באופניים או קורקינט חשמלי: נקודות תצפית מומלצות על תל אביב 

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

 

 

 

כתבת אורח: עם אופניים או קורקינט חשמלי בלבד – המלצה ל-6 נקודות תצפית על תל אביב 

 

כל מי שחווה את תל אביב בשנתיים האחרונות, מרגיש את סדרי העדיפויות המשתנים בתנועה בעיר. המגמה להפוך את העיר לירוקה יותר ופקוקה פחות נותנת קדימות לפיתוח תחבורה ציבורית משופרת וכן שימוש בכלי רכב דו-גלגליים ובכלי רכב שיתופיים באמצעות מסלולים ייעודיים שיוצרים רצף של נתיבים ברחבי העיר. אם אתם תושבי העיר או מגיעים מחוץ לתל-אביב, מה יותר פשוט מלקחת תיק גב עם בקבוק שתיה, פרי, חטיף קטן, לעלות על קורקינט חשמלי (לא לשכוח קסדה) ולהגיע למקומות שונים ללא פקקים וחיפוש חניה? בעיר הגדולה, יש לא מעט מקומות יפים ומיוחדים שאליהם ניתן, כדאי ומומלץ להגיע עם קורקינט חשמלי ירוק ולא מזהם.

חברת הקורקינטים השיתופיים האירופאית Dott, שנכנסה לאחרונה לישראל, ממליצה על כמה נקודות תצפית יפות בתל אביב שכדאי וקל להגיע אליהן עם קורקינט וליהנות מהנוף היפה, מהאוויר וכמובן האווירה. 

 

תצפית ד”ר ג’ורג’ ווייז 

 

בעלייה מתחנת הרכבת של האוניברסיטה, פרוסה טיילת נהדרת ועליה מגוון נקודות צילום מרשימות כמו גם מקומות ישיבה ציבוריים. אם אתם מחפשים תצפית נהדרת של נוף – זה המקום. בכביש שתוחם את אוניברסיטת תל אביב מכיוון מזרח, הקרוי על שם ד”ר ג’ורג’ ווייז, ישנם כמה ספסלים, בקצה הגבעה שמשקיפים לנוף הפתוח של גוש דן. 

 

ראש ציפור – 7 תחנות

 

חיבור שבין נחל איילון לנחל הירקון, ישנו מצפה בשם ראש ציפור שהתצפית ממנו יפיפייה וניתן לראות את כל נוף גוש דן ורמת גן. 

 

גן העצמאות
גן העצמאות (צילום מסך מתוך גוגל מפות)

 

גן העצמאות 

 

הגן הוקם בשנות ה- 50 ונמצא צמוד למלון הילטון. הוא מתאפיין בהרבה פינות נוי, פסלים, ונקודות תצפית יפות על הים ולאורך החוף. הגן נמצא ברחוב הירקון בתל אביב ואפשר להגיע אליו במפגש רחוב הירקון ושדרות נורדאו או במפגש רחוב הירקון ורחוב ז’בוטינסקי. ניתן לגשת מהגן לטיילת שלמה להט לאורך חוף הים.

 

גן הפסגה תל אביב
גן הפסגה. (צילום מסך מגוגל מפות)

 

 

גן הפסגה – יפו

 נמצא מכיכר השעון ביפו לכיוון צפון-מערב, הוא קרוי “גן הפסגה”, משום שהוא נמצא בפסגת תל יפו, אבל שמו הרשמי הוא גן שטרכמן (על שם אברהם שטרכמן, מיזמי פיתוח יפו העתיקה). השטח של הגן הוא 15,000 מ”ר בערך ממנו אפשר לראות את תל אביב ואת קו החוף עד הרצליה. לכאן באים הרבה זוגות להצטלם ביום חתונתם.

 

 

פארק המדרון ביפו
פארק המדרון ביפו (צילום מסך מגוגל מפות)

 

פארק המדרון ביפו

 

פארק המדרון ביפו משתרע על שטח רחב ממדים לאורך חוף הים, בין נמל יפו בצפון לחוף גבעת עלייה בדרום. לאורך הפארק שבילי הליכה, מדשאות ומתקני משחקים. 

 

 

קורקינט יד 2

 

הקורקינטים של Dott מציעים טעינה אלחוטית לסמארטפונים תומכים, פתרון לטעינת המכשיר בזמן טיול בתל אביב 

 

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

fourteen − five =