אחרי ה-GT-R: ניסאן משיקה את ה-370Z NISMO החדשה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ניסאן ממשיכה לטפח את מחלקת הספורט של המותג, ומשיקה את מכונית הביצועים ניסאן 370Z NISMO החדשה

אחרי ה-GT-R: ניסאן 370Z NISMO החדשה

ניסאן מחזקת את מערך דגמי מכוניות הכביש NISMO שלה, עם השקה של 370Z NISMO חדשה. ה-370Z החדשה, המופיעה ישר בעקבותיה של ספינת הדגל, ניסאן GT-R NISMO, עברה שדרוג מקיף, והיא ה-370Z הספורטיבית והממוקדת ביותר עד כה –

• 370Z NISMO החדשה מכילה עדכונים נרחבים של העיצוב והתכנון.
• משלבת מאפיינים חדשים שפותחו עבור ספינת הדגל GT-R NISMO.
• כוללת שיפורים ברמות עידון הישיבה והאבזור.

כמו כל דגמי NISMO האחרים של ניסאן, ה-370Z NISMO החדשה מהווה תמצית של נהיגת ביצועים, כשהיא שמה את הנהג במרכז העניינים והאקשן. ה-370Z NISMO החדשה עברה עדכון מקיף כדי להעניק חוויית נהיגה חדה ומרתקת יותר.

עיצוב מעודכן ושיפור בביצועים. ניסאן 370Z NISMO
3,696 סמ"ק, 344 כ"ס. ניסאן 370Z NISMO

שינויים בעיצוב וחבילה אווירודינאמית חדשה:

ה-370Z NISMO הייתה תמיד מסובבת ראשים, עם מראה נועז ועצמתי. כעת, הפגוש הקדמי תוכנן מחדש לחלוטין, ונוספו כניסות אוויר לפני קשתות הגלגלים ותאורת נסיעה ביום LED חדשה.

עדכונים אחרים כוללים מסגרות שחורות לפנסים, קישוט אדום מיוחד של NISMO בבסיס הפגוש, עיצוב חדש לספי הצד ומראות הצד, וסמלי NISMO מיוחדים. ה-370Z NISMO המחודשת מתאפיינת גם בחישוקי סגסוגת חדשים Rays בגימור כסף ושחור.

מאחור, מציגה ניסאן עיצוב חדש של הפגוש והספויילר שמאפיין את הגישה של המותג לעיצוב ותכנון. כחלק משדרוג מקיף של חבילת האווירודינמיות של ה-370Z NISMO, הגרסה החדשה מתאפיינת בספויילר אחורי קטן יותר שפועל יחד עם הפגוש הקדמי החדש כדי לייצור כוח הצמדה בעת נסיעה מהירה.

יתר על כן, המשקל מתחלק כעת בצורה אחידה יותר בין הסרן הקדמי לאחורי, ומעניק תחושה מאוזנת יותר על הכביש. החישובים של ניסאן מוכיחים שהמערכת האווירודינמית החדשה שהוצגה ב-370Z NISMO מעניקה לה כוח הצמדה גדול יותר מאלה של כל מתחרותיה הישירות.

שמה את הנהג במרכז. 370Z NISMO
תא נהג מבטיח

עיצוב פנימי בהשראת מרוצים:

ניסאן יודעת שנהגי NISMO הם בעלי תשוקה לנהיגת ביצועים. כדי לעמוד בדרישות של בעלי המכונית שרוצים לנצל במלואם את הביצועים והשלדה של המכונית, הדגם החדש מתאפיין במושבי Recaro חדשים שמציעים שיפורים משמעותיים בתמיכה ובנוחות.

המושבים החדשים, המבוססים על מושבי Recaro Sportster המפורסמים, הותאמו במיוחד ל-370Z NISMO ומתאפיינים במגוון רחב של שינויים, כדי להעניק תמיכה מרבית לנהג. כל היבט של המושב ומיקומו בתוך המכונית נותח על-ידי ניסאן כדי לייצר תנוחת נהיגה מושלמת.

באמצעות אימוץ של מבנה מושב המבוסס על צורת קונכייה, במקום מסגרת הצינורות המסורתית, הצליחה ניסאן לשפר את הקשיחות ולהפחית במשקל בו-זמנית. כדי להשלים את המהפך הפנימי, המושבים מחופים בעור ואלקנטרה בצבעים אדום ושחור התואמים את צבעי גלגל ההגה.

ביצועים ושלדה משופרת:

ה-370Z NISMO החדשה מונעת באמצעות מנוע שישה צילינדרים בנפח 3,696 סמ”ק, המפיק 344 כ”ס ומעניק חוויית נהיגה נמרצת ובלתי נשכחת. עם מומנט יוצא מן הכלל בסל”ד נמוך ורצועת כוח רחבה יותר, מסוגלת ה-370Z NISMO לזנק מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 5.2 שניות. עם מערכת פליטה כפולה של NISMO, ה-370Z NISMO מעניקה פסקול ספורטיבי מושלם.

ה-370Z NISMO החדשה מגיעה בתצורת קופה עם תיבת הילוכים ידנית בעלת 6 הילוכים, ומתאפיינת במספר שיפורים בשלדה. כדי לשפר את נוחות הנסיעה, שונו מקדמי הקפיצים ובולמי הזעזועים האחוריים, ושינויים בשטיחים ובציפוי המגן הפנימי של בית הגלגל האחורי הפחיתו עוד יותר את רעשי הכביש.

מפרט הרכב
מחיר: 350,000 ₪

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “אחרי ה-GT-R: ניסאן משיקה את ה-370Z NISMO החדשה”

  1. המחיר לא נכון. הייתי עכשיו בסוכנות, אין להם יותר ניסמו ,רק ב2018 (6 הקצאות ל2017 שנגמרו לפניי חצי שנה). מעבר לכך ב2018 המחיר יהיה 400 אלף שח ויותר על פי הצפי.
    בבקשה תתקנו את הכתבה, מטעה.

    אגב, מאיצה ב4.9 שניות ל100*

  2. היי אור,
    הפרטים בכתבה אומתו מול ניסאן.
    הדגם זמין למכירה, והמחיר הוא כפי שנכתב.

    ענת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

3 × two =