אמריקה זה כאן: הכירו את מועדון ברנאאוט ישראל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מכוניות אמריקאיות עם מנועים גדולים עתירי סוסים, עשן וחריכות צמיגים - הכירו את המועדון הכי שרירי בארץ, ברנאאוט ישראל

תמונות: שחף אלתרסין, צלם המועדון

אם אתם חולי רכב, מגיעים למפגשים, ומחוברים לכל עמודי הרכב בפייסבוק, בטוח נתקלתם במועדון הרכבים האמריקאי, מועדון ברנאאוט ישראל. זה אמנם מועדון צעיר, אבל עם הרבה נוכחות. כמה נוכחות? 40 כלי רכב, עם מנועי V8, שמפיקים אלפי כוחות סוס יחד. אז אל תצפו מהם לשמור על פרופיל נמוך.

תפסתי את דור מזרחי, אחד ממנהלי המועדון לשיחה.

רכבי אספנות ורכבים חדשים. מועדון ברננאוט

מתי הוקם המועדון?
“המועדון הוקם לפני שנה וחצי, על ידי מספר חברים שכל אהבתם היא לספורט המוטורי ולתרבות האמריקאית הספורטיבית, ובמיוחד לשרירים האמריקאיים. כרגע למועדון יש 6 מנהלים שמניעים מאחורי הקלעים את כל האירועים והמפגשים, ואחראיים על התנהלות המועדון”.

כמה חברים ורכבים מונה המועדון?
“המועדון מונה 40 חברי מועדון. לכמה חברי מועדון יש אף יותר מרכב אחד, כך שהמועדון מונה 60 רכבים, שמופיעים לסירוגין.

במועדון חברים רק אנשים עם כלי רכב אמריקאיים. יש רכבי אספנות עם מנועים v8 עוצמתיים במיוחד שהנפח שלהם עולה על 7200 סמ”ק, שמפיקים הרבה סוסים (אלה שרירים אמריקאיים!). ויש גם רכבים חדשים ממש על הכביש, עם מנועים בנפחים של 5700 סמ”ק ומעלה, “סטוק אורגינל”.

פורד מוסטנג חדשות וישנות, רכבי שברולט קורבט חדשות וישנות, שברולט קאמרו, דודג צארגר, ביואיק סקיילרק, פונטיאק גרנד לה מנש, קרייזלר, וטנדרים אמריקאים. אפשר להגיד שהממוצע במועדון, הוא מנועי 8 צילינדרים אמריקאים בנפח של 5,700 סמ”ק”. יש לנו גם רכבים קלאסיים וגם רכבי ספורט, הכול מהכול.

40 חברים ו60 מכוניות. מועדון ברנאאוט

אילו פעילויות יש במועדון
מידי חודש אנחנו מתכנסים למפגש הבית, בו אנחנו מארחים גם מועדוני רכב אחרים, כמו ציפורי האש, הנעה אחורית, IMC ועוד. למפגש כזה מגיעים בין 200 ל-400 כלי רכב. מפגש של חוויה מוטורית לכל המשפחה. מלבד זה, החברים נפגשים לימי מסלול סגורים, מפגשים שבועיים, טיולים ברחבי הארץ, הגעה למפגשים משותפים של מועדוני רכב אחרים, וגם תערוכות.

איך אתם שומרים ביום יום על קשר עם החברים?
אנחנו בקשר קבוע בקבוצת וואטסאפ סגורה למועדון, והמפגשים שלנו מתרחשים מדי שבוע, כך שהקשר בינינו טוב ורציף. מידי שבוע מפגש, ואחת לכמה חודשים עושים גם יום גיבוש.

5700 כוחות סוס בממוצע
נפגשים אחת לשבוע, וימי גיבוש פעם בחודש. מועדון ברנאאוט

מי יכול להצטרף אליכם ואיך?

המועדון הוא מועדון קטן ודיי סגור, בשביל לשמור על האווירה המשפחתית, הכניסה תהיה רק לאדם שמכיר אותנו ואנחנו מכירים אותו, ובטוחים בתרומה שלו למועדון.

לפנייה למנהלי המועדון, או להצטרפות לעמוד הפייסבוק הרשמי – כנסו לברננאאוט ישראל

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

7 + four =