ימכרו עם אחריות של 8 שנים או 160,000 ק”מ על הסוללה ו-4 שנים או 120,000 ק”מ על שאר מערכות הרכב.

 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × five =