בינלאומי: טויוטה מסכמת שנה של הישגים בספורט המוטורי

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

טויוטה מסכמת שנה של הישגים בספורט המוטורי  – מקומות ראשונים על הפודיום בשלושה מהמרוצים מהחשובים בעולם

בינלאומי: טויוטה מסכמת שנה של הישגים בספורט המוטורי

 

טויוטה מסכמת את שנת 2019 עם שורה של ניצחונות מרשימים בתחום הספורט המוטורי, והופכת ליצרנית הרכב המעוטרת ביותר בשנה אחת עם הישגים בולטים בכל התחרויות הנחשבות וזכייה או זכייה כפולה בשלושת המרוצים החשובים בתחום הספורט המוטורי.

  • את שנת 2019 פתחה טויוטה עם זכייה ראשונה בראלי דקאר בהובלת נאסר אל-אטייה שזכה בפעם השלישית בראלי המפרך. לאורך כ-5,000 ק”מ בתנאי שטח קשים ומאתגרים בדיונות בפרו, ניצחה היצרנית היפנית את מרוץ הסיבולת שנחשב לקשה בעולם בו לקחו חלק למעלה מ- 330 כלי רכב. בסה”כ הכל השתתפו במירוץ הסיבולת כ-530 מתחרים, אך רק כשליש מהם הגיעו לקו הסיום לאחר 10 ימים. ההיילקס הנהוגה בידי נאסר אל-עטייה, בעל ניסיון רב בנהיגת דיונות, הקנתה לקבוצת TOYOTA GAZOO את הניצחון.

  • ביוני רשמה טויוטה ניצחון כפול במרוץ 24 השעות של לה מאן – מירוץ הסיבולת החשוב בעולם. המירוץ התנהל בשליטת טויוטה שחצתה ראשונה את קו הסיום עם הנהג הוותיק קזוקי נאקג’ימה שנהג במכונית מספר 8. זכייה מתוקה זו הגיעה לאחר ניצחון היסטורי שרשמה טויוטה המרוץ בשנת 2018.

  • את השנה סגרה קבוצת ה-TOYOTA GAZZO עם ניצחון שלישי שלה בעונת אליפות הסיבולת העולמית WEC כאשר הגיעה למקומות הראשון והשני במירוץ 8 השעות בחריין. הודות לאסטרטגיה חזקה וביצועים עקביים, כמו גם אמינות מרשימה לאורך המירוץ שנפרש על פני 1,390 ק”מ, הגיעו מכוניות טויוטה לשני המקומות הראשונים עם הפרש של 0.21 שניות להקפה ביניהן

 

60 שנה של ספורט מוטורי. טויוטה

 

ההשקעה של האדירה של טויוטה בתחום המוטורי וכמובן גם צירופו של נהג המרוצים הטוב בעולם פרננדו אלונסו לנבחרת של טויוטה מניבה פירות ומביאה הישגים מרשימים וניצחונות גדולים של טויוטה המפגינה באופן עקבי את ערכי הליבה שלה (איכות, אמינות, עמידות) תוך חיבור מחודש ומיוחד לעולם המרגש של מרוצי הסיבולת בשטח ובמסלול. באופן יוצא דופן בענף חתמה טויוטה חוזה בן 5 שנים להמשך מימון עם GAZOO RACING.

לטויוטה היסטוריה של יותר מ-60 שנה בספורט המוטורי. ניצחונותיה והישגיה במרוצי ספורט שונים ברחבי העולם, לעתים בתנאים הקיצוניים ביותר והניסיון שנצבר דרך ההיערכות למירוצים משמשים את טויוטה לבניית המכוניות של מחר ולפריצת גבולות. לאחר תקופת היעדרות, חיזקה בשנים האחרונות טויוטה באופן משמעותי את נוכחותה בתחום הספורט המוטורי הן בפיתוח וייצור של רכבי מרוץ וספורט, הן בהסבת דגמים קיימים לרכבי מרוץ קשוחים והן בשיווק גרסאות ספורטיביות לדגמים פופולריים.

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 × 1 =