בנטלי בארץ: אולם תצוגה ראשון בישראל למותג הסופר פרימיום

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לשדרת אולמות התצוגה בהרצליה פיתוח נוסף היום מותג יוקרה מפתיע - בנטלי - רכבי הסופר פרימיום מבריטניה, פה בישראל בפעם הראשונה

אולם תצוגה ראשון של מותג בנטלי בישראל

בנטלי מוטורס חוגגת את פתיחתו הרשמית של אולם התצוגה החדש של בנטלי בישראל – ביתו של יבואן מכוניות היוקרה הבריטיות. אולם התצוגה של בנטלי בישראל, ממוקם ברחוב גלגלי הפלדה 2 בהרצליה פיתוח. האולם החדש, שהוקם ונבנה על ידי חברת אורכיד ספורטס קארס ישראל בע”מ, בשיתוף עם חברת בנטלי העולמית, מציע את המבחר המלא של דגמי בנטלי, מגוון שירותים ואת אוסף האביזרים היוקרתי העשוי בעבודת-יד של בנטלי.

בנטלי קונטיננטל GT החדש. פה בישראל, החל מ-1.75 מיליון שקלים

 מאה שנה מאז היווסדו של מותג היוקרה הבריטי ב-1919, בנטלי, הבוקר זכינו לראות אולם תצוגה ראשון של מותג הסופר פרימיום הזה כאן בישראל. היבואנית שהרימה את הכפפה והביאה את בנטלי לישראל, כמו גם את פורשה, היא חברת אורכיד ספורטס קארס ישראל. אולם התצוגה נבנה ועוצב בסטנדרטים של בנטלי העולמית, ומלבד כלי רכב סופר פרימיום מטורפים:

כמו הבנטלי קונטיננטל GT החדש (שמתחיל ב-1.775 מיליון שקלים), רכב פאר שנבנה בעבודת יד, עם מנוע 6 ליטר, 635 כ”ס, 3.7 שניות מאפס ל-100, (וחבילת אבזור בשווי 340 אלף ש”ח).
רכב הפנאי פאר/פרימיום בנטלי בנטייגה (מנוע 4 ליטר, טווין טורבו, 550 כ”ס, 4.5 שניות מאפס ל100, חישוקי 21 אינץ’, דיפוני עץ, שמשות כפולות מבודדות, החל מ-1.575 מיליון שקלים). כדי לסבר את האוזן, מה זה סופר פרימיום, חבילת אבזור עשירה יותר תעלה תוספת של 220 אלף ש”ח ובדגמים נוספים אף יותר.

בנטלי בנטייגה בישראל. החל ממיליון וחצי שקלים

ויש כמובן גם את הבנטלי מולסאן, שדגם הבסיס שלה מתחיל בשניים וחצי מיליון שקלים, והדגם המאובזר והכי יוקרתי נמכר ב-3.1 מיליון.

באולם התצוגה החדש רוצים לתת ללקוח חווית קנייה אירופאית, בדגש על לייף סטייל, והחיים הטובים, ולכן מלבד כלי רכב יהיו גם מבחר אביזרים יוקרתי של המותג בעבודת יד ובהתאמה אישית, ומגוון שירותי VIP ללקוחות.

מזל טוב לנו!

לאלבום התמונות המלא
צילום: ליאור אמסילי

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

4 + three =