אפליקציית הזמנת המוניות Yango מציעה מחיר ידוע מראש לנוסע

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

אפליקציית הזמנת המוניות Yango משיקה טכנולוגיה חדישה בישראל, המאפשרת מחיר נסיעה שקוף וידוע מראש לנוסע

תמונה מתוך עמוד הפייסבוק של Yango ישראל

אפליקציית המובייל Yango, המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה, מבית ענקית האינטרנט והטכנולוגיה Yandex (נסד”ק: YNDX) מכריזה על מהפכה בענף המוניות. לראשונה בישראל, אפליקציית Yango תציג מראש את מחיר הנסיעה הסופי אותו ישלם הלקוח.

בעת הזמנת מונית באפליקציית Yango, לאחר הזנת פרטי הנסיעה המלאים, מחיר הנסיעה אשר יופיע באפליקציה לא ישתנה עד תום הנסיעה ויהיה שקוף וידוע מראש. בנוסף, לתקופת ההשקה  Yangoתספק הנחה נוספת בגובה 25% אחוזים שיחושבו למחיר הסופי.

מהפכה זו הפכה אפשרית בזכות טכנולוגיות למידת מכונה (ML) מורכבות אשר יכולות לחזות את המחיר העתידי בדיוק רב. מערכות אלו מתבססות על נתיב הנסיעה, חיזוי זמן הנסיעה בהתאם למשתנים השונים (זמן בשנה, שעה, יום, נתוני התעבורה המשתנים ומשתנים רבים נוספים הנלקחים בחשבון). בכל הזמנה ניתן לדעת מראש את מחיר הנסיעה ללא חששות – מחיר אשר יהיה נמוך יותר או שווה למחיר המוצג על צג המונה של הנהג. נסיעות במונית יהפכו לפשוטות יותר ושקופות יותר עבור המשתמשים.

על פי חוק, המחירים אשר יוצגו לנוסעים לא יהיו גבוהים יותר מהמחיר המוצג במונה בכל מקרה. הטכנולוגיות המתקדמות של Yango לקחו בחשבון את תעריפי המדינה, כך שהמחיר המשוכלל יהיה שווה או נמוך יותר ממחיר המונה, כך שהמהלך כולו נשען ומתבסס על החוק הישראלי.

השינוי באפליקציה אשר הושק באופן רשמי, נמצא במצב בדיקה והתאמה מתמדת, כך שיתכנו שינויים ועדכונים נוספים בעתיד, תוך התחשבות בבקשות הנהגים והנוסעים באופן קבוע על מנת לספק חוויה נוחה וקלה ככל שניתן.

יניב אלפי, מנכ”ל Yango ישראל, מסר: “במצב כיום בישראל, המחיר אשר מופיע על צג המונה בתום נסיעה – הוא המחיר הסופי והמוחלט. אך אנו יודעים עד כמה מחיר ידוע מראש הינו בעל ערך לנוסעים. הודות לטכנולוגיות המתקדמות שלנו והסטטיסטיקות שצברנו במהלך חצי השנה האחרונה בישראל, אנו יכולים לחזות מחיר נסיעה בדיוק רב ולהתחייב אליו, וכל זאת בהתאם לחוק.”

אפליקציית Yango הושקה בישראל בדצמבר 2018 ולאחר שבועיים מיום ההשקה הגיעה כבר אל למעלה מ-100,000 הורדות. בנוסף לחלופה הצרכנית אותה הביאה Yango, מטרתה היא להנחיל רף גבוה של שירות ומקצועיות בשוק הישראלי, ולקדם את ישראל לסטנדרטיים הבינלאומיים.

follow and like
fb-share-icon0

2 Replies to “אפליקציית הזמנת המוניות Yango מציעה מחיר ידוע מראש לנוסע”

  1. בתור אחד שנוסעת לא מעט במוניות יכולה להגיד שאף פעם אין להם רכבים זמינים וזה לא קשור לשעה או ליום עצמו….לא משנה מתי ניסיתי תמיד אין להם רכב פנוי….

  2. תשלום קבוע מראש לנסיעה בתוך העיר בכלל לא חוקי בישראל, אבל איזה כיף שעושים מה שרוצים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

three × 2 =