ביטוח בטאץ’: ביטוח אישי לאופניים וקורקינטים חשמליים החל מ-70 שקלים

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

ביטוח קורקינט אופניים
ביטוח אישי לאופניים וקורקינטים חשמליים החל מ-70 שקלים

כיסוי ביטוחי לרוכבים: ביטוח בטאץ’ תציע לראשונה בישראל ביטוח אישי לאופניים וקורקינטים חשמליים

ביטוח בטאץ’ הגישה בקשה למפקח על הביטוח במשרד האוצר לאישור מכירת ביטוח אישי לרוכבי כלי רכב חשמליים.
בישראל יש כמיליון אזרחים המשתמשים בכלי רכיבה חשמליים (קורקינטים ואופניים חשמליים) הביטוח החדש (והיחיד למעשה בשוק הביטוח) יעניק פתרון ביטוחי הן לרוכבים והן לנזקים לצד ג’. הביטוח הינו אישי בעלות חודשית של 70-150 ₪ לאדם.

עד לקבלת האישור הרגולטורי ביטוח בטאץ’ מודיעה כי ניתן כבר מעתה להירשם (ללא עלות וללא התחייבות) לקבלת הביטוח, הנפקת פוליסות בכפוף לאישור משרד האוצר.

הביטוח הינו פרי פיתוח של כשנתיים בו החברה גיבשה למתן מענה הטוב ביותר והנכון ביותר עבור הרוכבים. במסגרת ההצעה שהגישה ביטוח בטאץ’ למשרד האוצר. הביטוח יהיה אישי – לכל רוכב בהתאם לרמת הסיכון שלו, ללא קשר לאיזה כלי הוא רוכב עליו (בניגוד לרכבים בו הביטוח הוא לכלי הרכב ולא לנהג באופן אישי). הצעת הביטוח היא במחיר אטרקטיבי ומדובר על עלות חודשית לרוכב של בין 70-150 ₪ בהתאם לריסק שייקבע כמקובל על ידי שקלול של מספר פרמטרים ובהם: גיל, זמן נסיעה ממוצע בחודש וכו’. הביטוח יכלול כיסוי ביטוחי לנזקי גוף של הרוכב בצרוף כיסוי ביטוחי צד שלישי לפגיעות גוף ורכוש שנגרמו ע”י הכלי החשמלי.

מחברת ביטוח בטאץ’ נמסר: “הצורך בביטוח אישי לרוכבות ולרוכבים הוא לא פחות מצורך חירום. מדי שבוע מגיעים נפגעי רכיבה לחדרי המיון ברחבי הארץ. 22 רוכבי אופניים חשמליים וקורקינטים נהרגו בשנת 2020 (זהו מספר ההרוגים הגבוה ביותר מאופניים חשמליים עד כה) ומאות רבות של פצועים, שנותרים ללא כל כיסוי ביטוחי. שמתי לי למטרה להביא בשורה לרוכבות ולרוכבים ולראשונה אנו נציע ביטוח אישי ולא ביטוח לכלי החשמלי. נציין בהדגשה כי לאחרונה קבע בית המשפט העליון כי אופניים חשמליים אינם מהווים כלי רכב מנועי, ולכן לא חלה חובת ביטוח חובה, ואנו מציעים את הפתרון הטוב ביותר לבעיה מורכבת זו”.

כיום קיימים בישראל כמיליון אופניים חשמליים וקורקינטים חשמליים ללא כיסוי ביטוחי לגוף לרוכב ו/או לנפגע ע”י הכלי החשמלי. נתונים שפורסמו לאחרונה מצביעים על עלייה של כ-20% במספר ההרוגים בשנת 2020 ועלייה של כ- 50%(!) לעומת 2015 בנפגעים והרוגים כתוצאה מתאונות דרכים.

בכפוף לאישור המפקח על הביטוח, מכירת הביטוח והנפקת פוליסות צפויה להתחיל בראשית 2022. בימים אלו תיפתח הרשמה מוקדמת לכל מי שמעוניין לרכוש את הביטוח.

לפרטים והרשמה
טלפון 8168*

הרישום הוא ללא התחייבות וללא כל עלות.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

two × one =