בקרוב: אופנוע הארלי דיוידסון חשמלי ומיני קופר S על חשמל

Print this page
Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Facebook

לפני כמה חודשים התבשרנו שהאופנוע החשמלי הראשון של הארלי דייוידסון קרוב מתמיד, והיום יש לנו גם תאריך – אוגוסט 2019.
אחרי 116 שנים, הארלי מיישרת קו עם העתיד, ומשווקת אופנוע חשמלי לחלוטין – מנוע חשמלי קטן וחזק, עם 74 כ”ס, נשמע קצת, אך אל תשכח שזה כלי קל משקל, יחסית לרכב. עם האצה של אפס עד 100 קמ”ש ב-3.5 שניות.

טווח הנסיעה עתיד להיות עד 170 קילומטר בנסיעה עירונית, וככל הנראה טווח קטן בחצי במידה ותצאו עם האופנוע המסוקס החשמלי, מהעיר לכבישים המהירים.

באופנוע היפהפה, יש לומר, תהיה מערכת שתספק לרוכב מידע על הנסיעה, אחוז הסוללה החשמלית, תזכורות לפני טיפולים תקופתיים, וחיבור לרשת סלולרית. הארלי מדגישה שמדובר בהרחבת היצע האופנועים שלה, מבלי לפגוע בקהל הקיים. האופנועים הגבריים והמרעישים ימשיכו להמכר, (הם פשוט פונים לקהלים חדשים נוספים).

המחיר? לא זול, כמעט 30,000 דולר, בזמן שיש מתחרות שמתחילות ב10,000 דולר.

מותג הרכב הצבעוני והמרענן מיני קופר משחרר פרטים ראשונים על הרכב החשמלי הראשון שלו לכבוד חגיגות 60 שנה למותג, ומדבר על החזון החשמלי, שכל היצע המכוניות של מיני קופר בעתיד יהיה חשמלי, אבל כאמור יש עוד דרך לעשות.

הרכב החשמלי יהיה מסוג מיני קופר S הרכב הדינאמי הקטן והכיפי מאד לנהיגה, הוא יקבל את המנוע של ב.מ.וו i3 החשמלי, רכב עוד יותר כיפי לנהיגה, מנוע עם 181 כ”ס. ההערכות הן שלמיני קופר החשמלית הראשונה יהיה טווח נסיעה של 200 ק”מ בין טעינה לטעינה.

רוב הלקוחות שיבחרו לרכוש אותו הם אנשים עירוניים, המחפשים רכב קטן, כיפי וחסכוני לנסיעות בתוך העיר.

המחיר: 38,000 דולר. קניתי!

follow and like
fb-share-icon0

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

18 − seventeen =