אתגר 24: רוכבת אופנוע תחצה את הארץ דרך השטח ביממה בלבד

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

מלכת השטח אחינועם הראל תצא לבדה לאתגר חוצה ישראל ב24 שעות

אחינועם הראל

אחינועם הראל בת 24, היא רוכבת שטח לא סטנדרטית. לפני כ-4 שנים, במהלך שירותה הצבאי הוציאה אחינעם רישיון נהיגה לאופנוע וזמן קצר אחרי כן, כבר החליטה לטוס לארה”ב לטיול האופנוע הראשון שלה. בארה”ב רכבה לבדה במשך חודש, מסן פרנסיסקו לניו אורלינס.

ארה”ב הייתה רק ההתחלה, הטיול הבא שלה כבר היה מאתגר וארוך הרבה יותר. אחינעם יצאה למסע חוצה אפריקה, שם במשך חצי שנה רכבה כ-25 אלף קילומטר דרך מאתגרת החוצה 11 מדינות – מדרום אפריקה דרך המדבריות של נמיביה, משטחי המלח של בוטסואנה, מפלי ויקטוריה והקילימנג’ארו בטנזניה, עד למסאיי מארא בקניה וחזרה דרומה דרך זימבבואה עד לדרום אפריקה. מסלול שנחשב קשה ומאתגר גם בעיני מבוגרים ומנוסים יותר. 

חוצת ישראל. ממטולה עד אילת דרך השטח ב24 שעות

עם הפנים לאתגר הבא

בעוד כיומיים תצא אחינועם לאתגר חציית ישראל בשטח – ממטולה ועד אילת, תוך 24 שעות בלבד וברכיבת אופנוע, ביום ובלילה. בכך היא תהיה למעשה, האישה הראשונה שתנסה לחצות את ישראל ברכיבת שטח לבדה.

הרעיון לאתגר זה נולד בשיתוף עם עמותת “גשר אל הנוער” התומכת בבני נוער במצבי סיכון ומסייעת להם לסגל אורח חיים נכון יותר ומסגרת יציבה. אחינעם מבקשת לתמוך ולחזק את בנות הנוער בעמותה, ולשמש עבורן דוגמה, לכך שהכל אפשרי, והכל תלוי בתכנון נכון ובהתמדה. 

נקודת ההתחלה של האתגר תהיה במטולה, דרך עמק החולה, בית זרזיר, לצד כביש 6, דרך כפר סבא לבן שמן, דרך בית קמה ומשם לערד, ים המלח, דרומה על דרך השלום ואז לאורך הגבול עם ירדן ולבסוף – נקודת הסיום, אילת.

אחינעם הראל: “אני שמחה לצאת לאתגר כזה שבוחן שוב את היכולות שלי, הרכיבה עבורי היא פעולה שגורמת לי לדחוף את עצמי ולמתוח את הגבולות כמה שאפשר. בראייה שלי, הרכיבה מעבירה מסר חשוב גם לחיים האמיתיים – תסתכלי לאן שאת רוצה להגיע ותני לתנועה להוביל אותך, דווקא כשקשה הדבר הכי חשוב זה לשמור על המומנט ולתת עוד גז”.

במסע של אחינעם תומכות קבוצת עופר אבניר, יבואנית אופנועי Suzuki בישראל, חברת MAGNUS המספקת מכשיר לווייני, חברת Contour המספקת מצלמות באמצעותן תתעד אחינעם את האתגר וכן חברת “פוינטר ישראל” שתלווה את אחינעם בכל שלבי המסע באמצעות מערכת איתור שתציג את מיקומה המדויק בכל שלב בלינק זה.
(לכניסה למערכת, יש להקליד שם משתמש וסיסמא: drz).

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 1 =