בנטלי FlyingSpur (מנוע V8 עם 550 כ”ס) בישראל בתחילת 2021

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

 

בנטלי FlyingSpur (מנוע V8 עם 550 כ"ס) בישראל בתחילת 2021
בנטלי FlyingSpur (מנוע V8 עם 550 כ”ס) בישראל בתחילת 2021

 

בנטלי Flying Spur זמינה כעת עם מנוע ה-V8 המתקדם של בנטלי, במקום מנוע ה-W12 המוכר, עם הספק של 550 כ”ס… אלינו לארץ יגיע בתחילת 2021

 

 

סקרים שבוצעו במהלך 10 השנים האחרונות מראים שלקוחות ה-Flying Spur עוברים לנהוג במכוניות בעצמם עם נוסעים נוספים, במקום להעסיק נהג מקצועי.

סקרים בין-לאומיים (כולל שני סקרי customer clinic בארה”ב ובסין) הראו שמעל ל-40% מהלקוחות מסיעים נוסעים במושב האחורי בתדירות של פעם בשבוע בממוצע. נתונים אלה שימשו אותנו כדי לפתח את המכונית המשפחתית החדשה בעלת 4 דלתות תוך התמקדות בחוויית הנהג, ומבלי לוותר על חלל עצום בתא הנהג המשלב רמת יוקרה גבוהה עם טכנולוגיה עדכנית.

ה-Flying Spur V8 מציע חוויה המתמקדת יותר בנהג באמצעות התנהגות זריזה משופרת וצליל מנוע עמוק יותר, הגדלת טווח הנסיעה בין תדלוקים והפחתה בפליטת ה-CO2.

 

מנוע V8 מודרני בנפח 4 ליטר עם 550 כ"ס. בנטלי
מנוע V8 מודרני בנפח 4 ליטר עם 550 כ”ס. בנטלי

 

מנוע V8 מתקדם

 

ה-Flying Spur V8 מצוידת במנוע V8 בנפח של 4 ליטר כפול מגדשי טורבו המייצר הספק של 550 כ”ס ומומנט מרבי של 770 ניוטון מטר (78.5 קג”מ) עוד לפני 2,000 סל”ד. המנוע שומר על עקומת כוח שטוחה עד למהירות של 4,500 סל”ד.

כדי למקסם את החיסכון בדלק, מנוע ה-V8 יכול לכבות 4 מתוך 8 הצילינדרים שלו כאשר העומס עליו נמוך, אם דרישת המומנט היא מתחת ל-235 ניוטון מטר (24 קג”מ) ומהירות המנוע מתחת ל-3,000 סל”ד. הנוסעים ברכב אינם מרגישים בהבדל – זמני התגובה הם כ-20 מילי-שניות (עשירית מהזמן שלוקח לאדם מממוצע למצמץ בעיניים).

משקלה של ה-Flying Spur V8 נמוך ב-100 ק”ג בהשוואה לגרסה בעלת מנוע ה-W12, עובדה שהופכת אותה לזריזה יותר ולתגובתית יותר, ומעניקה לה אישיות ייחודית משלה. הדגם החדש מצויד במערכת העברת הכוח ובשלדה המתקדמות ביותר; במתלה אוויר אדפטיבי, במערכת בקרת יציבות, במערכת בקרת יכולות דינמיות ובהגה כוח חשמלי – כל המערכות האלה מגיעות כסטנדרט.

 

בנטלי פליינג ספר
בנטלי פליינג ספר

 

ה-Flying Spur V8 מצויד במוט ייצוב קדמי ובמוט ייצוב אחורי, חלולים וקלי משקל, המספקים למכונית התנהגות יוצאת דופן. נוסף על כך, ניתן לצייד את המכונית במוט הייצוב האקטיבי החשמלי 48V של בנטלי (Bentley Dynamic Ride) ובהיגוי האלקטרוני בכל הגלגלים הזמינים כאופציה.

מערכת ההיגוי האלקטרוני בכל הגלגלים היא מערכת אופציונלית המבוססת על טכנולוגיה חדשה המוצגת לראשונה ב-Flying Spur; המערכת משפרת את היציבות במהירויות גבוהות ואת יכולת התמרון בנסיעה בתוך הערים.

 

בנטלי בארץ

 

מערכת ה-Dynamic Ride שולטת בנוחות הנסיעה ובשיעור הגלגול; היא מונעת את טלטול הנוסעים על ידי יצירת חיץ בין הגלגלים שעל אותו הסרן ובעזרת היכולת להפעיל כוח על מוט הייצוב בשיעור של עד 1,300 ניוטון מטר בתוך 0.3 שניות בעת ביצוע פנייה, כדי לשמור על גוף הרכב ישר ויציב.

מתלה האוויר מצויד בקפיצי אוויר בעלי שלושה תאים המכילים 60% יותר אוויר בהשוואה לדגם הקודם של ה-Flying Spur. מערכת זו מאפשרת להתמודד עם מצבים שונים, מנהיגה ספורטיבית תובענית ועד נהיגה ברמת נוחות גבוהה ויוקרתית, בהתאם לבחירת הנהג.

 

מערכת מולטימדיה עם מסך מסתובב. בנטלי
מערכת מולטימדיה עם מסך מסתובב. בנטלי

 

בנטלי Flying Spur V8 החדשה זמינה בתצורת 4 או 5 מושבים, והיא כוללת ציוד וטכנולוגיות חכמות ואינטואיטיביות המותאמות לנהג ולנוסעים. ביניהם מוצעת מערכת בידור עם המסך המסתובב הראשון בתעשייה הכולל 3 מצבי תצוגה ותמיכה ב- ‎®Apple CarPlay.

 

 

צפי הגעה ארצה – רבעון ראשון 2021

מחיר יפורסם בהמשך

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

eighteen − sixteen =