בישראל: אודי RS6 Avant וRS7 Sportback מנוע V8 ו-600 כ”ס

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

אודי RS7 Sportback

 

חטיבת אודי ישראל, מבית צ’מפיון מוטורס, מרחיבה את היצע דגמי הספורט שלה עם השקת שני דגמי קצה ספורטיביים נוספים, ה-RS6 Avant וה-RS7 Sportback. זאת לאחר השקת דגמי ה-SUV הספורטיביים של המותג, ה-RSQ3 וה- RSQ8. גרסאות הספורט של ה-A6 וה-Sportback A7 מציגות את פאר הטכנולוגיה והעוצמה של אודי, עם ביצועי שיא, עיצוב דינמי וחוויה של נהיגת מסלול.

ה-RS6 Avant מציגה את הדור הרביעי של האייקון המזוהה יותר מכל כדגם הראשון של סדרת ה-RS ובעלת התואר ה-Station wagon המהיר בעולם. לצידו ה-RS7, הדור השני לדגם הספורט הקיצוני המעוצב בתצורת קופה. 

גרסאות ה-RS הספורטיביות מציעות עיצוב שרירי ונוכחות כביש דומיננטית כחלק מה-DNA של רכבי הספורט של אודי.  הדגמים מציגים מראה שרירי עם כונסי אוויר עצומים בצידי הפגוש הקדמי, חלון גג פנורמי, בתי גלגלים מודגשים עם חישוקי “22, קליפרים אדומים, זוג מפלטים אובליים גדולים ובולטים. ה-RS7 Sportback מציע שילוב מנצח של עיצוב Coupe, עם חלל פנימי מרווח של סדאן.

 

מנוע V8 עם מגדש טורבו כפול 4.0 ליטר ו-600 כ”ס

 

גולת הכותרת של דגמי ה-RS6 וה-RS7 שוכנת מתחת למכסה המנוע: מנוע V8 עם מגדש טורבו כפול העוצמתי של אודי, בנפח 4.0 ליטר ובגרסה משודרגת, המאפשרת הספק מרבי של 600 כ”ס, מומנט אדיר של 81.6 קג”מ (בין הטווחים של 2,050 עד 4,500 סל”ד) ומהירות מרבית של 250 קמ”ש. המנוע מספק ביצועי מסלול מרשימים, מטיס את צמד המכוניות מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 3.6 שניות בלבד וממחיש את המוטו האייקוני של אודי ספורט – Born on the track, built for the road.

שתי הגרסאות מציעות חוויית נהיגה ספורטיבית ודינמית, עם מערכת הנעה כפולה קוואטרו ותיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית Tiptronic, המתאימה עצמה לתנאי הכביש לאחיזה מקסימלית. בשתיהן דיפרנציאל מכני מרכזי, היכול להעביר עד 70 אחוז מהמומנט לציר הקדמי ועד 85 אחוז לציר האחורי.

מתלי האוויר של ה-RS6 עברו כיול ספורטיבי המאפשר הנמכה של מרכב הרכב ב-20 מ”מ לעומת ה-A6, כאשר הם נתמכים במערכת בלימה RS עם צלחות בקוטר 420 מ”מ ו-370 מ”מ (מלפנים ומאחור, בהתאמה). ה-RS6 נעזרת במערכת חשמלית בת 48 וולט, המסייעת למערכות החשמליות ברכב למקסם את הזמן בו ניתן להשבית את מנוע הבנזין.

 

ה-RS6 Avant יחל ב-1,023,000 ש”ח ומחיר ה-RS7 Sportback ב-1,067,500 ש”ח

 

סביבת הנהג בדגמים אלה מציעה מערכת MMI Touch עם מסך עליון “10.1 ומסך תחתון של “8.6, יחד עם מערכת ניווט מלאה בממשק MMI Plus, ולוח מחוונים דיגיטלי צבעוני “12 אודי Virtual Cockpit Plus. הרכב כולל בנוסף אודי Smartphone Interface לשיקוף הטלפון הנייד על גבי המסך הראשי, מערכת B&O וממשק אודי Music interface במושבים האחוריים.

בנוסף, מצוידים הדגמים בהיגוי אלקטרו מכאני, בורר מצבי נהיגה Audi Drive Select, מושבים קדמיים עם תמיכה לגב, מראות חיצוניות מתכווננות מתכהות ומתקפלות חשמלית עם חימום וזיכרונות, הגה ספורט מצופה עור לשליטה על המולטימדיה, סגירת Servo לדלתות, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית עם זיכרון למושב הנהג, מערכת בקרת אקלים בת ארבעה אזורי שליטה עם אוורור לנוסעים מאחור, מפתח חכם לכניסה והתנעה ללא מפתח, וחימום ואוורור למושבים הקדמיים.

ה-RS6 Avant וה-RS7 Sportback בעלות מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות, בהן: מערכות סיוע לנהג:
מערכת לניטור מרחק מלפנים ובלימה אוטומטית בעת חירום, בקרה אקטיבית לסטייה מנתיב, מערכת לזיהוי שטח מת, מערכת לסיוע במניעת התנגשות מאחור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים עם חיווי ויזואלי, מצלמה היקפית 360 ובקרת שיוט אדפטיבית. את האבזור הבטיחותי והעשיר משלימים פנסי ה-LED Multiple Matrix Beam הקדמיים, פנסי ה-LED האחוריים עם האיתות הדינמי, פונקציית תאורת יום, נעילת דיפרנציאל מרכזי אוטומטי, התראה לירידת לחץ אוויר בצמיגים, ו-6 כריות אוויר.

 

מחיר ה-RS6 Avant יחל ב-1,023,000 שקלים ומחיר ה-RS7 Sportback יחל ב-1,067,500 שקלים, זאת בתוספת אגרת רישוי שנתית בסך 4,712 שקלים.

 

*הנתונים המוצגים בהודעה הינם נתוני יצרן הרכב מבדיקות המבוצעות בהתאם לתקינה האירופאית

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

four × 3 =