אירוע מוטורי חגיגי במסלול ערד – חול המועד פסח 22-23/4

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

חגיגות שנה למסלול המרוצים ערד: אליפות ישראל ומופעים מוטוריים לכל המשפחה חול המועד פסח 22-23/4

חוגגים שנה למסלול המירוצים בערד - אירוע מוטורי חגיגי בחול המועד פסח

צילום: רונן טופלברג

יומיים של חגיגות ספורט מוטורי בחול המועד פסח בערד:
מופעי נהיגה ורכיבה הכי מקצועיים שיש
של מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, מכוניות דריפטינג, קארטינג ועוד. בנוסף, במהלך הפסטיבל תתקיים אליפות ישראל ב-3 קטגוריות שונות.

עיריית ערד והחברה הכלכלית גאות להציג את האירוע המוטורי הגדול של השנה: חגיגות שנה למסלול המוטורי החוקי הראשון בישראל. במסגרת הפסטיבל יתקיימו שורה של אירועי ראווה של מותגי ספורט לרבות מכוניות מרוץ, מכוניות ראלי, אופנועי סופרמוטו, קארטינג ועוד. האירועים מוצללים על גבעת הדשא ומומלץ להביא כיסאות ים נמוכים. ילווה את המירוצים קריין ופרשן צמוד – לתיאור והסברים על המתרחש במסלול.

במרכז אירועי הפסטיבל:
3 אליפויות, מתוכן 2 אליפויות ישראל רשמיות של התאחדות המכוניות והאופנועים/הרשות לנהיגה ספורטיבית – משרד הספורט: אליפות מכוניות PRO-DRIVE MDC, אליפות ישראל פיג’ו RACING CUP 208 ואליפות ישראל באופנועי SUPERMOTO
.

לכבוד הפסטיבל, מוזמן הקהל  לצפות במירוץ RACING208_TAXI ו-DRIFTֹ TAXI, לצד נהג מרוצים ולחוות חוויה מוטורית חד פעמית במסלול.

פירוט האירועים:

יום ב’ 22/4/19  

אירוע בוקר החל מהשעה 10:00  – אליפות MDC – מכוניות ספורטיביות מדהימות שמוסבות למסלול ביום האירוע כנגד השעון – אימונים וגמר 2 קטגוריות, מרוץ ראשון אליפות ישראל 208 RACING – מכוניות מרוץ מקצועיות לחלוטין כמו בטלוויזיה ראש בראש 6-8 מכוניות על המסלול, מופעי דריפטינג וקארטינג. פודיום לזוכים במקצים/מרוצים.

אירוע צהריים החל מהשעה 14:00 – מרוץ מס’ 2 באליפות ישראל 208 RACING – בין שש לשמונה מכוניות מרוץ מקצועיות.
אופציה לקהל לרכוש RACING208_TAXI  ו-DRIFT_TAXI לצד נהג מרוצים. החל מגיל 14.

מירוצים ומופעים מוטוריים במסלול ערד. פסח 2019

יום ג’ 23/4/19

אירוע בוקר החל מהשעה 10:00 – אליפות MDC מכוניות ספורטיביות מדהימות שמוסבות למסלול ביום האירוע נגד השעון – 2 קטגוריות, מרוץ אליפות PRODRIVE TOURING OPEN ראש בראש עד 15 מכוניות מירוץ מקצועיות מכל הסוגים על המסלול, מופעי דריפטינג, קארטינג, פודיום לזוכים במרוצים. *אופציה לקהל לרכוש RACING208_TAXI ו-DRIFT_TAXI לצד נהג מרוצים, החל מגיל 14.

אירוע צהריים החל מהשעה 14:00 – מרוץ אופנועי סופרמוטו – אופנועי שטח עם צמיגי כביש בשילוב של אספלט עם “מקפצות אדמה”, מופעי דריפטינג, קארטינג, פודיום לזוכים במרוצים.
*אופציה לקהל לרכוש RACING208_TAXI ו- DRIFT_TAXI לצד נהג מרוצים, החל מגיל 14.

עו”ד ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד: “אנו חוגגים שנה לפתיחת מסלול ערד – מסלול המרוצים של ישראל, ואנו גאים להיות חוד החנית של פיתוח תרבות ספורט מוטורי בישראל. בחול המועד פסח כולם מוזמנים לחוויה במסלול המוטורי, להתארח בערד וליהנות משפע מסלולי הטיולים סביב ערד, מהאומנים שפותחים את ביתם ומהצימרים ומקומות הלינה הרבים בעיר”.

לינק לפרטים ורכישת כרטיסים
לכניסה לדף הפייסבוק מסלול מרוצים ערד 

הפסטיבל בהפקת החברה הכלכלית לערד וחברת פרודרייב

*הכניסה לאירוע מכביש 31 מכיוון ערד בלבד. הבאים מאזור המרכז/ב”ש – יש לעשות פרסה חוקית ברמזור/מעגל תנועה בערד.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two + nine =