אירוע JEEP CAMP במה נהגנו ואיך היה לנו? סקירה

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

1000 לקוחות ג'יפ השתתפו באירוע יוקרתי וראוותני של מותג ג'יפ בסופ"ש האחרון, וגם אנחנו - אז במה נהגנו ואיך היה לנו - סקירה

אירוע JEEP CAMP במה נהגנו ואיך היה לנו? סקירה

צילום: תומר פדר

מסורת Jeep camp מגיעה לישראל

עין זיוון בצפון הרחוק היה עמוס רועש ומרהיב בסופ”ש האחרון (5-8/6/19), סמל”ת יבואנית מותג ג’יפ לישראל ערכה אירוע נוצץ לקהל לקוחותיה, הקהל הלקוחות האקסקלוסיבי נענה בשמחה כה גדולה שכבר בשבוע הראשון כל הכרטיסים אזלו. אירוע Jeep camp הוא אירוע כלל עולמי בו היבואניות בשיתוף חברת ג’יפ מזמינים את קהל הלקוחות לקחת חלק מטיולי שטח עם מדריכים מקצועיים, קמפינג ושלל אטרקציות בחסות ג’יפ.

המסורת החדשה שהגיעה לישראל הזמינה את הג’יפאים, הוותיקים והחדשים לאירוע טיולי שטח במסלולים מרהיבים, עם שבילים טכניים, מעברי מים, ושבילים. בנוסף לאירועי הנהיגה היו אטרקציות כגון קטיף דובדבנים מופע אור קולי ופעילויות לילדים.

מסורת הטיולים של ג'יפ עושה עליה לישראל
ג'יפ רנגלר באוויר. אירוע ג'יפ קאמפ

הוזמנו ליום השקת האירוע, יום טיול שטח אגרסיבי בחום של יוני, מי אני שאסרב?, הרנגלרים המסוקסים חיכו לנו בשורה, נחלקנו לקבוצות ויצאנו אל עבר השבילים הקשוחים, דרור ברלי, ששמו הולך לפניו בכל הנוגע לרכב + שטח, ניצח על השיירות בין מעברי המים, הבולדרים שבילי העפר המהירים והמעברים הטכניים, לקראת הצהרים התחלפנו עם הקבוצה השנייה של הגרנד צ’ירוקי המעודן והמתוחכם יותר, גם הוא הפגין יכולות גבוהות וראויות. בסופו של הטיול הגענו על עבר מגרש המשחקים שהוכן במיוחד לאירוע.

אירוע לקוחות יוקרתי. ג'יפ JEEP

על ג’יפ רנגלר או המוכר יותר בשמו ה’רוביקון’ (זו רק גרסא), אין יותר מדי מה להרחיב, לאחרונה אף כתבנו עליו מבחן דרכים שהשאיר את חברי המערכת מאוהבים עד לשד העצמות. החופש, העוצמה, העיצוב ויכולת העבירות הבלתי נלאית, משאירות את המפלצת הזו, עם מנוע ה- 2.0 ליטר טורבו החדש, הדוחף 272 כ”ס ו- 41 קג”מ, על כס הכתר, כי לא היה ולא יהיה כמו ג’יפ בשטח הטכני.

הג’יפ גרנד צ’ירוקי, המפלצת הגרגרנית עם מנוע ה- V6 האימתני, הרועה עדר של 286 סוסים צוהלים ו- 35.4 קג”מ, הפגין יכולות שטח מבריקות, עידון ויוקרה, גם עליו כתבנו מבחן דרכים שהשאיר אותנו בפתחו של עידן חדש בעולם הרכב, כשהטכנולוגיה פוגשת אבק דרכים.

דני איטליאנו מנכ”ל חטיבת הפרימיום של סמל”ת, מסר אנחנו שמחים שהצלחנו ליצור אירוע שהתאים ל-DNA של המותג וכראייה הצלחנו לסגור את ההרשמה במלואה בשבוע הראשון שבו הוא פורסם, קיבלנו תגובות מעולות מהלקוחות שהופתעו מרמת ההשקעה והחוויה ויכולות הרכבים – זו התחלה של מסורת מדהימה למותג”.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four + 18 =